üzenetek

hozzászólások


adamssss
(veterán)
Blog

Ennek is kell a motorho de a tapasztalatom az hogy a leghidegebb teli napon is eleg neki 3-4 perc, vagy 1-2 km es beindul. Az ulesfutes ugye azonnal. Illetve van az a lehetoseg hogy telorol elinditod a futest. Mondjuk ez nem a legkornyezetbaratabb viszont amellett hogy meleg kocsi fog varni meg a motorral is jot teszel hogy van ideje elerni az uzemi homersekletet.


chess001
(aktív tag)

Kicsit olyan, mintha egy Toyota saleses írást olvasni. Vitathatatlan, hogy a hibrided nem rossz közlekedési eszköz, de ugye embere válogatja, hogy neki kézre áll e. Mivel az egyik legnagyobb gyártó terméke, tőlük mindenki tud szemezgetni tőlük neki valót, de a Corollát ők is tömegmodellnek szánták. Olyan, mintha az óráknál a digitális Casioért rajogana valami. Sokáig bírja az elem, viszonylag pontos is, nem is olyan drága. Toyota vezetősége is bevallotta, hogy EV-nél lecsúsztak a vezető szerepről, őket is elaltatta a hibrid népszerűsége. Amíg nincs pénz EV-re, addig jobb lehet egy hibrid, mint egy ICE, de az otthon tankolással, óriás (időleges) teljesítménnyel nem nagyon van minek versenybe szállnia szvsz. (Aki pedig minden nap Horvátországba menne nyaralni, az költözzön oda.)


h1mpi
(nagyúr)

Ettől függetlenül mégis a Toyota CEO-t védve, az USA piacon a mai napig a legtöbb eladott autó a Toyota hybrid. Az elektromos a töredéke csak.


kp78
(addikt)

"Erre jó példa, hogy ha megállok a pályán tankolni és visszaülök a kocsiba, mindig összerezzenek amikor bekapcsol a rádió, olyan hangos, de sajnos kell."

Nem próbáltad magasabbra állítani az automatikus (sebességfüggő)
hangszínszabályozót?
Én a gyári "alacsony" értéket feljebb toltam, és szerintem jól hangosít a sebesség növekedésével. :)

Multimédia rendszer leírás 85. oldal.
Innen letölthető alvázszám szerint pár leírás. >> [link]


adamssss
(veterán)
Blog

Azt tudtam, hogy van ilyen de bevallom anno volt vele rossz élményem de lehet adok neki most egy esélyt. Köszi

chess001: Szerintem leírtad a lényeget. Való igaz, hogy ezért pont úgy lehet rajongani mint egy casio-ért. Mert tud mindent amit egy autó tudhat ebben a kategóriában. Persze én is jobban rajonganék egy Model 3 LR-ért vagy egy Porsche Boxterért de azok számomra kívül esik a rangen így marad ez. A hibákat leírtam (ami nekem valós hiba), egyébként meg csak azért nem fogom fröcsögni, hogy ne tűnjek elfogultnak. :P

[ Szerkesztve ]


chess001
(aktív tag)

Nyilván én is a saját szemüvegemen keresztül nézem a dolgokat, ha én ott élnék kizárt dolog, hogy nem egy piszkált hemit használnék...
Amúgy Ford F-150 48e, Toyota RAV4 35e, Tesla Y 34e volt januárban, ha jó statot néztem.


Donki Hóte
(veterán)

Egyéni szocprobléma, de az ülés (és kormány) fűtést nem tudom elviselni. Ettől függetlenül az új autóban biztosan lesz, mert az asszony meg rajong érte :U

Egyáltalán nem vagyok e-autó párti, ettől függetlenül kénytelen vagyok gondolkodni e-autó vásárláson is.

Két autó van a háznál, legtöbbet az asszony dízel autóját használjuk, az enyém benzines, de a december 31-én teletankoltuk az olcsó üzemanyagból, a beletankolt benyából kb. 5 liter fogyott el 2 hónap alatt, már attól félek, hogy megromlik a benzin :B

Sőt, igazából az is lehet, hogy két autó helyett elég lenne egy is...


adamssss
(veterán)
Blog

Hát igen, ekkora felhasználásra lehet, hogy luxus/fölösleges fenntartani két autót, inkább egy jót ;)


Pityu.
(nagyúr)

Kimegy csak előtte még szétrohad :)


noPublicFG
(senior tag)

Mindenek előtt köszönöm a cikket! Kellemes olvasmányos.
A Toyota mellett most elég kevés érvet tudnék felhozni! Akkor inkább Lexus, mert az árak már eléggé összeérnek! (Abban is egyet értek, hogy abban nincs kombi, "csak" sedan és SUV.)

Az autópályázós résznél, eléggé felhúztam a szemöldököm... Nem is értettem az olvasottakat! Ha valaki pályára vesz Hybrid Toyotát, ott valamit nagyon benéztünk! Az alábbi képpel szeretném illusztrálni, (a márkasemlegességet hangsúlyozva) hogy mi értelme egy dízel pályázós autónak.
(Pill a képet nem sikerült még megjeleníteni :W )

[ Szerkesztve ]


adamssss
(veterán)
Blog

Egyet értek mindkét állítással de azért magyaráznám a bizonyítványt. :)

Az autót mi tavaly mindenféle kedvezménnyel 11,6 millióért vettük (bruttó) amitől mondjuk az ES nagyon távolt van/volt. Kettő az ugye nem kombi ami családosként gyakorlatilag kötelező, a SUV-okat meg utálom.

Miért hibrid? Mert a Toyota nem gyárt mást, és bevallom elég márkahű vagyok aminek praktikus oka az is, hogy a márkaszervíz 15 percre van, mindig óriási kedvezményt adnak a listaárból, adnak csere autót, egyszóval jó a viszony.

Ami nagyon érdekel az az új Superb és abból a dízel. Csak félek a szervíztől meg a haverom most kapott egy új Octaviát és a minőség az katasztrófa. Mind az anyaghasználat, mind az elektronika. Nem tudom, hogy a superb jobb lenne-e.

(Milyen autó, új 5-ös BMW?)


Donki Hóte
(veterán)

Jó lenne egy pöpec tisztán elektromos autó, de egyelőre túl drága.

Azzal a futásteljesítménnyel, amit a mi autóink futnak, 10 év alatt se térülne meg.

Jelenleg Toyota C-HR (régi verzió) van megcélozva, alapvetően a 2.0 hybrid, de még lehet, hogy az 1.8 hybrid lesz belőle, majd kiderül.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

biztosan szétrohad, hiszen 35 éve (inkább 40) egyszer már szétrohadt egy önhordó toyota. haggyukmá. :U


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

ha valaki nem csak és kizárólag pályázik, akkor teljesen jó egy hibrid toyota kombi. pályán 6-7 liter (korrekt), városban sem ugrik meg és az egész nem megy tönkre. én például egész biztosan nem vennék helyette egy német dízelt.


<Adamsky>
(nagyúr)

"Nem is értettem az olvasottakat! Ha valaki pályára vesz Hybrid Toyotát ... "
Pedig nem bonyolult. A fórumtárs vett egy autót, amit autópályán is használ, de jóval kisebb százalékban, mint városban és országúton. Ennek megfelelően vett egy hibridet, ami - hangsúlyozom még egyszer - a fenti használati profilnak a leginkább megfelel.
Az előbbiek ellenére, ill. mellett azért járt vele pályán is, ahol - ha jól értem - az átlagosnál nagyobb szélzajt tapasztalt. Ennyi. Ettől még most is ezt venné, mert számára nincs jobb.


adamssss
(veterán)
Blog

Km-ben tényleg a pályán használom a legtöbbet, időben nem biztos. Gondolom erre mondta a kolléga és valóban megkérdőjelezhető a döntésem, hogy főleg pályára miért hibrid de fentebb leírtam az álláspontomat.

Parci: "városban sem ugrik meg" - de csak lefelé. :)

[ Szerkesztve ]


<Adamsky>
(nagyúr)

"... pályán használom a legtöbbet ..."
Akkor ez részemről kapufa lett. :U
Egyébként a sokat emlegetett szélzaj mihez képest sok? Masik, hasonló kategóriájú (10 "misi" körül) autóhoz képest, vagy ahhoz képest, hogy már-már egyébként túl halk az autó? Ugye a villanyautóknál gyakori gond, hogy az eddig sose hallott zajok - a belső égésű motor hiánya miatt - egyszer csak "megjelennek"?


opr
(veterán)

Nem lett kapufa. Ha legalább havi kétszer elhagyod a megye határát, akkor ez a kijelentés akkor is igaz lesz, ha amúgy minden nap városon belül ingázol. Az, hogy km-ben pályán (vagy legalább országúton) van egy autó legtöbbet használva... amelyikre ez nem igaz, ott max egy yaris/polo méretű autónak van értelme, bármi más hülyeség volt.


M_norbi
(csendes tag)

Néhány hete néztem az autót, sajnos azt tapasztaltam, hogy elképesztően szűk az autó - főleg hátul. Magasabbak számára nagyon kényelmetlen - nálam is emiatt esett ki.

üzenetek