Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


yogibear
(addikt)

Úgy tűnik, kicsit gyorsult mostanában a szállítás, legalábbis a choice-ok, nálam, mind EO-s számot kaptak...
14-ei rendelés, estimated delivery május 3 - tegnap hozta az EO (23-án)
17-ei rendelés, estimated delivery május 7 - ma hozta az EO (24-én)
19-ei rendelés, estimated delivery május 9 - ma vitték ki a tranzitból, holnap hozza az EO (25-én)
Ha ez mindig így menne... :P
Futár már napszámban jár ide... :DDD


szaszlaci
(addikt)
Blog

50 % refundot kértem a megbízhatónak tűnő eladótól chaten, amire azt válaszolta, hogy a korlátozások miatt csak május 7-én utalja.

"Hello, I have seen the video, due to the platform restrictions, I can't refund you at present, I will take the initiative to refund half of your money on May 7, is that OK?"

Ameddig a védelmem él... Még egy képet is mellékelt a "visszatérítésről":

Ez a hiba egyébként, az 50 üveg legalább fele rossz, belül el van repedve egy alkatrész.

Mielőtt elküldeném őt valahová... Ugye csak giga pofátlan módon át akar verni, és indítsak egy dispute-tot?
Akkor már 100 % refundot, prevenciós célzattal. :D


tUbThUmPER
(kezdő)

Nálam Choice szállítás (első Alis rendelésem :D), 10.-ei rendelés, 23.-án hozta az EO-s futár és minden oké. Sajnos a másik a kettőt Saver Shippinggel rendeltem (nem Standarddal, én tudatlan), így azt a posta hozza valamikor, pedig elvileg már Magyarországon van..
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az EO szerintem a legjobb futárszolgálat jelenleg, menő az online követés és nálunk borzasztó rendes a futár, aki hozza a csomagokat. Pedig ha jól tudom, régen ez a Trans-o-Flex nevű förmedvény vót..


V/
(titán)

Az én ingerküszöbömet is elérte hogy a kínai logisztikai központban az összecsomagolás nem igazán működik, írhatnám azt is hogy lopnak. Ráadásul az adott tétel is hiányos.
Két csomagba rakták amit aztán egy nyomkövetési azonosítóval küldtek.
1. csomag

2.csomag

Az utolsóból hiányzik a napszemcsi és a szandi, ezek lettek volna a lényegesek.

Na akkor most hogy reklamáljam hogy csak egy csomag és ezekkel:


asdasdasd
(tag)

Vettem aliexpressen valamit, kinyitottam, rájöttem, hogy nem ezt kellett volna vennem, a darabokat nem bontottam szét, mindent visszatettem a nagy csomagba.
Van Free returns a terméknél jelezve. (Free shipping is volt)
Mi a folyamata a visszaküldésnek, hogy visszakapjam a teljeses összeget (gondolom a visszaszállítási költséggel) ?
Még nem nyomtam Confirm-et az átvételnél.
Kösz


V/
(titán)

A free return szó szerint azt jelenti hogy ingyen küldöd vissza, akkor nincs költség.
Leigazolod hogy megérkezett és dispute hogy nincs rá szükséged és visszaküldés Megadod az e-mail címed a Free returns résznél, arra küldenek visszaküldési címkét, csomagra rá és a címkéhez tartozó szállítónál leadod, felveteted. De ne gondolkozz csomagautomatás feladásban.

[ Szerkesztve ]


PuffyDog
(junior tag)

Most légy okos, Domokos. :)
Amikor más problémázott, akkor az Ali az Isten, az Ali nem lop, a Posta szintén valami isteni eredetű dolog. :P :B


tUbThUmPER
(kezdő)

Erről a mini portable printerről írhatnál valamit. Néha szívesen nyomtatnék ki ezt azt (főleg szövegeket, receptek, bevásárló lista, rendeléssel kapcsolatos dolgok, ha személyesen kell valamit intézni stb.) Úgy gondolom, ez az eszköz erre célra megfelelő lenne.

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Nem vagyok annyira humoros kedvemben, de ilyeneket nem írtam és nem vagyok megsértődős állapotban, szóval elengedtem a megjegyzésed.


V/
(titán)

Én is ezért vettem, egy tekercs van benne így ki tudom próbálni hogy megéri-e a 10 USD-t (3700 Ft). Ha még a mobilomat notit is rá tudom beszélni a használatára akkor meg főleg megéri.
Jelzek majd.

[ Szerkesztve ]


PuffyDog
(junior tag)

Jól van na, bocsánat. ;]
Az a pici printer engem is érdekel. :R


tUbThUmPER
(kezdő)

Köszi, várom :R


cof
(veterán)

Én ezt úgy csináltam, hogy leigazoltam minden átvételt, majd dispute, és írtam, hogy melyik csomagok lettek összevonva orderid azonosítóval. Arra a termékre nyitottam az ügyet amelyik nem volt meg, items/missing... valami ilyesmi volt. Visszakaptam a pénzt 5-10$-os tétel lehetett, nem variáltak.


szaszlaci
(addikt)
Blog

Erre valaki? Induljon a dispute?

Gondolom ha vissza kell küldeni a "free return" segítségével, ráragasztom a küldött cimkét, beviszem a postára, ami kézbesítette, és ennyi.

[ Szerkesztve ]


cellpeti
(veterán)
Blog

Sziasztok!

3500Ft felett szedtem össze cuccokat. Most ugye a szállítás ingyenes. Mikor ki akarom fizetni azt írja, hogy "Unavaible items", és nem tudom megvenni? Mi a gebasz?


V/
(titán)

Köszi az információt, így lesz.


yogibear
(addikt)

Linket tudnál adni hozzá? Köszi. :))


elistvan
(senior tag)

No, beadtam refundra, mivel az eladó nem reágált. Feltettem a fentebb linkelt tracking fotót de az nekik kevés visszautasítottak. Elvileg lehet még egyszer reklamálni. Akkor mi a teendő ilyenkor? Mivel nem könyvelt a küldemény akkor ennek már annyi? Vagy ilyenkor kell a postára menni, hogy hozzájuk ilyen küldemény nem érkezett?


V/
(titán)

Elfogyott valamelyik.


elistvan
(senior tag)

Most hívtam a postát 30 napon belül reagálnak akkorra küldenek igazolást arról hogy nem került ilyen küldemény hozzájuk. De jól gondolom, hogy addigra nem tudom gondolom újra beadni ezt az igazolást mert lejár a határidő? Mert a helyi postán is voltam előtte, és ott azt mondták nem tudnak ilyen igazolást kiállítani. Akkor vissza kell menni személyesen, erősködni hogy állítsanak ki mégis?

[ Szerkesztve ]

üzenetek