üzenetek

hozzászólások


RECSKA
(veterán)
Blog

Neked is Köcce!

Hát, ha a kocsi vételárát beleszámoljuk VÍGAN!!! Ha nem, akkor is... :B :DDD :U


RECSKA
(veterán)
Blog

7. képen lévő furcsaság???

Megfejő azonnali titszeletet kap! :R


God Vazzeg
(veterán)

Az átmenő rendszert jól gondolod, középdobnak rakj be egy gázgyorsítós dobot, még jobb lesz! :K


VR6-Fan
(veterán)
Blog

500 felé tartosan illik már egy golyós turbot felrakni, meg nem elég csak a főbb dolgokat cserélni azt azt az ember tartosan használni akarja, nem csak találkozókra.

lehet hogy már amennyit rá költöttél lehetett volna venni egy integra turbot, de hát ez ilyen, és pont ez a szép (már mint nem az hogy sokba kerül :D ) :R

azért az a 393le keréken nem rossz amit az a szett tud a képeken, föleg ahoz az 1100kg-hez nem ;] , de ha lesz dugó meg hajtó kar... no meg pénz és lelki erő+idő


Chieftec
(őstag)

Volt kb. 5db Unonk, fless gepek voltak!! Rakhattal volna bele egy 20V Turbo Coupe motort!!


RECSKA
(veterán)
Blog

Hát, hogy őszínte legyek, a gázgyorsítóról lebeszéltek olyanok, akik már nem kevés rendszert építettek!!! Hogy miért, őkse indokolták. De azt mondták, felesleges.

De lehetséges, hogy aládobunk majd valamit. Csak álljon már talpra...

lassan 3/4 éve nem hallottam a hangját. :O


RECSKA
(veterán)
Blog

Ott a motor bele teljesen kovi...

Majd kérek pontosabb infókat. De azt mondták, hogy egyenlőre elég ennyi. :R

HONDA??? .... Tömegautó... :K :P ;]


God Vazzeg
(veterán)

A hangja jobb lesz, nekem nagyon ajánlották, bár nekem nem turbós a vasam, de azt mondták, turbóval az igazi :U


RECSKA
(veterán)
Blog

Egyenlőre a legalitás talaján maradva marad az 1.3...
De mondom, ami késik...

Van egy összecsukott Lancia Dedra Turbo, 154LE, 2.0 8V , motorját+váltóját minden sallangal bagatel pénzért ideadnák...


VR6-Fan
(veterán)
Blog

Ha van pénz akkor vedd meg, hátha akarsz majd másik uno-t építeni, meg persze ha tényleg olcsó.

Én egy komplett supersprint rendszert raktam volna alá gyorsítóval és egy A osztályos verseny átmenő dobt hátra.

hát én nem is a kávédaráló integrála gondoltam, bár lehet hogy csak simán Delta turbo :B


RECSKA
(veterán)
Blog

Ha lenne, nem itt tartana a kocsi... :B

Az sajnos mérföldkövekkel drágább lenne, mint a mostani. ( 35k volt... )

Van másik uno... 1.3 Szívó Deske. Kemény 45ló. De 920Ft/100km. :B


KrAt
(veterán)
Blog

Én is megírnám a Kadétom történetét, de se turbó, semmi extra, így sztem itt lenne max 3 ember, akit érdekelne.. :)


s200
(tag)

A furcsaság?
Hát az, hogy 200 lovat akarsz elérakni a két darabból összegányolt autódnak.:(
Ekkora teljesítményhez már illik a tökéletes állapotban lévő futómű és az egy darabból álló, merev karosszéria!:U

U.i.:
Mindezek ellenére maxi tisztelet.

[ Szerkesztve ]


venember83
(nagyúr)
Blog

Ne gondold. Sokan vevők a felújított autókra. ;)


Bordoi
(őstag)
Blog

A nyomtáv szélesítést és a nagy gumikat bírni fogja a futómú ?


VR6-Fan
(veterán)
Blog

Hát ha a gyári heggesztések mentén nyitották meg és minősített heggesztéssel varrták vissza az új elemeket akkor csak jobb lehet mint egy el/megnyúlt átrohadt kasztni.

és 20-25 éves olasz autó kasztni rohadás/rozsda nélkül nem nagyon fogsz találni. :U

mellesleg nem is feltétlen a 200 lóval van a baj hanem azzal hogy azt nem fokazatosan adja le, hanem hirtelen szabadul el, azt meg egy gyári kasztni se bírja tök mindegy milyen állapotban van ebben a kategóriában.

KrenAtesz:engem minden nemű ilyen dolog érdekel pl, mert nem az a lényeg hogy mekkora durranás hanem hogy mennyi munkád és időd van benne.


Elmör
(senior tag)
Blog

Sajnos ebben is van igazság, de eleve a kocsi életkora is indokolja, hogy jobban megerősítse az ember, ha már erőt is rak bele. Grat a cikkhez! ;)


CYBERIA
(őstag)

Na, mehet szerintem :)


s200
(tag)

Te most kicsit elfogult vagy.;]
Egyik tuner a másiknak nem vájja ki a szemét ugye?
Gondolom láttál már önhordó karosszériát?
Melyikben van gyári illesztés az A és B oszlop között? Pláne keresztben!
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan.:(

Nézd meg azt a gány varratot az A oszlopon! Beszélhetünk még zárt "utascelláról"?

[ Szerkesztve ]


VR6-Fan
(veterán)
Blog

hát amelyiket kicsit kupésítottak ill tetőre tették:D

ami igaz az igaz, olyan merevsége nem lesz soha mint a vágatlanak, de inkább ott legyen a vas mint hogy csak lyuk legyen a helyén.

amúgy szerintem 1-2 technika megoldásunk miatt lehet hullana a hajad ;]

(lökös vas alatt, Polo 6n VR6)

[ Szerkesztve ]

üzenetek