AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk - Videokártyák fórum

üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

A mérési hiba az más. A helyzet nagyon egyszerű. Valójában még az x16-os PCI Express 4.0 sávszélessége is kevés a VRAM sebességéhez képest, tehát erre nem éri meg erősen építeni a szoftver oldaláról. Ugyanakkor egy játék is belefut helyenként olyan limitekbe, amelyek ugyan léteznek, de mindössze a teljes játék 0,0000000000000001%-át alkotják. Tehát ha információd arról, hogy az adott játék milyen jelenetsor során terheli a legjobban a PCI Express interfészt, akkor kizárt, hogy ki tudd mérni a 2.0, a 3.0 és a 4.0 között a különbséget. De ha erről van tudomásod, akkor sokkal egyszerűbb a helyzeted, mert tudatosan fel tudod úgy építeni azt a tesztet, hogy a játéknak azt az aprócska szeletét erőltesd, és ott már lesz különbség a csatolók között. Csak ahogy írtam ez mond rendkívül mesterséges körülmény, ami a valóságot nem reprezentálja, így ha ezeknek a körülményeknek az előállítására nem törekedsz tudatosan, akkor azt az eredményt kapod a PCI Express befolyásolása szempontjából, amit a TPU kapott. Ezt linkeltem a hsz-ben, amire reagáltál.

Ahol a PCI Express 4.0-s VGA igazán számít azok a professzonális alkalmazások. Ott azért találni olyan feladatot, ahol van olyan valós körülmény, ahol ebből előnyt lehet kovácsolni. Mi is találtunk: [link] - akinek erre kell VGA, nyilván törekedjen PCI Express 4.0-ra, de játékra igazából felesleges, mert a játékmenet 99,9999999%-ában nincs előnye, a maradékot pedig túl lehet élni.

[ Szerkesztve ]

üzenetek