én ilyesmire vágyok:
[link]
[link]
hozzászólások
![](/dl/faces/m20.gif)
kefete
(tag)
Gratz a verdához, nagyon bírom az ilyen autóépítős dolgokat, én tavaly a leharcolt családi Ladát újítottam fel, mostmár én hajtom. Motor ügyileg még gyári, pénz függvényében fognak nőni a lóerők.
Kitartást az autóépítéshez!
Te leszel a második, akit megautóztatlak majd vele! De készülj, Dedalon bevétele, zacskó készenlétben való tartása kötelező!
Én is nagyon szeretem a zsigulikat, csak sosem vehettem eddig azt! Sajnos most már nem is fogok, mert a piros után ha hátultekerős kocsit veszek, akkor az vagy 200SX, vagy egy Turbo BMW lesz.
Köszönöm a jó kívánságokat!
Nekünk votl egy 91-es 70 s.x. i.e. Imádtam, csak az injektora állandóan szarakodott. De a kis 70 lóerejével az is ment mint állat, hogy a hangjáról ne is beszéljek. Egyszerüen imádtam. A belseje is tökéletes, anyagokban designban ergonómiában nagyon sok mai kiskocsit vert, igaz ez nem az alap volt
Bizony!
Viszont az enyém már zörög-csörög. Bár nem annyira mind a dízelem, de azért zavaró...
23 éves kocsitól már kötelező
Viszont nagyon jó, mikor egy full optikás 207 mellé beállok, és elkezd keménykedni. Aztán hagyon elmenni, majd másodikban 60 körül annyit hall, hogy a hajszárító megelőzi...
Nem gyorsulásra jó az ilyen kis kocsi, legalábbis nem 0-100-ra. Hanem pl. 60-140-re. Azt 3.-ikban váltás nélük egész jól teljesíti.
Kíváncsi leszek az új konfigra majd. mindenki 180LE körüli becsüli majd, de úgy is csak a padon fog kiderülni.
Utcai konfigba kb 160 lesz... Hogy az Asszonykám is tudja majd vezetni. Hogy kormányozni hogy fogja, azt még nem tudom!
![](/dl/faces/own/bobchemistry.gif)
BobChemistry
(őstag)
hm...azért egy 2.5 V6 TDI motor már elég jól húz, pláne automatával
Ezzel nem is vitatkozom, és a fogyasztása is kisebb...
Viszont ha dízelt vennék, akkor csak is 2.4 JTD...
Tegnap elmentünk a Kocsiért.
Brutálisan szép a rendszer alatta, szép a DTM vég, és kegyetlen jól néz ki rajta a GT2252...
Ellenben nyilván 5km-t bírt a zsír új olajcső, elrepedt a betáp résznél, ami megy a turbóhoz. A forró motorra fröcskölt az olaj, szép kékes-fehéres füstöt varázsolva. Picit megilyedtünk, hogy nagyobb baja van... Sanyi Mester visszahúzott a műhelyébe, csáposra fel, kb 30 perc alatt olajcső kicserél ( nem kicsit nincs hely ott... ), majd csáposról le, beindít. Szép, nem csöpög, nem folyik, AZ OLAJ!!! Mert a benzin az a benyahídnál enged. Nem is kicsit. kb 1dl/10sec... Azért így még beindítani sem nagyon merjük. Úgyhogy ma megyek vissza, viszem a szívósorom, meg az injiket, benyahidat, AC-t, és felvarázsolja az TURBÓK MESTERE!
Nem tudom mikor lesz kész, de mostmár a tököm kezd kilenni... Nem azért, mert nincs kész, hanem mert Anyám ( kinek a derekát 4db platina csavar tartja, és kotyognak ), és Barátnőm ( aki végtelenül SZERETNIVALÓ ) végig kinnt vártak a kocsiban ránk...
Úgyhogy nem kicsit lesz meghajtva, ha végre életre kel...
Amúgy 4k felett éled...
![](/dl/faces/m20.gif)
kefete
(tag)
Amúgy 4k felett éled...
Ez elég durva.
De legalább 4k alatt normálisan lehet vezetni. Ha meg odalépsz neki, akkor húz mint a ződfesték.