[RIOS ERROR] alza vélemények - tapasztalatok - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

alza vélemények - tapasztalatok - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

bul07
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Pár napja van csomagszámom de a Posta oldala nem lát semmit, rákérdeztem
Válasz :
Sajnos adminisztrációs problémák léptek fel, így adatok nélkül kerültek a rendelések a magyar postához, azonban mér oldják az ügyet, kérem szíves türelmét.

Aki postával rendelt nézzen rá a csomagszámára hogy belleseik a problémás csomagokba, hiába ne várja az ember :)

[ Szerkesztve ]


pn4hvq
(senior tag)
[RIOS ERROR]

Ez "jó". Nekem is elvileg tegnap vitte átvevőpontra a csomagomat az MPL, de a Posta nyömkövetője számára a tn-em ismeretlen, Alza szerint tegnap óta folyamatban van az átvevőpontra a kiszállítás.
"Vígasztal", hogy nem egyedi problémám van az egy kis csomagommal, hanem központi.


axlfsi
(veterán)
[RIOS ERROR]

Nekem most tűnt fel, hogy nincs "kedvezmény mértéke" alapján történő rendszerezés.
Jól rémlik, hogy ez volt korábban? (szóval, elvették valamikor?) vagy csak keverem az eMaggal?


bul07
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Már egy jó ideje kivették a rendezési lehetőségek közül


bul07
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Nemrég kaptam e-mailbe:

Tisztelt Ügyfelünk!

Egy rendszerhiba miatt az Ön ********* számú megrendelése késik. Nagyon sajnáljuk a kialakult helyzetet és az ezzel járó esetleges kellemetlenségeket. A megrendelés már feldolgozásra került, és legkésőbb 2024.06.18-ig kiszállításra kerül.

Ezúton kérjük, hogy bocsánatkérésként fogadja el az ingyenes havi AlzaPlus+ tagságot, amelyet most aktiválunk Önnek. Ezzel a tagsággal ingyenes kiszállítást biztosítunk Önnek az AlzaBoxokba, üzleteinkbe és átvételi pontokra. Amennyiben Ön már használja az AlzaPlus+ szolgáltatást, tagsága egy hónappal meghosszabbodik.

Köszönjük a türelmét, és további szép napot kívánunk.

És tényleg hozzáírták a egy hónapot.


axlfsi
(veterán)
[RIOS ERROR]

:C Továbbra is szerintem toronymagasan a legprofibb és -korrektebb bolt!


pn4hvq
(senior tag)
[RIOS ERROR]

Ugyanez nálam is.


ggeleven
(őstag)
Blog
[RIOS ERROR]

Pont azt jutott eszembe olvasás közben, hogy meglévő mellé hozzáteszik-e, de a végére kiderült, hogy igen. Korrekten kezelték! :K

[ Szerkesztve ]


erzol
(őstag)
[RIOS ERROR]

Sziasztok!
Egy ideje Alza+ előfizetésem van.
Mostanában vettem két olyan terméket is amihez járt 2 illetve 3 hónap ingyenes alza+ előfizetés. Ez hozzáadódik a jelenlegihez .
Meg tudom ezt nézni valahol?
Alklamazásban nem találtam.


ggeleven
(őstag)
Blog
[RIOS ERROR]

Pont erről beszélt bul, hogy neki hozzáadták. Nézd vissza levélből, hogy mikor vettél és mikor járt volna le és hogy ahhoz képest hogy állsz most.


bul07
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Alkalmazásba én nem találtam

De böngészőbe
Itt[kép]-> majd kat oda[kép]
És akkor meg tudod nézni hogy mikkor fizettél érte és még meddig aktív
[kép] Nekem 1hónapot adtak eddig ajándékba, és látszik is hogy +1hónap rajta van

[ Szerkesztve ]


erzol
(őstag)
[RIOS ERROR]

Köszönöm szépen, meg is adták a plusz 6 hónapot. :K


eladocuccaim
(lelkes újonc)
[RIOS ERROR]

Sziasztok!
Alza-nál vásárolt, felbontott szoftvert is vissza lehet küldeni 30 napon belül? Legtöbb helyen ez nem lehetséges, de nem tudom megnyitni az ASZF-juket.


pn4hvq
(senior tag)
[RIOS ERROR]

Nem hiszem, egyszer rákérdeztem telefonon: digitális tartalom esetén nincs elállási lehetőség. Ha dobozos a termék, ráadásul bontott, szerintem ugyanez a helyzet.


Met
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Szerintem nem.


raziel01
(veterán)
Blog
[RIOS ERROR]

Szokott lenni felbontott lemez.

[link]

Hivatalosan sehol nem veszik vissza a bontott lemezt, pont azért, mert akkor mindenki végigjátszaná aztán visszaküldené. Én se vágom, hogy bármit visszavesznek akkor vagy hogy.

[ Szerkesztve ]


fatal`
(titán)
[RIOS ERROR]

Nem tudom, de meg tudod nézni a rendelésnél, hogy aktív-e az elállás opció a termék mellett.


kzkz
(őstag)
[RIOS ERROR]

Múlt pénteken rendeltem egy terméket alza+ tagként, a rendelés előtt váltam pár perccel taggá.
Az appban lehetett csak megadni az AP20HU kódot a kedvezményes vásárláshoz, amit valami hiba miatt nem fogadott el, de már csak 1db termék volt, így megrendeltem teli áron, majd írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy aktiválják utólag, mert a feltételeknek megfeleltem, és a rendelésnél a szállítási ktget jóvá is írták, ami az alza+ tagoknak jár.

Pénteken telefonon is hívtam őket, azt mondták emailben válaszolnak.

Szombaton megérkezett a termék a boltba, akkor újra hívtam őket, és mondták, hogy utólag ráteszik a kedvezményt, de valószínű hétfőn, mert a termékfelelősök hétvégén nem dolgoznak.

Kedden újra hívtam őket, akkor azt mondták, hogy újra jelzik a központ felé a legmagasabb prioritással, és email-ben jelentkeznek ha kész. Továbbá, hogy meghosszabbítják a 06.28-as átvételi határidőt, hogy ne csússzak ki belőle. Ebből a meghosszabbításból én nem látok semmit, manuálisan én hosszabbítottam meg 07.01 ma.

Ma már csütörtök van, semmi nem történt eddig. Ma újra hívom őket, de kezdem azt hinni, hogy csak hitegetnek már majdnem egy hete. Nem ez lenne az első alkalom amikor az ügyfélszolgálat semmi se csinál...

Van hasonló jellegű tapasztalata bárkinek, hogy a kedvezménykódot utólag tényleg rá tudják tenni a termékre?


eladocuccaim
(lelkes újonc)
[RIOS ERROR]

Nekem ugyan úgy nem fogadta el. Másnap már elfogadta, akkor adtam le a rendelést.
Esetleg visszamondás és újra megrendelés? Vagy már nem is enged rendelést leadni, úgy elfogyott?


kzkz
(őstag)
[RIOS ERROR]

Gondolkodtam a visszamondás és újrarendelésben, mondtam is nekik, de egyrészt 1db termék volt, másrészt az akció is csak vasárnapig tartott, de mivel megígérték, hogy beállítják, így nem mertem törölni, nehogy ez legyen a baj, vagy épp valaki elvigye előlem...

Azóta chateltem velük, állítólag a termékfelelős már jóváhagyta, most a pénzügyön van és talán 1-2 nap és beállításra kerül... Meglátjuk...

[ Szerkesztve ]

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]