[Re:] [Stanlee:] Google Duplex - szuperjó, de... - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


BoB
(veterán)
Blog

Végre egy értelmes blog bejegyzés ezen a téren, maximálisan egyetértek veled! :R


cinemazealot
(addikt)
Blog

+1 :K


UnA
(Korrektor)
Blog

Van benne valami, de egy kis cégnél, ahol ketten-hárman vannak, talán mégis inkább felveszik a mobilt, és egyeztetnek veled, mint hogy belőjenek egy fullos appot ugyanerre a feladatra. :)


Samus
(addikt)
Blog

+1. Falra mászok attól, hogy egy kis befektetéssel mennyire lehetne egyszerűsíteni bizonyos dolgokat. A digitálisan tárolt információ rendszerezhető, könnyek kereshető, szűrhető, a feldolgozása pedig gyors.


Divinity
(őstag)
Blog

+1

Azt hiszik sokan, hogy olyan egyszerű digitálizálódni. Egy nem IT beállítottságú cégnél viszonylag bonyolult a módja egy komolyabb rendszer kialakításának. Na meg persze nagyon drága is tud lenni.


Stanlee
(őstag)
Blog

Nem kell IT beallitottsagu cegnek lenni ahhoz, hogy az ember digitalizaljon, de alljon itt egy mai IT-s pelda. Reggel baratnom kap egy sms-t a nemet Telekomtol, hogy a prepaid kartyajara a szerzodest felmondjak es errol vagy e-mailt vagy levelet kuldenek.

Felhivtuk az ugyfelszolgalatot, csak 20 percet kellett volna varni, mivel amugy is volt a varosban tennivalo, bement a legkozelebbi shop-ba, varakozott, majd kozoltek, hogy mivel 1 eve nem toltotte fel a kartyajat, igy felmondjak a szerzodest. De ha most feltolti 5 euroval, akkor ujra aktivalodik 1 evre a kartya.

Mibol tartana a nemet telekomnak a kikuldott sms szoveget atalakitani, aszongya: "Mar tobb, mint egy eve nem toltotte fel prepaid kartyaja egyenleget. Kerjuk latogasson el erre az oldalra [itt egy elofizeto specifikus link] bovebb informacioert, vagy ha szerzodeset meg akarja hosszabbitani."

Oszinten ezt leprogramozni nem tartana sokbol es szerintem a juzerek tobb, mint felenek 5 perc mulva nulla emberi interkacio nelkul megoldodna a problemaja es mindenki boldog. De ez ma meg nem megy. De helyette a MI ezt valoszinuleg el tudna intezni...


lambda5
(tag)

Mit vársz egy olyan országban, ahol ha írsz egy e-mail-t (pl: banknak a saját felületüket használva) akkor egy (vagy 2) héten belül levélben válaszolnak... :F
A Digitalizáció meg egy üres frázis a németeknél... a telefon és a levél a mániájuk.

[ Szerkesztve ]


Stanlee
(őstag)
Blog

Nemetorszag digitalisan egy gatya orszag, szerintem meg afrikaban is nagyobb a lehetosegekhez kepest az innovacio.

Egy masik pelda: sokszor berlek autot. Autoberleskor az ADAC oldalan szoktam tobbnyire berelni. Amikor megyek felvenni a gepsarkanyt, minden egyes alkalommal, ugyanazon a telephelyen, sokszor ugyanaz a dolgozo, minden egyes alkalommal felveszi az osszes adatom, amit mar evek ota minden berleskor eltarolnak, ill. a foglalaskor mar megadtam az ADAC weboldalan, es nem valtoztak meg mar legalabb 5 eve, max. a hitelkartyaszamom. Azert, mert nincsenek osszekotve a rendszereik. Egy tarsasag kivetelevel mindenhol kezzel felviszik az adataimat szerzodeskoteskor. Digitalizacio? Ugyanmar...


Divinity
(őstag)
Blog

Azt, hogy a DT ezt miért nem oldotta már meg rejtély, főleg mivel a Telekom HU már régóta küldi így az SMS-eket. Az autó kölcsönzős példa meg egyszerű, drága. Nem foglalkoznak vele azok akiknek nincs IT csapatuk és vennék valakitől a rendszert. Mi ilyen és ehhez hasonló rendszereket is fejlesztünk és hát durva számokról van szó., Sokszor még a nagyobb multik is átgondolják a dolgot és inkább megoldják saját házban szarul de nem fizetnek érte.


Stanlee
(őstag)
Blog

Az autokolcsonzo eseten Avis-rol es Sixt-rol van szo. Egyik sem sufni ceg. Hertz eseten valahogy flottul megy az adatcsere. Az en velemenyem az, hogy azert nincs sok helyen digitalizalas, mert vezetoi szinten nincs ra igeny.

A ceg ahol dolgozom az "arukeszletet" excel-ben tarolja. A penz hianyara nem lehet rafogni, hogy miert nem fejlesztettek eddig mar ra valamit. Annyi az egesz, hogy azoknak, akik kezelik ezeket a listakat egy olyan rendszer, amihez barmelyik munkatars hozzafer, legalabb csak olyan szinten, hogy latom, a vagy b tipusu termekbol mennyi van, nem erdeke. Minnel jobban digitalizalom, annal nagyobb a valoszinusege, hogy kevesebb lesz a munkajuk. Most ha csak erdeklodo jon, sokszor egy hetet varok, mire valaszt kapok, hogy mennyi van a cuccbol, mert pont nem er ra a 2 emberbol egyik se, hogy az excel tablazataibol kiszedegesse a nekem szukseges informaciokat. Es ez egy evi tobb mrd ft-os arbevetelu cegnel van.


UnA
(Korrektor)
Blog

"a DT ezt miért nem oldotta már meg rejtély..."

Ez csak addig rejtély, amíg nem ismered jobban az országokat. Ezt írta lambda5 is, de pl. mondhatom az angolokat, ahol szintén léteznek olyan dolgok, amik itt meg sem tudtak honosodni, mert olyan gyorsan zúgott végig rajtunk az elmúlt 30 év.


D1Rect
(félisten)
Blog

Mert egy jó pár milliós tétel + áfa.


icemad
(nagyúr)
Blog

Még mindig egy könyvbe ceruzával firkálnak, pedig lenne ennek egyszerűbb módja is.

Ennek nincs egyszerűbb módja. Határidőnapló és kész. Próbáltam én is outlook-ot, meg google calendart, de baromi lassú, és körülményes...


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Duplex esetén az a fura, hogy akit felhív, az nem feltétlenül tudja, hogy az gép-e. Ebből később lehetnek gondok, pl alapvető emberi jog legyen-e, hogy tudd azt, hogy gép hív-e vagy sem? Én elég szarul érezném magam, ha az lenne a munkám, hogy gépekkel beszéljek. :D


D1Rect
(félisten)
Blog

"Én elég szarul érezném magam, ha az lenne a munkám, hogy gépekkel beszéljek."
10-ből 11 ügyfélszolgálatos nemért veled egyet. :DDD


BoB
(veterán)
Blog

Ott a pont :D


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ja tényleg, a suttyókat nem vettem számításba. :DD


Somatom
(veterán)
Blog

Az már eleve kudarc lenne. A franc se akar egy géppel beszélgetni. Nem értem, hogy miért az a bemutató, hogy a gépi asszisztensem leegyeztet egy időpontot a fodrásszal. Amíg ezt a fodrász rögzítette, addig sem azzal foglalkozott, amivel kéne neki. A siker az lenne, ha az én gépi asszisztensem a fodrász gépi asszisztensével egyeztetné le az időpontot.

[ Szerkesztve ]


Divinity
(őstag)
Blog

A fodrász ott tart mintha a személy hívta volna fel, neki ez nem kiesés. Persze az jobb lenne ha egy háttérrendszeren keresztül lehetne leboxolni az egészet (persze itt már beszélgetés sem kéne csak egy kérés a rendsze felé) de ahogy fent is volt róla szó elég sok cég nem tart ott (valamilyen okok miatt), hogy digitális háttérrendszere legyen. Az én fodrászomnak még weboldala sincs nem ,hogy bármilyen háttérrendszere. Sőt telefont se mindig tudja felvenni mert sok a munka így inkább személyesen ugrok be hozzá időpontért. Ha viszont az asszisztensem elintézné azt, hogy felhívja egy nap teszem azt 3-4x és szerez egy időpontot akkor nem kell csak azért elmennem a város másik felébe, hogy legyen egy időpontom ezzel én nyerek egy csomó időt neki viszont nincs kiesés mert ígyis-úgyis megkellett volna beszélnünk.

[ Szerkesztve ]


mephi666
(nagyúr)
Blog

hallottam én is ezeket a beszélgetéseket: jó dolog ez, átveheti a személyi asszisztensek/titkárnők szerepét... lényegében egy ai-ról van szó, ami elfér akár az ember zsebében is, viheti magával üzleti utakra, 1szer elég megvenni és nem kell utána havi fizetést adni neki, stb... csak nem lehet megd*gni, ezért nem fog egy darabig még elterjedni :DDD

üzenetek