alza vélemények - tapasztalatok - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


kzkz
(őstag)

Múlt pénteken rendeltem egy terméket alza+ tagként, a rendelés előtt váltam pár perccel taggá.
Az appban lehetett csak megadni az AP20HU kódot a kedvezményes vásárláshoz, amit valami hiba miatt nem fogadott el, de már csak 1db termék volt, így megrendeltem teli áron, majd írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy aktiválják utólag, mert a feltételeknek megfeleltem, és a rendelésnél a szállítási ktget jóvá is írták, ami az alza+ tagoknak jár.

Pénteken telefonon is hívtam őket, azt mondták emailben válaszolnak.

Szombaton megérkezett a termék a boltba, akkor újra hívtam őket, és mondták, hogy utólag ráteszik a kedvezményt, de valószínű hétfőn, mert a termékfelelősök hétvégén nem dolgoznak.

Kedden újra hívtam őket, akkor azt mondták, hogy újra jelzik a központ felé a legmagasabb prioritással, és email-ben jelentkeznek ha kész. Továbbá, hogy meghosszabbítják a 06.28-as átvételi határidőt, hogy ne csússzak ki belőle. Ebből a meghosszabbításból én nem látok semmit, manuálisan én hosszabbítottam meg 07.01 ma.

Ma már csütörtök van, semmi nem történt eddig. Ma újra hívom őket, de kezdem azt hinni, hogy csak hitegetnek már majdnem egy hete. Nem ez lenne az első alkalom amikor az ügyfélszolgálat semmi se csinál...

Van hasonló jellegű tapasztalata bárkinek, hogy a kedvezménykódot utólag tényleg rá tudják tenni a termékre?

üzenetek