AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk - Videokártyák fórum

üzenetek

hozzászólások


Shkiz0
(nagyúr)

Lehet már tudni, hogy mikor lesz valami bőven infó / review az érkező éves nagy driverről?
Csak mert Abu áradozott itt róla, és remélem nem merül ki ebben a boost-os marhaságban az összes ficsőr...


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Abu minden nagy decemberi driver frissítés kapcsán áradozik a feature-ök kapcsán. Hogy másoknak mennyire kell ugyanígy örülni az már szubjektív kérdés, viszont az vitathatatlan hogy feature-ök tekintetében az AMD driverei sokkal-sokkal jobbak. Habár szerintem a GUI borzalmas. Leak meg majd úgy is jön, az volt mindig. :)

[ Szerkesztve ]


Yutani
(nagyúr)
Blog

Ne idegeskedj, árt a szépségednek! :))


Yutani
(nagyúr)
Blog

A búsztos marhaság majd segíteni fog a gyengébb kártyákon (ha el nem k*rják), gondolom a többi meg olyan világmegváltó dolog lesz, amit csak a tech-b*zik fognak csak élvezni, az egyszeri gamer sosem fogja bekapcsolni/használni.


Petykemano
(veterán)

December 12. ;)


Z10N
(veterán)

Inkabb az APU-knal fog ez jol jonni. A masik reszevel egyetertek. A Chill a mai napig hol mukodik, hol nem. A zero core-t meg sose lattam, hogy mukodne. A folyamatos feature upgrade remek es a gui is OK szerintem.

Csak mukodniuk is kene visszamenolegesen...


Tyrel
(őstag)

Nekem a Chill minden játékban jól működik amikhez egyébként jár Chill kapcsoló. Úgy emlékszem az utóbbi időben amikkel játszottam, egyedül Life is Strange 2-nek nem volt Chill kapcsolója, de nem tudom mi az oka. Talán DX11 alatti API-t használ még, vagy fogalmam sincs. Abu biztos tudja...

Erre a Boost-ra én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen játékok alatt lehet majd bekapcsolni... de szerintem nem csak az APU-sokat célozza (ha egyáltalán működni fog APU-kon) hanem a 4K vagy még nagyobb felbontású megjelenítővel játszani óhajtókat is. Feltéve hogy nem olyan lesz mint a DLSS, hogy magának a játéknak kell támogatnia, mert ha igen akkor (AMD marketing erejét figyelembe véve) nagyjából semmi sem fogja támogatni.

#44644
Szerintem elég sokan várják ettől a drivertől az Integer Scaling és Variable Rate Shading támogatást, azok pl. nem csak tech-buziknak szólnának... Most már egy héten belül csak kiderül... :U

#44642
Maga a Radeon Software GUI szerintem sokkal jobb mint az nVidia megoldása (mondom ezt úgy hogy pár hete még 1070Ti-m volt), már design és funkcionalitás szempontjából, meg gyorsabb is (pl. nVidiás cumó némelyik kapcsoló átbillentése után egész sokat tudott gondolkodni). Ja meg persze nem kell külön az Experience meg nem kell regisztrálgatni meg ilyen marhaságokat, csak ott van egyben az egész és megy, ill. vannak olyan funkciói amik a nVidia Control Panelnek és az Experience-nek együttesen sem voltak, és még külön kellett használnom mellette egy nVidia Inspector nevű cuccot is.
Radeon Software-vel nincs ilyen gond, egymagában megold nekem mindent amire szükségem van.

Egy baj van valóban a GUI-jával, az a menürendszer struktúrája. Ha nem is épp logikátlan, de nem felhasználóbarát, bizonyos funkciókat elég sok lépésen keresztül érsz csak el, és bizonyos kapcsolók (pl. RIS) is rossz helyen vannak. Nem mintha az nV Control Panel olyan áttekinthető és logikus lenne, de az hogy a zöldeknek sz*r nyilván nem mentség rá hogy akkor a pirosaké is sz*r lehet.

[ Szerkesztve ]


beef
(őstag)

A Chill nekem egyetlen helyzetben nem hajlandó működni és az a Microsoft game pass-os játékok. Az MS annyira védi a játékokat, hogy valamiért nem kap elég magas szintű jogokat a driver.


távcsőves
(senior tag)
Blog

Hé Öccsi! Gtx1660S.. Szívesen. ;)

[ Szerkesztve ]


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nyet.

(#44647) Tyrel: Nincs API-hoz kötve. Egyszerűen csak van a Chillnek egy blacklistje. Ha a játék benne van, akkor nem engedi a driver bekapcsolni. Ennyi.

A Boost első körben whitelistes lesz, ahogy a Chill volt anno, és utána lesz majd blacklistes.

[ Szerkesztve ]


Pécsi gyerek
(addikt)
Blog

Valami hasznossat is hozzászolhatnál :U


Pécsi gyerek
(addikt)
Blog

Valami értelmesset találj ki kisfiam... :U

[ Szerkesztve ]


solfilo
(veterán)
Blog

Hoppá! :C
Várjuk a cikket akkor szeretettel! :D


Petykemano
(veterán)

>>> SPOILER <<<
[link]
[link]
[link]


Tyrel
(őstag)

Ez mekkora lol hogy pont most szídtam/tuk az UI menü-struktúráját erre paff újracsinálták az egészet... :))

Óóó és ha jól látom a RIS kapcsoló végre játék profil alatt van?? :K

[ Szerkesztve ]


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Na bazz, legközelebb is így panaszkodok az UI-ra. :DD

Ez sokkal-sokkal jobb. :Y


Tyrel
(őstag)

Ouch, gondolom ezt a Whitelist-es logikát nem nagyon lehet brute force felülrni (Chill-nél lehetett?). :(

Igazán ha azt csinálja a Radeon Boost amire számítok akkor nekem Star Citizen alatt lenne rá szükségem, 3440x1440 annak a játéknak még sok és ráférne egy resolution scale tekerő (de persze nincs neki). Mivel egy relative ismeretlen alpha amit még a saját fejlesztői se sokat optimalizálnak (egyelőre), nem hogy a videokártya gyártók... gondolom esélyem se lesz bekapcsolni... :(


Cifu
(nagyúr)
Blog

Végre megszabadulunk attól a hulladék kinézettől, amit ennyi éven keresztül erőltettek. Ha a Wattman is ilyen lesz, még a végén érdemes lesz használni is vajon?


AlienApollo
(tag)

igen, ez már egészen úgy néz ki mint amit egy UI(X) designer is látott és nem csak úgy összelapátolták fejlesztés közben a felüleltet.

üzenetek