Azért Tarr Béla filmjei vagy mondjuk a Pál Adrienn nem éppen béna produkciók. Nyilván egyikben sem a csöcsök, fegyverek, robbanások, autós üldözések és transzformerek játsszák a főszerepet...
Őszintén szólva nálam az ilyen giccsparádé nem nyerő, nálam nem a Michael Bay hatás az ami jóvá tesz egy filmet.
Persze az tök más ha pont ezen tulajdonságok mentén mérjük magunkat a nyugatabbi produkciókhoz. Az USA-ban a film nem művészeti alkotás, hanem árucikk és pont az a lényeg, hogy minél több látványos effekt legyen egy kupacra halmozva, hogy az átlagos mozinéző nyála belefolyhasson a popcornos kosárba. Épp ennek megfelelően hatalmas bevételek mellett dolgoznak és ott az számít jó filmnek ami reteksok pénzt hozott a konyhára.
Arról nem is beszélve, hogy az összes létező díjátadón a "Legjobb film" díj tulajdonosa a producer. Az az ember aki a legtöbb esetben csak a pénzt adta... befektetett, mint bármilyen más üzleti tevékenység esetében, de lényegi munkát nem végzett.
[ Szerkesztve ]