AliExpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


sajtos365
(tag)

Párszor rendeltem, de nem kellett fizetni 550-et, most változott valami?


V/
(titán)

Semmi nem változott. Nem mindegy hogy milyen szállítással jön, mert vannak olyanok amelyeket nem a Magyar Posta kézbesít, valószínűleg olyan szállítási módjaid voltak eddig.


sajtos365
(tag)

Rendeléskor honnan tudom melyikre kell fizetni?


V/
(titán)

Ha több szállítási mód van akkor lehet választani, a via szó után van a mód írva. A hirdetésben jobb szélen kattints a szállítás (Shipping) részre.

Ha ilyet látsz, akkor a 11-15 nap csak akkor működik ha AliExpress Selection standard a szállítási mód és az nem kerül a Magyar Postához

és vannak az EU-raktáras szállítások is amikor ez nem import beszerzés

[ Szerkesztve ]


sajtos365
(tag)

Legtöbb esetben "via Seller's Shipping Method " csak ez a lehetőség van, akkor itt számíthatok 550 ft kezelési díjra?


V/
(titán)

Ennél sajnos nem lehet tudni hogy mivel fogja küldeni, ha van rövid idejű kézbesítési vállalás (7-15 nap) akkor ennél sem lesz fizetős. Általában.
Viszont ha olyan jellegű a termék és holland postai azonosítót kapsz az csak akkor nem lesz fizetős ha a hollandok léptetik be az EU-ba - nem lesz tranzit náluk-.
Az Összefoglaló 2. pontnál a szállítási mód jellemzők említve


sajtos365
(tag)

OK, köszi.


yogibear
(addikt)

[link]

Múltkor mondta az EO-s futársrác, mikor a szokásos 9 helyett fél 11-kor jött csak ki a depóból, hogy csak hozzánk 200 kínai csomag figyel náluk, mert a belföldieket kell előre venniük...


V/
(titán)

Nyilvánvalóan azért nem érti a futárod a lényeget, nem kínai csomag van náluk, hanem magyar, belföldi 24 órás kézbesítési határidejű üzleti csomag, nem sorolhatja hátrébb azért mert AliExpress felirat látható rajta, ez még belföldi nekik és teljesíteni kell a szerződés szerint.

Helyből sántít a cikk mert amit itt említ nem létezik.
Eszerint a kiszállításra váró, ingyenes csomagok egy részét egész egyszerűen nem vihetik ki lakcímre, hanem gyűjtőponton kell azokat letenni.
"Ingyenes csomag" nincs a futár cégeknél a kézbesítésért fizetnek nekik, az hogy a vevőnek az eladó ingyenesen biztosítja a szállítást az a futárcég munkájával sehogy nem függ össze.A Cainiao bizony fizet az Express One-nak és az MPL-nek az üzleti csomagok kézbesítésért és azt bizony címen kell kézbesíteni alapból.

Ez meg marhaság: a kézbesítő cégek a nyári szezonban már nem tudják zökkenőmentesen ellátni a kiszállításokat, ezért egyre több vásárló hoppon marad.
Meglepő módon amelyeket magyar kereskedőktől vásároltam mostanában azokat a vállalt 1-3 napon belül megkapom, de ha ez 5 nap lenne akkor sem maradnék hoppon.
Ugyanez van az EO és MPL csomagokra is, miután megkapják 24 órán belül kézbesítik. Persze lehetnek torlódások mert az ott dolgozóknak is jár a nyári szabadság, nem csak nekünk.


voci
(tag)

Itt ugye általánosságban beszélnek a belföldi szállításról. Nekem a legutolsó temus csomagom 1 hete jött meg (ez mondjuk DPD-s), de csomagpontra irányították. Meg is lepődtem, mert az értesítő e-mail úgy jött, mintha én kértem volna máshova. A csomagponton mondták, hogy meglepte őket ez a sok csomag, mert egy csomót irányítottak hozzájuk.

[ Szerkesztve ]


yogibear
(addikt)

de csomagpontra irányították.

Már párszor be lett linkelve...A ti Temu-tok másképp működik... csak senki nem olvas utána, hogy miért is, pedig le van ám írva... :P

A megrendelt csomag nem házhoz, hanem csomagpontra kerül kiszállításra. Miért?

Ön eredetileg egy megadott címre kérte a kiszállítást, de aztán a kapott értesítés alapján egy csomagpontra kerül kézbesítésre a csomag? A szállítási módra és a célállomásra vonatkozó összes adatot a feladó továbbítja számunkra, majd ezen adatok alapján kerülnek általunk kiszállításra a megrendelt termékek.

Hogyan történik a csomagpont kiválasztása?

Az Ön által megadott cím alapján, a rendszer megkeresi az Önhöz legközelebb eső csomagpontot. Amennyiben a rendszer talál csomagpontot az Ön által megadott cím közelében, akkor a címről a kiszállítást erre a közeli csomagpontra módosítja.Ha a rendszer nem talál az Ön által megadott cím közelében csomagpontot, úgy a megrendelt csomagot a megrendeléskor megadott címre kézbesíti.


vandor01
(őstag)

nem birjak munkaerovel a sok rendelest a futarcegek es inkabb csak a csomagatveteli pontra szallitjak a "dragasagot" rendeljetek kevesebbet vagy menjetek futarnak :DDD
https://divany.hu/mindennapi/csomag-szallitas/

Hogy gyorsítsák a kiszállítási folyamatot, a futárcégek sokszor inkább a csomagpontokon vagy automatákban rakják le a csomagok egy részét, amiről viszont csak utóbb értesítik a vásárlót

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Az Aliexpress-en vásárolt termékek kiszállítására a linkelt cikkekben írtak nem vonatkoznak, erre próbáltam utalni. A kéretlen csomag sem ide tartozik.
Amit futárok kézbesítenek azok címen kézbesítendők, ettől csak a vásárló a rugalmas kézbesítési lehetőséget használva térhet el, maga a cég nem.
Példa, ha az MPL kihagyja a 2 kézbesítési lehetőséget és rögtön leadja a Postára, ami a 3. lehetőség akkor kártérítést fizet a címzettnek, mégpedig a csomag feladási díját, a 2650 Ft-ot, az EO-nak is fizetnie kell, mert ezen csomagok esetén kötött a kézbesítési szolgáltatás módja

[ Szerkesztve ]


gyulazsolti
(senior tag)

Nekem 1 hónapja mondta az új futár, hogy az eddig megszokott (Ogre) futárt azért küldték el mert kevés a csomag, és létszámleépítés volt. Azóta 3 különböző futár volt. 4 csomag jött mindről kaptam értesítést, hogy másnap jön. Majd másnap kapacitás hiány miatt nem lesz kézbesítés.
Van amelyik a 4. napra jött.ExpressOne.


voci
(tag)

OK, biztos így van, de tény, hogy 07.01-én még kihozták ugyanarra a címre, de 07.23-án már ment a csomagpontra...

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Reklamáld meg, mert nem ott kell kézbesíteni sem az MPL-nek, sem az Express One-nak az üzleti csomag kategória nem ua. mint a normál csomag.


yogibear
(addikt)

Ő nem az Aliról beszélt, hanem a Temuról...
#77010


voci
(tag)

Igazából nekem mindegy volt, kis városban lakok, útba esik a csomagpont. Csak az lepett meg, hogy nem kértem, hogy oda vigyék, mégis ilyen levelet kaptam:

Tisztelt Címzett!


Értesítjük, hogy az Ön korábbi kérésének megfelelően vagy annak érdekében, hogy megrendelését minél hamarabb átvehesse, 1638011087xxxx csomagját átirányítottuk az alábbi átvevő helyre:

Csomagpont/csomagautomata címe:
...

Valószínűleg a feladóhelyen már eleve így adták fel, hogy ne címre, hanem csomagpontra menjen.


V/
(titán)

Ilyet soha nem küld az Express One egy AliExpress Cainiaos megrendelés csomagjánál. Én erről írtam.
Közben yogibear rávilágított hogy másról van szó, ezt nem vettem figyelembe. A Temu téma érdektelen számomra, onnan semmit nem vásárolok.


dredjudge84
(őstag)

A prémium shipping gyorsabb a standardnal?

üzenetek