VGA belépőszint újratöltve

Megvizsgáltam, hol helyezkedik el a GTX 1060-hoz képest a GTX 660, a GTX 950 és az RX 460. – írta: Hannibhál, 7 éve

Batman Arkham Origins

Talán az egyik legrégebbi játék mind közül, de a beépített PhysX miatt elég megterhelő tud lenni az Nvidia kártyái számára. Annyi érdekesség került a dologba, hogy az RX 460-assal, mivel nincsen PhysX támogatása, nem lehetett a fizikai beállítást normalnál nagyobbra állítani, s ez az eredményekben vissza is köszön majd.

Először a FullHD-s mérések eredményei jönnek:

Mint fentebb írtam, az RX 460-as eredménye itt nem annyira mérvadó, lévén nem tudtam teljesen ugyanazokat a beállításokat használni, mint az Nvidia kártyák esetében. Az erőviszonyok jól láthatóak, a GTX 1060 tarolt, az RX 460-asnak volt egy kis előnye, a GTX 660 - GTX 950 párharcot pedig éppen a GTX 950 nyeri meg, de csak egy kicsivel.

A következő diagram szemlélteti a 720p-s eredményeket:

A GTX 1060-as előnye fogyott, míg az RX 460-as szinte utol is éri, addig a GTX 950-et - hacsak kicsivel is - de elverte a GTX 660-as. Az RX 460-nál valószínűleg a fizikai számítások nagyon bezavarnak, mással nem tudom ugyanis magyarázni az átlagos FPS és a minimum FPS közti majd háromszoros különbséget.
Valószínűleg a végső összesítésben két táblázat lesz, mert ki fogom venni az Origins eredményeit, mert esélyes, hogy nagyban torzítják majd az eredményt.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények