Nem kell IT beallitottsagu cegnek lenni ahhoz, hogy az ember digitalizaljon, de alljon itt egy mai IT-s pelda. Reggel baratnom kap egy sms-t a nemet Telekomtol, hogy a prepaid kartyajara a szerzodest felmondjak es errol vagy e-mailt vagy levelet kuldenek.
Felhivtuk az ugyfelszolgalatot, csak 20 percet kellett volna varni, mivel amugy is volt a varosban tennivalo, bement a legkozelebbi shop-ba, varakozott, majd kozoltek, hogy mivel 1 eve nem toltotte fel a kartyajat, igy felmondjak a szerzodest. De ha most feltolti 5 euroval, akkor ujra aktivalodik 1 evre a kartya.
Mibol tartana a nemet telekomnak a kikuldott sms szoveget atalakitani, aszongya: "Mar tobb, mint egy eve nem toltotte fel prepaid kartyaja egyenleget. Kerjuk latogasson el erre az oldalra [itt egy elofizeto specifikus link] bovebb informacioert, vagy ha szerzodeset meg akarja hosszabbitani."
Oszinten ezt leprogramozni nem tartana sokbol es szerintem a juzerek tobb, mint felenek 5 perc mulva nulla emberi interkacio nelkul megoldodna a problemaja es mindenki boldog. De ez ma meg nem megy. De helyette a MI ezt valoszinuleg el tudna intezni...