üzenetek

hozzászólások


Vamp
(senior tag)
Blog

Nem is rossz. Csak egy valamit nem értek. A brummogós, ébresztőóraként funkcionáló kipufogódobnak azon kívül, hogy mindenki hallja, micsoda szuper autóban ülsz, mi értelme van?


NoLF
(addikt)
Blog

minél kisebb az ellenállás a kipuffban, annál gyorsabban távozhatnak az égéstermékek a motorból, ergo nagyobb a teljesítmény. kicsit számít ugyan, de nagyobb teljesítményű v tuningolt autóknál azért van jelentősége, gyárinál semmi.


Vamp
(senior tag)
Blog

És ehhez mindenképp kell a hang is?:D Egyébként, ha jól tudom, minél kisebb az ellenállás, annál kisebb hőt ad le a gáz a kipufogónak, ez meg hosszú távon a motort veszi igénybe.

[ Szerkesztve ]


RECSKA
(veterán)
Blog

Köcce!

Igazából átmenő rendszernek csak TURBÓS kocsiknál van értelme, hogy a keletkezett gáz folytás nélkül távozhasson. Szívó kocsit kinyír az ilyen rendszer, de turbós konfighoz, ha az ember teljesítményt akar, sajnos elengedhetetlen. Természetesen lehetne aládobni egy sportközépdobos, tompított kipurendszert, de egyrész csillagászati áron ( kb 4x ennyi ), másrészt itthon nem nagyon kell ilyet csináltatni...

A hangos kocsi amúgy nem gáz, mert nem mindennapi használatú lesz, meg 3000 alatt igazából nem is hangos... 4000-től meg a turbo elnyomja. Mármint az utastérben. :B

[ Szerkesztve ]


NoLF
(addikt)
Blog

hát ha nincs fojtás, nincs csillapítás sem, ergo a hang "csillapítatlanul" távozik. ha van benne hangtompítás, az már fojtásként is funkcionál, akkor meg soksok turbóló veszik el az éterben, s nem azért van építve a tütü hogy gyenge legyen, sejtésem szerint ;)


venember83
(nagyúr)
Blog

Örülök, hogy továbbra is ügyeskedtek a projekten, és nem hagyjátok csakazértse abba. További sok sikert kívánok!


iknight
(senior tag)

Nagyon jó kis autó, csak szerintem nem ér annyit mint amennyibe kerülni fog ez az újjászületés, de azért elismerésem.


NoLF
(addikt)
Blog

persze hogy nem ér annyit, de az autó tuningolás, autóépítés soha nem arról szól.


RECSKA
(veterán)
Blog

Gyári mocibelsővel 200Ló keréken a cél. Ha ez nem jön össze, vagy összefossa a technika magát, akkor mocicsere. 2.0 8V Lancia... ;]


venember83
(nagyúr)
Blog

Nem is a pénzbeli megtérülés a cél. ;)


RECSKA
(veterán)
Blog

Köszönöm szépen! Bizony, ez nem lesz abbahagyva. Soha... :DDD


sityak
(tag)

"Hangja alacsony fordulaton brummogós, dörmögős, 3000 felett ESZEVESZETT BÖMBÖLÉS!!!"
akkor te és a hozzád hasonlók azok a tahók akik élvezik hogy a lakótelepen végigszántva hajnal 2 körül a nép erre ébred
csak gratulálni tudok


venember83
(nagyúr)
Blog

Helyzetismereti háttér gondolom konvergál a nullához, de attól még hadd bunkózzuk le az ismeretlent. Én is csak gratulálni tudok.


RECSKA
(veterán)
Blog

Nem a pénz a lényeg. Nem iszok, nem kúrvázok, ez a hobbim. A hétvégénként crossmocizás is többe kerülne...

Amúgy nem mondom meg, eddig mennyibe van... :B


sityak
(tag)

sok logikát nem látok egy ordító kipufogóban
azonkívül hogy direkt szopjon vele a többi


VR6-Fan
(veterán)
Blog

Szia!

tényleg nem henyéltetek az előző írásod óta!

jó lesz ez, csak egyből kellett volna egy írható ECU a nagy befecsikhez.

nem számoltatok azzal hogy nagyobb légmennyiséget tölt meg a GT22 fele akkor nyomással mint a gyári? :D

mi nem haladtunk túl sokat:[link][link][link]

Garrett T3/4, azt hiszem olyan GT38-as méretnek felel meg, 3 bar-t tud folyamatosan tölteni (+légköri) a motor olyan 2 körül lesz megtöltve, számolgatás szerint (belülről állítható turbo nyomás) végállásban olyan 500-550 paci lesz.

egyből bele passzírozni a HF integrát a az uno-ba mi?

sok sikert és kitartás :R

sityak:és mit csinálsz az olyan kocsikkal ahol a motor ordít nem a kipuff

[ Szerkesztve ]


kefete
(tag)

Mint az első rész topikjában kifejtettem nekem is nagyon bejön ez a verda reszelés. :)

Szóval sok türelmet és kitartást kívánok neked, és nyomon fogom követni az újabb részeket. :)

Szerintem itt már hétszámjegyű az összeg, vagy nagyon közelít hozzá. :)


Vamp
(senior tag)
Blog

Én sem iszok, se nem kurvázok, de még jogsim sincs:D


RECSKA
(veterán)
Blog

Ismerlek talán??? Ha nem, ne szójjá beee...

Szegváron lakom. Mivel reggel 8-tól este 8-ig melózom, kicsike az esély rá, hogy hajnali 2-kor verjem a gépet. A másik, hogy célgép lesz belőle, nem utcai, úgyhogy nem fogja az békés ember hallani hajnali 2-kor, sőt, délután 5-kor se. Sőt, mint mondtam, mikor békésen közlekedek vele, akkor kb akkora hangja van, mint egy gyári 1.3 suzukinak 5000-en. Tehát szinte semmi...


RECSKA
(veterán)
Blog

Szega!!!

Jah, nem gondoltuk volna, hogy ennyivel nagyobb ez a csiga... ;]

Ez a csiga kb 2.5bart tud tölteni. A cél 1.5bar. Azt még jóeséllyes kibírja a motor. Ha nem, akkor IJ....

Nagyon remélem, hogy a Tiétek is elkészül nemsoká...
Ahol a verdám van, ott is mos fog készülni egy VR6. T3/T4+100-as shot. ;] Állítólag 500lóra akarják, de lehet, hogy lesz az több is...

Valami szép kis Lancia moci megy bele, ha beszarik. De lehetséges, ha eldurranok, hogy Fiat Coupe 20V turbo lesz...

Köszönöm Szépen!
Hasonló Jókat Neked is!!! :R

üzenetek