Miért akarsz €-ban fizetni? Állítsd át USD-re vagy HUF-ra és mindent meg tudsz venni. Ha nem te állítottad át akkor téged is elért ez az átállás hiba.
Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum
hozzászólások
Czimby
(addikt)
Köszi ez megoldotta!
Én állítottam EUR-ra, mert magtától Holland nyelvre és pénznemre váltott,
gondoltam jó lesz az EUR mert az van most éppen Revoluton.
Köszönöm mégegyszer!
t420s
(aktív tag)
Aliexpress eladó beleköthet-e ebbe vagy nem lesz más választása mint a full refund?
Megjön a termék, futár hozza. A doboz bontatlan lezárt, nem sérült, de a dobozt megmozgatva üvegcsörömpölés hallatszik mintha szilánkokkal lenne tele.
Na elő a mobilos kamerát és video indít.
Levideózom, ahogy a teljesen bontatlan csomagot késsel felvágom és a tartalmát kiborítom. Az jön ki amire számítani lehet: egy marék üvegtörmelék. merthogy egy mintás pohár volt a rendelés, ami szemétként ért ide.
Ezt a videót egy rövid esetleírással feltöltöm az ali dispute felületére.
Gondolom, az eladó erre egyet léphet: refund.
Más választása nem lehet?
KRoli92
(tag)
Másoknak is van itt beragadt csomagja? Arrived at linehaul office. 19.-e óta nem mozdul. Köszönöm
158271900297995613601203
kbyte1024
(addikt)
Van ám! Szaros 4db Hidrogélfoliat várok csilliard eve
herrká
(senior tag)
Én 4db szelepsapkat. :-) 14-re volt ígérve. Dispute. Nem fogadták el. 17-en megjelent, hogy az elosztó központba érkezett. Azóta ott is van.
Igaz, az előző ilyen csomagom az elosztó központba érkezés után 7 héttel jött meg váratlanul.
Sziasztok,
Bocs, ha volt korábban egy pár napja nem tudok rendelni semmit:
"Aliexpress this item cannot be shipped to Hungary"
Google pay-es fizetés, és MINDEN termék esetében.
Mi lehet a gond?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
bigmasterg
(addikt)
Amúgy pc-n véletlenül rányomtam a "confirmed received"-re és igazából arra sem reagált a rendszer, csak bezárja a felugró ablakot, mintha bezártam volna.
Maradt ugyanabban a collected by courier státuszban a rendelés.
dzf007
(aktív tag)
PNLUC nekem eléggé gyorsan megérkezik, de a legjobb az EO 158... az rögtön másnap itt van. Legrosszabb a követhetetlen ECS, hetek hónapok mire megérkezik..
Gardaai
(senior tag)
Nekem is nem egy termékemet már kifizetve, refundoltak, hogy nem szállják Mo.-ra.
Ahogy néztem, ez abban az esetben van így, ha elfogy.
Vagy tényleg nem szállítanak ide, de akkor miért tudom végig vinni a vásárlást? Plusz már korábban is rendeltem a boltból (2 héttel azelőtt, hogy újra rendeltem).
yogibear
(addikt)
MPL-es ide mindig ideér 10-11-ig, de volt már hogy 9kor hívott, az EO-s meg mindig délután, és úgy hogy dél körül kényelmesen meg is ebédel valahol több, mint egy órát... most is utolsó leadottja 12:01 és 57. cím és még mindig áll valahol... ráadásul 9 előtt ki sem jönnek a depóból...
[ Szerkesztve ]
dzf007
(aktív tag)
Nekem ma jött egy MPL üzleti csomag, 10:52-kor jött az email, hogy 9-12 óra között hozzák...
yogibear
(addikt)
Nálam EO-s másfél órája rágcsálja a rántott szeletet, lehet még csak most vágták le a malacot neki.
Ha ritkán MPL-es jön az nekem max 11-re mindig itt van de jellemzően előbb... EO-s az sose jön ide délelőtt, csak az ebédje után jóval délután...
MPL 8kor kijön a depóból, EO az nagy kényelmesen csak 9kor...
hubber19
(kezdő)
Ez most csiga lassú, ECS* is van - na az valóban kriminális
rasotamas
(veterán)
Sziasztok! Rendeltem pár cuccot aliról.
Szeretnék minőségi problémával reklamálni, az lenne a kérdésem, hogy először nyomjak rá a confirm received-re, vagy először reklamáljak? Üzenetben érdemes, vagy returns/refunds gombbal?
Az egyik egy mobiltelefon belső kábel, aminek az egyik csatlakozója laza, nem pattan be a helyére, úgy kellett leszorítanom, a mikrofon mostmár működik, de a 2-es sim viszont nem.
A másik egy processzor lefogató keret, aminek a belső oldalán ahol leszorítja a processzort a sík felületen van egy megmunkálási hiba, kiáll egy kis fém, és így nem sík.