Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


genndy
(addikt)

A széknek nincsenek hátsó lábai? De szerintem ez nem hiba, odamentél, megnézted? Szerintem ez ilyen bárszék-szerűség, alul van még egy hátranyúló része. Az biztos hogy semmi hasonló hibával nem találkoztam a játékban sose (nem csak ebben, másban sem).


mert_csokis
(senior tag)

Dehogyis. :)
Azt hittem, hogy ez egyértelmű lesz. A felső képen hiányzik a kéz scanner effektje, ami az alsó képen látható.
A felső kép bekapcsolt DLSS mellett készült, az alsó pedig natív.
Mostanában egyre több hibát veszek észre DLSS alatt. A "szokásos" vibráló kerítések, rácsok és vezetékek mellett, legutóbb egy ugráló NPC karjának volt olyan durva ghosting-ja, hogy azt hittem helyből felszáll a pali.
De ilyet még nem tapasztaltam, hogy konkrét grafikai effekt hiányzik a felskálázás miatt.
Ez nagyon durva. És nem pillanatnyi bug volt, mert ki-bekapcsolással mindig előjön.
Még driver hibára tudok gondolni. Jelenleg a legfrissebb 555.85 van fent.
Mindenesetre érdekes.


PuMbA
(titán)

Milyen felbontás és milyen DLSS beállítás? Ray reconstruction be van kapcsolva? DLSS a játékban lévő gyári verzió vagy cserélt? NVIDIA Control Panel-ben minden 3D beállítás alapértelmezetten van?

[ Szerkesztve ]


mert_csokis
(senior tag)

1080p és természetesen DLSS Quality. RT-t nem használok.
Igen, a dlss.dll cserélve lett 3.7.0-ra.
Nvcp-ben is minden default.


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Erről azok a szent őrültek jutottak az eszembe, akiknek a sima soulslike játékok túl könnyűek, ezért banánokon, bongókon, táncpadokon játsszák végig :)
Az nekem is megvan, hogy csak motorral megyek mindenhova, a pontokat akkor osztom ki, amikor már összegyűlt annyi, hogy ki tudok nyitni egy ágat, nem egy leírt ideális karakterfelépítést követek, hanem magamnak találom ki, mi lehet a legjobb, very hardon, ahol csak lehet, de még ezzel együtt is egy új szintet nyitottál a nehezítésben :)

Ja, egyébként az alap CyberPunk rpg is arról szól, hogy nem nő a hp, nem lesznek extrém túlélési képességeid, mindig egy lövésnyire vagy a haláltól. :)

[ Szerkesztve ]


CJ4567
(veterán)

Dishonored első részét újra kéne játszani, mert egyszer valamikor beriasztottak úgy, hogy nem is tudtam róla, szóval a Ghost ugrott :D
Többiről akarsz beszélni? :DDD


PuMbA
(titán)

DLSS csere okozhat ilyet, szóval nézd meg a gyárival :)

[ Szerkesztve ]


mert_csokis
(senior tag)

Még tegnap éjszaka megvolt, de ugyanaz az eredmény.
Szerintem találtam egy rejtett hibát. Tök büszke vagyok... :D


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

:R

egyebkent a leirt buildek egy resze nem mukodik very hardon Dogtownban. a stealth pistol bossoknal nem az igazi. a hacker buildeknel meg a system reset sokkal gyorsabb es egyszerubb a synapse burnoutnal, plusz nem vesznek eszre.

ahogy nezem a 16 int / 15 body / 15 reflex / 15 cool / 20 tech smart weapon buildet pl annyira nem hasznalja senki, pedig kb ez a jatek legerosebb buildje. talan a pure assault build ami meg hasonlo. ami ugyanaz mint az elso, csak 5 pont coolrol atmegy bodyra, esetleg tovabbi 5 pont reflexre vagy intre attol fuggoen, hogy berserk/sandevistan/cyberdeck a cel. cool jol hangzik, de alapvetoen lopakodni anelkul is lehet (csak nehezebben), messze a legkevesbe hasznos skill checkre. mellesleg nincs egyetlen jo endgame pisztoly a jatekban 2.00 utan, sniperbol is csak szituaciofuggoen (Raetsu es Sparky). tetejeben Dogtownban nagyon hamar atmegy a jatek full assaultba.

ja, vedelem itt nagyon nem volt. egyebkent a nagyobbik baj a dash hianya volt, Oda es Smasher ellen mozgekonysag kell. meg ugy Dogtownban vegig kb mindenhol jol jott volna.

CJ4567: igen, ezek nekem is megvannak :DDD. plusz a Ghost es a Shadow is a Dishonored 1-2bol.

avagy amikor nezed, hogy az I never asked for this igazabol nem a legnehezebb az emlitett achievmentek kozul (ami legnehezebb fokozat ES permadeath).


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Az én stílusomhoz a thief megközelítés áll a legközelebb, ne haljon meg senki, ne riasszon be senki. Nue non-lethal moddal eddig a legjobb eszköz ehhez, de sok kötelező harcban ugye nem lehet lopakodni.
Az jó poén, amikor az air dash a tár tartalmát egyhatod részével növeli, ez jól jön a Wild dog mellé, csak billentyűvel játszva (muszáj lövöldözéskor kontrollerről egérre áttérni, mert a célzásrásegítést teljesen kikapcsoltam :) ) elég körülményes, mondhatni szinte lehetetlen.
Még azt találtam ki, hogy a skill progressiont mindenhol ki kellene maxolni (ilyenkor mindig eszembe jut, hogy talán van egy enyhe ocd-m), sajnos a headhunter már rég maxon van, netrunner meg sehol, lehet elhasználom az egyetlen újraosztó lehetőségemet, és sandevistanról áttérek deckre. A Canto mk.6 már úgyis megvan hozzá :D

15 bodynál szerintem nem is kell több, ha van gorilla armsod, most nem tudom megnézni, de szerintem nekem is hasonló kiosztásom lehet - az intet kivéve, persze, bár azt is felvittem azt hiszem hatra (és van még vagy hét kiosztatlan pontom)


CJ4567
(veterán)

Factory Zero szerintem sokkal rosszabb, mint az I never asked for this :DDD I never asked for this-nél ott van legalább az, hogy DXMD-ben nagyon erős tudsz lenni.

Dishonored 2-ben nagyon tetszett, hogy ghost végigjátszásban milyen alternatív opciók voltak a bossokra, Death of the Outsidert kellene már végre végigjátszanom, meg a Dishonored 1-2 DLC-jeit megvenni, és végigjátszani.


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

ja, nonlethal vegigjatszasom nekem is volt, de Dogtownban az max netrunner karakterrel megy.

a canto egy eleg specialis deck es gyakorlatilag az egesz buildet akore kell epiteni. ugy nagyon eros persze.

20 body utolso adrenaline perk miatt jon jol, ami adott esetben eleg sokat segit. egyebkent magas int a YingLong miatt jon jol.

CJ4567: igen, a Factory Zero a legnehezebb. Dishonoredeknel pedig talan a Mostly/Only flesh and blood, ha kozben nulla chaos runt csinalsz.

Dishonored DLCk nagyon jok. ha szeretted az alapjatekot, akkor imadni fogod oket.

[ Szerkesztve ]


GhanBuri Ghan
(őstag)
Blog

Belenéztem ebbe: https://www.youtube.com/watch?v=t-x9CrYc9HY
ez a canto nagy buli lehet a végjátékban.
Mármint a maxtaces csapat ellen rengeteget kellett mozognom, várni az optical camo és a sandy újratöltését két érdemi rácsapás között, ez sokkal aktívabbnak tűnik.
Persze elég sok idő elmehet a skillek és a krómok hangolásával, ha nem akarok kész megoldást követni.
1.63-ban netrunnerrel nagyon könnyű volt elkapni Smashert, csak a turreteket kellett bekapcsolni és szövetségessé tenni. Gyanítom, ez a 2.0 fölött már nem megy.

[ Szerkesztve ]


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

egyebkent sandevistannal folyamatosan ki-be ugralva annyira sokat nem kell varni, foleg, ha van quantum optimizered.


cyberkind
(félisten)

Ez megint nagyon impozáns, tudom, hogy ez nagyon más kategória meg nem 5 perc, de akkor is, ez már vetekszik egy filmmel. :Y

A menedzsmentelésen kívül, továbbra se értem, hogy ha már ennyit beletoltak ebbe a grafmotorba, minek kell váltani...

[ Szerkesztve ]


tibaimp
(nagyúr)

Nem semmi.
(Mondjuk 5:20-nál az a nagy ventilátor elég csúnyán vált LOD fázist, az még mindig benne van. :) )


Vesa
(veterán)

Elég durván néz ki. Mondjuk laggol rendesen, nem biztos, hogy megéri feláldozni a folyamatos futást a látvány oltárán, bár lehet, hogy a srác is csak a videózás idejére tolta maxra. Ezt leszámítva tényleg nagyon szép!


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

ha megnezed, vegig borus az eg

ez megint a "realisztikus" shader mod, ami gyakorlatilag kidobja a jatek teljes napszak modelljet, es egyetlen idojarast forceol (neha tobb, neha kevesebb koddel).

tul van elesitve minden es megboritja a szaturaciot, de szerintem pont, hogy rondabb, mint az alapjatek. nem veletlenul ott megy korbe, ahol, pl Badlandsen, North Oakban es a parton azonnal ki lehet szurni, hogy valami nagyon nem stimmel a latvannyal. videon jol nez ki, csomoan hasznaltak ugyanezt a packet ugyanilyen videok gyartasara az utobbi fel evben.

[ Szerkesztve ]


cyberkind
(félisten)

Jobb hatást ad, mint a gyári, ezzel úgy néz ki, mint egy film, ha pedig tetszik ez a fajta megjelenítés, akkor jobb, én erre vágyom.


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

nem hianyzik, hogy legyen mas napszak is, mint a szurke beborult eg, a Lahaina Noon idejen?

a mod kb ezt csinalja

üzenetek