AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk - Videokártyák fórum

üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Alapvetően azonos, csak ha rájátszol erre a dologra, akkor bármilyen hardverek ki tudod ezt hozni. Nem véletlen az a játékválasztás. Csupa megatextúrázó cím, ahol be lehet hülyíteni a megatextúrázót. Az AMD el is árulta a nyáron, hogy miképp kell csinálni.
Az FC5 is megatextúráz. Nézzék meg egy olyan címben, ahol nem lehet ezt megcsinálni. Ja, hogy ott nincs különbség? Akkor nincs szenzáció sem, és nincs kattintás. ;)

(#44992) b. : A programokon belül természetesen orvosolható, de azért nem látsz erre túl nagy erőfeszítést a fejlesztők részéről, mert ha normálisan játszol, akkor jelenleg képtelenség előnyt kovácsolni a PCI Express 4.0-ból. Egyszerűen nem válik limitté. De ha a streaming algoritmus problémáira tudatosan rájátszol, akkor természetesen az lehet, csak én még nem láttam játékost úgy játszani, hogy megadott útvonalon fut körbe körbe, és rángatja az egeret. Ez hülyeség. Ezt nem kell javítani, mert ilyet egy játékos nem csinál, de még ha csinál is, akkor sem tudja, hogy pontosan hol kell az adott játékban. Az AMD-nek könnyű, ők azért látják, hogy mit csinál a játék a VRAM-ban, tehát ki tudnak találni olyan szimulációkat, ami belimitálja a buszt. Ezt sokszor a fejlesztők sem látják egyébként. Nem téma ezzel foglalkozni, mert jó eséllyel senkinek sem jön elő, aki játszik vele. A gyártók pedig azért csinálják ezt, hogy hatékonyabb drivereket tudjanak írni, nekik nyilván hasznos egészen extrém szituációkat szimulálni, ami otthoni szinten nem realitás. Jelen pillanatban a valóság a PCI Express 2.0, 3.0 és 4.0 tekintetében ez: [link]

Ami a Navi esetében specifikus, és driverrel orvosolható az a memóriamenedzsment. Mint írtam az AMD nem portolta az összes GCN optimalizálást a Navira, mert nem mindegyik működik jól, illetve a DirectX 11-es meghajtó már nem fókusz.

[ Szerkesztve ]

üzenetek