Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


dj79
(senior tag)

Semmi, sok túlárazott kocsi bentragadt, kitartják az árakat, a parkolómból a visszakorrigált árú járművek viszont szépen kimozogtak.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Rendőr BYD már van itthon, azt láttad?

[ Szerkesztve ]


FeRRaR1
(őstag)

Szerencsére nem, nem nagyon követek híreket sehol mostanában. Ilyen heti összefoglaló a kiszámolo blogon max.

Azt a cerkát cumizzák ahonnan csurran cseppen, ez most épp a csájna. Semmi más nem számít... :W


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Ááá, most miért mondod?! Török villanyautónk is van. Oh wait... :DDD


brumi1024
(veterán)

Hibrid 911 GTS, 541 PS, 610 Nm, 1595 kg.


FeRRaR1
(őstag)

Nem elég hogy turbót tettek a GTS-be is 17-ben, most meg hibrid is lett.
Ezt akarjuk, még komplikáltabb, még nehezebb, még nagyobb autokat. Jeeeeeeeeee

Ezert vadászok RWD szívó manual GTS-re. 991.1.


Alusky
(aktív tag)
Blog

Best energy akku bírt 10 hónapot, tegnap még fasza minden, ma reggelre 5V, már kulccsal kellett kinyitnom is. Feldobtam töltőre, aztán reggel megnézem mit mutat egy 55W-os izzóval percek után, de valószínű az lesz, mert a kocsin nem hagytam bekapcsolva semmit és amúgy is időzítős meg feszültségérzékelős, nem tudja leszívni.
Majd a boltba megnézik úgyis teszterrel, mivel még garis.


brumi1024
(veterán)

Mondjuk a GTS sosem volt igazi GT modell, oda mehet a turbó/hibrid, pláne úgy, hogx csak 50kg a többlet.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Nem vmi combos élettartam. Nekem 8,5 éves az akksi a gépben de azért a következő télnek már nem vágok neki.


FeRRaR1
(őstag)

Az a "gondom" hogy árban talán bele férne a GTS feletti egyel, a GT3. Viszont a GTS a legmagasabb Carrera trim 4 üléssel és a csajokat nem akarom kihagyni semmiből. Nem veszek olyat ahova nem férnek be opcionálisan se.

Amiket még nézek az a Turbo S mert hasonló ár és 4 ülés csak más a lényege. Az eszeveszett gyorsulás és tempó az élmény helyett (valamennyire).

Sok mérlegelés után ezért akartok 991.1 GTS 3.8-at. Utolsó szívó GTS és van manuál opció.

Turbó túl gyors az élmény autózáshoz, és porszívó hangja van :DDD


Alusky
(aktív tag)
Blog

Alsó szegmensben ezek jó akkuk, Banner szinten vannak, valami gyári hiba lehet. Még csak lemerítve se volt.
Inkább az fura, hogy 5V-hoz nem egy cellának kell kihullania, hanem 3-nak is, pont egyszerre. Megesik az is, de inkább öreg akkuban. Lehet az a retek autó lesz mégis ami lemerítette, majd kiderül. Egy hibás cella után még mindig kéne benne 10.5V körül mérnem.

[ Szerkesztve ]


MunezXBK
(nagyúr)

Nem fogod élvezni a manuált.


2ozzmexy
(aktív tag)

11 Volt környékén le kellene tiltania az ECU-nak, hogy ne tudja mélymerítésbe vinni, bármi is szívja. 10 hónap az nálam még a morcosan visszaviszem, de ha a második is meghal egy éven belül ott már nem a boltot szoktam hívni először hanem az ügyvédet... igaz nekem meg van az a kiváltságom hogy a főnököm gyorsan számosítani tudja az időmet, és meg is teszi. :DDD Most nem flexelésből, de ha mi is olyan hitvány minőségben dolgoznánk mint néhány gyártó (Jasz pl), akkor a németek, az osztrákok meg a szlovénok már régen lerohantak volna minket, mert az országaik nagy része lángokban állna elektromos tűz miatt... :W

Bosch S4-et kértem a bimmerbe, most még húzza, de az nem igazán megy rövidet, inkább ott a fogyasztók a gond, őrülten sok ampert eszik a kis drága. :U

Legutóbb is azt vettem amikor kellett, sima savasat, most nem tudom ezek a modern impregnált AGM akkuk mennyire stabilak vagy mekkora a gyártási szórás.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Jazz-ben is Bosch van most. Kivancsi leszek meddig birja...


radi8tor
(MODERÁTOR)

Sose hallott gyártó.
Miért ez került a kocsiba?


tboldi
(nagyúr)

A Lanciában is, ezzel vettük, de nem tudom, mire számítsak a jövőben. Nem túl régi, talán 1 éves sincs, és a napokban mértem rá, 94%-os state of health.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Meglátjuk, nálunk azért kapja az ívet dokotrüzemben rendesen...


tboldi
(nagyúr)

Ez is, pláne dízelmotor mellett.


2ozzmexy
(aktív tag)

Passzolom a kérdést, nekem beváltak "bevásárló autó" használatban. Vagy Bosch S4 vagy Varta Blue/Silver amit rakok szinte mindenkinek, ha kérik és a sajátokba is ezek mennek.
Olyan 5-6 éves korukra megmakkannak nálam, nem tudják tartani a töltést... bár nálam ugye ez azt jelenti hogy két hét állás beriasztva az utcán, majd elmegy 5-10km-t és leállít, pár óra múlva megint 5-10km és ismét jön egy hét állás. Hogy ez mennyire jó/rossz, mindenki döntse el maga... igaz a bimmer akkuja is 70k körül volt tavaly, szóval ezek nem a madaras üzletlánc alsópolcáról vannak. :R


FeRRaR1
(őstag)

Bosch S5 bírt kb 7 evet, Volvo V70 T5 majd Volvo S80 V8. De nem ment tönkre, csak a Ctek szolt hogy hamarosan itt a vége.

[link] Ezt vettem utána, kb 5 eve, majd kellett egy munka gepbe akksi igy ujra vettem az uj verziojat es azt tettem a Volvoba. [link]

A regebbi pumpat hajt, kb evi 25 merites / toltes. eddig jol birja.

5 ev gar es sok értékelés van 9 - 11 eves futasokkal is.

Egyebkent a legtobb Varta = Bosch, amelyik olcsobb / tobb a gar azt veszem.

üzenetek