Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


tibaimp
(nagyúr)

Ezért nem tűnt fel nekem sem, akkor. :B


mert_csokis
(senior tag)

Felszabadító. :D


Cifu
(félisten)
Blog

Véget ért egy korszak, 2024 februárjában még 17 fejlesztő dolgozott a CP2077-en, áprilisban már nulla...


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Na de mikor kapjuk meg a beígért FSR3.1-et? :F


tibaimp
(nagyúr)

Az komoly! :((( Kösz az infót :R

szerk: Nagyon remélem a kezdeti nehézségek ellenére bőven hozott nekik! Megérdemelnék.

Az a Polaris, az mi?
Vajon melyik ezekből a W1 remake? Az várós!

[ Szerkesztve ]


PuMbA
(titán)

Ha kész lesz az FSR3.1 :) Elsőnek ugye a Ratchet & Clank-ben fog jönni, tehát mindenképp utána.

[ Szerkesztve ]


Cifu
(félisten)
Blog

- Project Polaris: "The Witcher" széria új triológiájának nyitánya
- Project Sirius: Egy feltehetően kisebb, The Witcher IP-jű játék
- Project Orion: Új Cyberpunk (2077) játék
- Project Hadar: egy teljesen új IP, semmit sem tudunk róla

- Project Cannis Majoris: Fool's Theory által készül, a The Wicher 1 remake UE5-el, mivel külső fejlesztő, ezért nincs rajta a korábbi diagramon.

[ Szerkesztve ]


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Ahh látom. Akkor az még odébb van. :(


RetepNyaraB
(veterán)

Jövőben az UE5 átállással lesz TSR is, ami a Hellblade2-ből kiindulva kisebb erőforrás igénnyel legalább olyan, mint az fsr3.


mvkly
(senior tag)

Majd 10 év múlva előveszik UE6/7 remasterre :) Amit amúgy nagyon szívesen megnéznék.


CJ4567
(veterán)

Ghost of Tsushimában már benne van, nem? Mert bekapcsolható az FSR3 FG anélkül, hogy FSR3-hoz lenne kötve.


PuMbA
(titán)

Sajnos az nem az. Helyesen írták a menüben, hogy sima FSR3. A külön bekapcsolható FG opcionálisan megvalósítható sima FSR3 esetén is.

[ Szerkesztve ]


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

Es akkor reszemrol megvolt az utolso, kb fel eves vegigjatszas, avagy a "Tower NG+", avagy megis meddig jutna V kiosztott pontok es perkek nelkul, az alap cyberwarevel. ahol lehet very hardon. "ahol lehet", mert a jatekban van hat pont, ami very hardon ilyen beallitasokkal kb lehetetlen, 2.00 ota pedig foleg. az egesz abbol indult, hogy nem tudtam milyen buildet csinaljak es nem osztottam le a pontokat, aztan egy ponton megmaradt a kivancsisagom. corpo hatter.

konkluzio: V legendava tud valni cyberware, perkek es attributumok nelkul, bar ez nem lesz egyszeru menet.

szoval, gyakorlatilag egyedul ruhakat es fegyvereket lehet upgradelni, cyberwarebol megmaradt az alap, feher subdermal armor, az alapszintu kiroshi, es mivel a tyger claw dermal implant a gyakorlatban hasznalhatatlannak bizonyult (ez kesobb), a Together Forever tetovalas es a jatek vegen a behaviorial implant-synched face plate. tovabba az alap, feher cyberdeck. tehat nincs double jump, nincs vedelem, nincs sandevistan, nincs rendes quickhack, gyakorlatban nincs smart weapon, nincs optical camo... only flesh and blood, abszolut minimalis krommal. cserebe nem volt erdekes, hogy melyik cyberware mennyire terheli Vt. smart weapon egyebkent mehetett volna a Tyger Claw dermal implanttal, csak mint egy ponton kiderult, Arasaka ellenfelek ellen sem mukodik.

a fo problema, hogy Vnek konkretan 113mas armorja volt a jatek vegen 43as szinten kb 320 hpvel, ami gyakorlatilag azt jelentette, hogy 2-3 lovestol fekudt. a 25 armor a golyoallo mellenyen es a sisakon ertelmet nyert. ja igen: minden egyes szinttel nehezedett a jatek mivel az ellenfelek Vhez kepest erosodtek. 10es szintig ez oke volt, 20as szintig nehez, 30as szintig elegge nehez, 30 folott pedig a jatek atment a Far Cry 2 legendas infamousjaba, ahol 2-3 ellenfel eseten mar tervezni kellett minden tamadast. 40es szint folott pedig kb borderline lehetetlen, ld kesobb. hard es very hard kozott a fo kulonbseg, hogy utobbinal erzesre ket-haromszor annyi HPje van az ellenfeleknek. ez foleg tomegjeleneteknel jelent kritikus kulonbseget. easyn ahogy neztem a sebzes is joval kisebb, de oda tenyleg csak par, nagyon specialis esetben kellett lemenni.

mivel minden attribute 3 pontot kapott, perkek nem jatszottak. nincs dash, nincs deadeye, nincs adrenaline, 2 health item es az alternativ utvonalak / beszelgetesek joresze le van zarva.

eloszor az alapjatekon mentem vegig, utana jott a DLC. reszben, mert a DLCt eselytelennek gondoltam ilyen beallitasokkal. a vegere V 43as szintu volt, 42 headhunter, 15 netrunner, 27 shinobi, 14 solo, 33 engineer. ez alapjan kb ki lehet kovetkeztetni, hogy a lopakodo-takedown-tech sniper-Pride vonalon mozogtam.

gyakorlatilag mivel a jatek minden szinttel nehezebb lett, probaltam az abszolut minimalisra hagyatkozni. mellekkuldetesek kozul Heroes, Balls to the Wall, a Lizzy Wizzy szal (Violence), Kerry (+UsCracks), Rogue es egy cyberpsycho volt, a ping quickhack (the gift). Delamain questet a vege kivetelevel megcsinaltam. plusz osszeszedtem a bigfoot Thortont, a drift autot, a fekete Rayfieldet, plusz a masik ingyenes Thortont. Penz nagyon nem volt, 600ezerrel zartam.

az alapjatek vegeig nem hasznaltam fast travelt.

bovebben es spoileresebben. mindenhol very hard, kiveve, ahol jelzem.
Maelstrom / All Foods: kb level5, szetlottem mindenkit (neheziteni), a vegen Royce 10 perces fogocskaban vegzodott
Kompeki: kb level 8-10, ismetelten tuzharc. a vegen a mech kicsit nehezebb volt, de igazabol a jateknak ez a resze meglepoen konnyu
Hellman / Relic Engineer: ismetelten tuzharc vegig, a jatek elkezd nehezedni, a vegen a sniperekkel megszendvedtem. termeszetesen ki kellett fustolni idejekoran a Raffen bazist, mert kellett a Rayfield kozlekedni.
Clouds: ilyen level15 kornyeke. a fel felderites resz kimaradt, mivel Vnek se tech, se intelligence skillje nincs. a corpo hatter annyit segitett, hogy legalabb ne kelljen tuzharcba kerulni.
Power plant / Scav hideout: felig-meddig nyilt tuzharc, viszont ez kezd kezd fenntarthatatlan lenni.
Gym @ Pacifica / Animals: Na szoval ugy voltam vele, hogy mekkora poen lenne a fobejaraton bemenni, ami sikerult is. Sasquatch beragadt felig egy oszlop moge, de amilyen brutalis regeneracioja van, igy is kb 5 percbe telt sniper headshotokkal megfektetni. A Netwatch agent el.
Voodoo Boys: Felig Alt intezte, maradekot en. Placidere takedown jutott, 1:1ben valoszinuleg nagyon necces lett volna.
Parade: kb 20as szint, vegig lopakodas. Odara nem mukodik a tyger claw smart celzas. Vegul easyn ment le: Medium talan oke lett volna, Hard nem, Very Hardon meg kb 80% ala se tudtam vinni. Kb a jatek legnehezebb bossja ilyen beallitasokkal. Takemura elt, viszont az epuletbol kijutni a vegen iszonyatosan szivas volt.
Arasaka / Rogue ending: Reapernel az ellenfelek lvl60asok, kb a bejaraton nem jutott volna tul V. Gyakorlatilag ezen a ponton 3 fejloves kell egy halalfejes ellenfel megfektetesehez very hardon, es emlitett ellenfelek 3 talalatbol fektetik meg Vt. Maradt a lopakodas. Smasher csodalatos 5-10 perces csata volt meg easyn is, very hardon megprobaltam, de dash nelkul ugy, hogy 3 lovesbol kiuti Vt, ez eselytelen. kb ilyen level 25 korul volt V.
-----
DLC: Hasznaltam a militech softwarebol a weakness analysist, mert egyebkent a jatek kb eselytelenul nehezze valt. Pride innentol vegig a fegyverarzenalban. Borzaya es Rasetsu rendszeresitve, addig egy Burya es egy tech sniper volt az arzenalom foleg. Her Majesty neha szinten jol jott.
Dogtown / Myers: az eleje a repulonel very hardon lement, a regi Militech kiallitasnal (as spiderbotos letakart teremmel) mediumon meg eppen lement, a spiderbot pedig mediumon egy jo 10 perces csata volt ahol Myerst decoykent hasznaltam. A jatek kifejezetten nehez
(random dropok: nem tudtam oket otthagyni, de igy mindegyik kihivas volt)
3 kuldetes Handsnek: Scav hideout, templom (scavokkal) es a rendorors. Mindegyiknel tuzharcban.
Black Sapphire / You know my name: Sikerult very hardon bejutni ugy, hogy nem vettek eszre, Far Cry 2 es Dishonored2 flashbackjeim vannak nehezsegre.
Firestarter (Black Sapphire pt2): Songbirdel sikeresen nagyreszt lopakodva atjutottam a stadionon, bar a vegen nemi tuzharc kialakult. Frontalis tuzharc nem opcio, minden egyes tuzharcot elore kell tervezni.
NYC Airport / The Killing Moon: Lvl38-43. Very hardon nyogvenyelos egeszen addig a pontig amig meg nem jelenik az epuletet kivulrol lovo helikopter: Ott a vegen le kellett venni hardra, mert az addig is brutalisan nehez jatek kb eselytelenbe ment. Az utolso, Maglev iranyitotorony jelenetsor lement hardon, very hard ismetelten valoszinuleg lehetetlen lett volna. Egyebkent sikerult vegigmenni ugy, hogy a scriptelt pontig nem vettek eszre Vt, amit elotte kb lehetetlennek gondoltam.
(A Reed ending valoszinuleg nem ment volna, a repter iszonyatosan nehez, de a MaxTac csapat easyn is lehet mar tul sok lett volna, ha azonnal 1hitelik Vt. Erre volt esely.)

Hat ennyi. Bonusz: Az iguana nem kelt ki.

[ Szerkesztve ]


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Kemény.
Azért így a Reed-féle befejezés új értelmet nyerne: "élni fogsz, mint eddig, de nem lehetnek krómjaid." "Igen, és?" :)


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

:Y :R


Vesa
(veterán)

Hú bakker! :D :C


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

pontosan ez volt az alapotlet :DDD. marmint azutan, hogy kivancsi voltam, elosztatlan pontokkal meddig lehet jutni. meg fast travel es vendorok nelkul. bonuszkent 3 intelligencet cosplayelve ameddig ment. ld a GYM / Animal hideout a fobejaraton belove nem annyira extrem, mint a fokapun betorni az Arasaka HQba, de majdnem :DDD.Takemurat 3 oramba telt elve kihozni miutan majdnem teaztam egyet Hanakoval.A repter meg szo szerint 5-6 ora volt valos idoben tobb strategiavaltassal, mikozben ingame ilyen 70 perc lehetett.

igy very hardon a legnehezebb fokozaton talan a Prey, Dishonored 1-2, Deus Ex 1 / Mankind Divided es a Far Cry 2 volt kozel. plusz a Superhot. illetve valamennyire a Hotline Miami 1-2 amennyire ki kellett mindent centizni Dogtowntol. Egy ponton konkretan egy kiutott ellenfelet hurcoltam korbe riasztani a tobbit, hogy le tudjam takedownolni (Firestarter / Petrochem Area). Ugye ezt normal esetben meg lehet oldani quickhackekkel, dehat a feher cyberdeck nem segitett :DDD. Aztan valahol fel uton a cosplayt fel kellett adni, mert kb harom talalattol V mar fekudt, ami ugye automata fegyveres ellenfeleknel problema.

visszagondolva lehet pl a Fenrirt ossze kellett volna szedni ami par helyzetben talan segitett volna. vagy upgradelni az alap cyberwareket.

mechanikailag persze erdekes helyzet volt, avagy egy total fogalmatlan jatekos (marmint, V a Tower ending utan) is kifejezetten sokaig tudna jutni. mikozben a 2.00+ very hard egyertelmuen azokra lett belove, akik ertik a jatek mechanikajat.

CPT.Pirk & Vesa: :R valakinek ki kellett probalnia...

[ Szerkesztve ]


mert_csokis
(senior tag)

Estét!
Keresd a hibát. :)


cyberkind
(félisten)

HBAO on vs off? :D


mert_csokis
(senior tag)

Dehogy, azt sosem kapcsolnám ki. Egyébként High-on van az AO.
Ezt viszont véletlenül vettem észre kísérletezgetés közben.
Elsőre azt hittem, hogy csak egy bug, de bármikor előhozható játék újraindítás után is.

üzenetek