ASUS notebook topic - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


nyogta
(friss újonc)

Sziasztok! Sikeresen leejtettem a Zenbook UX331 F laptopomat, megsérült az LCD kijelző. Van tippetek, esetlen hol lehet viszonylag olcsóbban beszerezni egy újat és kicseréltetni? Köszi előre is.


cs.zs.
(addikt)

Szia, ilyenkor egy másik, hibás laptopot szoktunk venni, aminek valami más baja van, és a kettőből lesz 1.
Pl alaplaphibás, vagy töltőcsati kitört, ilyesmik. Lesz pótalkatrészed.
Vagy Nyíregyházán van egy használt laptopboltos barátom, oda beviszem.


cs.zs.
(addikt)

F? FA? FL? FN? (nem mindegy)
Itt a gyári alkatrészes oldal, pontosíts a nagyítónál


hito
(nagyúr)

Sziasztok! Asus notebookot hogy lehet törölni ha be lett regisztrálva a MyAsus felületen? Megvettem az első tulajtól, regisztrálni akartam a nevem alá, de azt írja, hogy más már regisztrálta. Az eladó törölné a kérésemre, de nem talál ilyen menüpontot. Köszi a segítséget!


cs.zs.
(addikt)

Szia,
a MyAsusban van kapcsolatfelvételi lehetőség, írjatok oda, hamar válaszolnak.


Pyttawrx
(HARDVERAPRÓD)
Blog

Lépjen be, keresse meg a készülékét, és törölje.


hito
(nagyúr)

Nincs olyan menüpont ahol az adott eszközt törölni lehetne :(

cs.zs.: köszi, jó lett volna elkerülni a levelezést, de ha csak így lehet... :B


Pyttawrx
(HARDVERAPRÓD)
Blog

Később megnézem. Kb 21:30-22:30 közt. Jelzek mire jutottam.


hito
(nagyúr)

:R


GoodSpeed
(addikt)
Blog

Nekem anno ügyfélszolgálat törölte kérésre.


Gubu0101
(veterán)
Blog

Mindj ranezek :D


Gubu0101
(veterán)
Blog

En se talalok olyan menupontot,ahol lehetne torloni :( Vegig neztem mindent.


hito
(nagyúr)

Szerintem ebből ügyfélszoli lesz. Kérdés, hogy írhatok-e én nekik, vagy muszáj az előző tulajnak írnia? Nem szívesen nyaggatok ilyenekkel senkit üzletkötés után.


Pyttawrx
(HARDVERAPRÓD)
Blog

Nah megnéztem én is. Ez az Asusnak szól: hihetetlen, hogy nem lehet törölni.
És annak kell lezongorázni, akinek a nevén van, viszont ha van "rendes" adás-vételitek, vagy számlád róla, akkor lehet, hogy te is el intézheted.


hito
(nagyúr)

Köszi neked is, hogy utánanéztél! Igen, elég érdekes eljárás, hogy írogatni kell nekik emiatt. Megpróbálom először én, aztán ha lepattanok (és le fogok), akkor megkérem az előző tulajt. Ha nem segít, remélem nem veszítek ezzel sok mindent.


Mikulásbá
(nagyúr)

Semmit nem jelent, ne is foglalkozz vele.


GoodSpeed
(addikt)
Blog

Nekem a már még eladott ASUS hardvereim is ott vannak ... egyik vevő sem kérte. Amúgy hátrányt nem jelent, csak ilyen "kirakat" funkciója van.


hito
(nagyúr)

Köszönöm mindenkinek! :R Akkor ezt elengedem.


HartgeH3-2.8
(addikt)
Blog

Vicc, hogy nem lehet. Microsoft is simán megoldotta.

GoodSpeed
Nekem első dolgom lenne regisztrálni, hogy ott is hivatalosan az enyém legyen. Gari szempontól sem utolsó (én szerintem). Ha nincs ott nem látnak rá, supportnak is nehezebb. Egy üzenetet dobok csak MyAsus-on keresztül és mindent látnak a gépről.


GoodSpeed
(addikt)
Blog

Persze nekem is az az első dolgom, hogy felregisztrálom. Minden IS fent van :D

Szeretem ha egyben vannak, és mindegyiknek egyből át tudom tekinteni a garanciális helyzetét :D Pl most láttam, hogy az előző routeremre lejárt a garancia (egyébként májusban, de már több mint egy éve el van adva) :D
Viszont van amit nem teljesen helyesen jelez... de mégis... Az ASUS RT-AX86S pl 2025 márciusáig garanciális. Csak azt mondták, hogy ez azért van, mert attól számítják, hogy az eMAG mikortól vette át tőlük, de az eMAG-os garancialevél viszont 2025. márciuságig jó.
Az az egyetlen olyan, ahol a feltüntetett garanciális idő nem egyezik a bolti vásárlás idejével.

[ Szerkesztve ]

üzenetek