Sziasztok!
1 hónapja rendeltem meg a Digitől 500-as netet, tvt, és ha már kell a csomaghoz, telefont is, online. Az online rendelést az ügyfélszolgálat ajánlotta, mondván ők csak 100-as netre tudnak igényt felvenni. Eltelt a 2 hét, nem jelentkezett senki. Bementem, felvettek egy panaszt, kaptam valami hibajegy számot is, majd keresnek. Egy hét után telefonon érdeklődtem, ott ismét felvették panasznak, és megjegyzésbe odaírták, hogy szeretném, ha keresnének... Végül most pénteken hívott egy hölgy, és mondta, hétfőn bekötik. Kérdeztem, hogy akkor az 500-as netet kötik ugye? Hát azt nem tudja, megkérdezi.... Nem, a 100-asat, majd utána online adjak le egy igényt, az 500-asra és majd kijönnek megnézni, hogy beköthető-e az 500-as... Mondtam, hogy én eredetileg is 500-ast kértem, nem akarok külön köröket futni, esetleg ezt 2in1 nem lehetne elintézni? Kijön a szaki, megnézi a szekrényt, és ha köthető az 500-as, akkor kábelezünk, ha nem, akkor a 100-ast sem kérem... Aztán végül ebben maradtunk...
El kell mondjam, hogy az utolsó ügyintéző hölgy rendkívül készséges volt, látszott, hogy próbálja megoldani a helyzetet, de kötve van a keze. Nekem teljesen úgy tűnik, hogy műszaki akadályok vannak Digi szinten, és etetik az embereket ezzel az utólagos 500-ra növeléssel, addig is szerződj le ügyesen a 100-asra, jó lesz az, kössél ügyesen hűséget is...
Most már ott tartok, hogy lassan megrendelem az egészet a Telekomtól, optikán 1000-es nettel kb ugyanennyiért, b..kodás nélkül. Mit lehetne csinálni a digivel, hogy bekösse az 500-as netet szépen? Tizenéve digisek vagyunk, nekem albérletben is Digi 500-as volt, pár nap alatt bekötötték Tatabányán, és hasított... Eddig semmi bajunk nem volt velük, de ez lassak egy kabaré ami itt megy most... Bp 14. ker.