üzenetek

hozzászólások


Tiédetis
(senior tag)

"Ha nincs alternatíva, csak tiltás, az nem megoldás"
De ezt jelenleg is alkalmazza a hatalom, semmi új dolog nem lenne benne. Ha a taxisokat hagynák, zokszó nélkül menne át a dolog.
Dugódíj: nem érint a kérdés. De szerintem ez is csak egy bedobunk valamit, ami semmit nem fog megoldani dolog. Ha nem tudsz behajtani, az már gondolkodásra késztet.
Az a baj, hogy egy ideig az ment az ellentáborban:
- 2-3 év és szarrá megy az akku, hiszen a telefonban is így van (ez sem igaz)
- amikor kiderült, hogy ez kamu, akkor jöttek azzal, hogy kiégnek (sokkal kevesebb a százalékos öngyulladás mint belsőégésűeknél, ráadásul változik a kémiájuk is)
- aztán jött az hogy mire elég 2-300km (amikor napi 20-40km az átlagos táv)
- mire elég a 400km
- mire elég a 6-800km (aztán 800-1000)
- a töltési időre nincs időm (de pisi-kaki.kv-ra egyébként van)
- drága (még,, amíg kicsi a darabszám, de éppen a vezető márka nyomja le az árakat)

Ezek közül mind lehetne akár valós érv is, hiszen 3-4 éve, ha valaki 2-400km-t vezetett naponta, egyben (!) annak a hatótáv probléma lehetett a váltásra, ma már nem.
Aki nem akart "órákat" tölteni, az amikor 150-200-al tud tölteni, annak még arra sincs ideje, hogy pisi-kv.
Kétségtelen, hogy itthon minden drága, mindenkinek is, mégis rohadt sok már az EV. De akinek sok mondjuk használtra egy 5-7m, annak 1,5 is sok lesz egy 20 éves autóra is sajnos.

Tudod, én féltem tőle, aztán beleültem egybe, és kb. 600m-t vezettem, eldőlt a kérdés.
2 év alatt visszajött a hagyományos és az ev közötti árrés. Ez tény. Ráadásul még nem is buknék vele, ha eladnám.
De ha nyilvános töltő lenne csak, már más lenne a helyzet, ez is tény. Kedves MOL és MVM olyan árakon akar eladni, ami már szabadrablás ner módjára, nem is nagyon töltenek náluk. (250-350Ft/kwh, szemben egy kisebb szereplővel, ahol jóval 200 alatt vannak az árak)
Kint nem tudom mennyi.
Tehát ezért is mondtam, hogy neked megvan az álmaid autója. Jelenleg. Kérdés, mikor tesznek keresztbe és hogyan.

üzenetek