Ide kérek mindent ami kapcsolatban van a 3d studio max-al Képeket,totural-okat,plugin-eket,véleményeket,stb...:
3D Studio Max - Szoftverfejlesztés fórum
hozzászólások
Mire vagy kíváncsi?
World3D.hu jó portál
Vagy a 3D.lap.hu
Tutorialokért meg dobj egy mailt (paydogs@freemail.hu). Sok címem van, bár én mostanában Maya-zgatok
Jinghis33
(csendes tag)
Csak ennyi?Azt hittem több programozó grafikus van itt.
KovacsUr
(addikt)
A számból vetted ki a szót. (Fúj! ) Bővebben: link
Halihóka!
Nekem a 3d stuDiomaX-ről az a vélemyényem, hogy egy nagy csomó királyság, csak az a gond vele, hogy bűséges angol tudás nélkül nem sok mindet lehet vele kezdeni.
Csak ennyi.
Ja. 3DS MAX-hoz még mindíg több magyar irodalmat lehet találni, mint a Maya-hoz. Pedig az még többet tud. Én most azt nyomom, de csak angol tutorialok vannak. Studio-ho zpedig most olvastam ki a 3D Studio MAX 5 Biblia 1-2-t. Összesen ~2000 oldal.
Azt hiszem egyhamar nem fogok visszatérni a 3DS-re, annira jó a Maya. Talán majd valamikor a 3DS9-nél
k.t.a.
(senior tag)
Hali!
Főleg modellezéssel foglalkozom, és lenne egy kérdésem. A gond kicsit alap, de egyszerűen nem jövök rá. Szóval, ha mondjuk görbéket (spline) szerkesztek, akkor hogyan lehet egyszerre több normálvektort kijelölni, és adott értékkel mozgatni, forgatni, stb. Pontoknál, vonalaknál, és polygonoknál tudom, csak normálvektoroknál nem megy. SEGÍTSETEK!!!
GBX
(aktív tag)
nem azoknak elméletileg végtelen normálvektoruk van ami a vonal irányára merőlegesek és mind a 360 fokban láteznek. egy siknak pl a 3szögnek már van nvectora de a vonalnak csak irányvectora van.
thomas384
(csendes tag)
hi.
max 7 serial?
ki a thomas32?
az én akartam lenni , vazze
max kérdések jöhetnek!
yksz
(aktív tag)
? Csak halkan jegyzem meg, nem rosz értelemben hogy vannak keresők:
Bővebben: link
!Psycho!
(csendes tag)
Küldtem Menthiristnek tutorialokért mailt (vagy másfél hete), de nem írt vissza semmit!!!!
Én nem vagyok őrült...
...a fejemben a hangok is ezt mondogatják!