Üdv, Shell Smartpontokat váltottam EMAG utalványra, de amikor az EMAG kosárban a vásárlási utalványnál bemásolom a kódot, ezt az üzenetet kapom: "A kiválasztott utalványt tartalmazó B2B / üzleti megrendelés még nem történt meg. Kérjük, próbálkozz újra, miután a megrendelés ki lett számlázva." - van valakinek tapasztalata, ez mit jelent a gyakorlatban, mikortól függ működni a kód? Köszönöm előre is.
eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok - Egyéb fórum
hozzászólások
Nekem is van ilyen lehetőségem, tegnap vettem észre az app-ban. Kaptál rá választ az emag-tól közben (gondolom, rákérdeztél náluk)?
mzso
(veterán)
Helló!
Sok termékhez azt írja az emag, hogy "Ingyenes szállítás*". A termékleírásnál már azt írja, hogy csak 4000 fölött megjelölt termékekre bankkártyával. Na most ez hogy működik? Ez nyomorult akció sehol sincs részletezve, nem úgy mint a kereskedőknek szóló.
Minden terméknek megjelöltnek kell lennie, vagy elég ha csak min. 4000Ft-ot összehozok belőlük, esetleg elég ha csak egy termék megjelölt de 4000+Ft a rendelés?
UI:
Meddig akarják még külön kezelni az Edigital-os termékeket amikor a céget, meg a webshopot már rég megszüntették?
[ Szerkesztve ]
30 napos elállásra pozitívak a tapasztalatok? Ugye 14 nap az előírt, a maradék csak jófejség.
pn4hvq
(senior tag)
Igen, én jeleztem elállást 29. napon, automatába betettem, átvették, visszautalták kb. 1 hét alatt. Semmi gond nem volt. Ja, a termék bontatlan volt (végül nem került felhasználásra részemről).
Szemelyesen is visszavihetem a boltba vagy csak easy boxba lehet?
Ha boltba viszed vissza és kártyával fizetted ki korábban, szerencsés esetben azonnal visszautalják a pénzt.
Nekem csak általam írtakra van személyes tapasztalatom, kp.-t nem tudom, bocsi.
fear2
(tag)
Sziasztok!
Mi a menete, ha megakad egy visszaküldés?
Az EMAG-on vettem, egy partner cégtől (NEW NOUVEAU (Románia)) egy ablakot, amit nem jó színben küldtek ki.
Átvétel után rögtön írtam az EMAG-nak és a partner cégnek is.
Az EMAG írta, hogy vegyem fel a céggel a kapcsolatot, de a partner cég nem válaszol, a telefonszámon előfizető nem kapcsolható.
Visszaküldést választottam az EMAG-nál, jóvá is hagyták, de nem jött érte még senki, + visszatérítés sem érkezett.
A partner cég elérhetetlen (Nem is értem,hogy miért nekem kellene intéznem a másik céggel, mikor a vásárlást/fizetést/kommunikálást az átvétel pillanatáig az EMAG-al intéztem)
Mi ilyenkor a teendő?
Most már félek,ha el is viszi egy futár a csomagot, pénzem honnan lesz vissza, ha elérhetetlen a 3. fél?
[ Szerkesztve ]
#21346560
(veterán)
Nem ment érte még senki? Akkor hogy a fenébe írják, hogy "termék fogadása", meg hogy "termék ellenőrzés"?
Azt az után szokták, ha már elvitték a terméket...
Beni2360
(félisten)
Én ezt mindig telefonon az emaggal itezem, blabla után a 3 gombon kell kérni az el állást és ott felveszik az ellallast és mondjak, hogy küldik a futárt. GLS szokott jönni.
[ Szerkesztve ]
fear2
(tag)
Nem, még nem jött érte senki.
Ijesztő,hogy az eladó sem e-mailre nem válaszol, telefonszáma, pedig konkrétan nem létezik.
Felhívom az e-mag-ot, meglátjuk mit mondanak.
(Ilyenkor vajon ki téríti vissza a vételárat?)
Az emag mennyire gyorsan szokta kiküldeni a termékeket? Hétvégén vásároltam egy terméket, de sehol semmi....
Beni2360
(félisten)
Általában le irrva a térmeklapon hány napon belül szállítják és függ, hogy saját vagy külső eladótól vetted. Egy link után többet lehetne mondani. Aztán emailban is írjak, hogy mikor várható stb.
[ Szerkesztve ]
Beni2360
(félisten)
Ott a lényeg a szállító nem az Emag és így nem tudni, hogy nekik raktáron van, vagy beszallitotol jön. Írja is, hogy néhány napon belül kiszallitjak. Tág fogalom.
Áru link jobb lett volna.
[ Szerkesztve ]
Beni2360
(félisten)
Ott a lényeg a szállító nem az Emag és így nem tudni, hogy nekik raktáron van, vagy beszallitotol jön. Áru link jobb lett volna. Ez még vígan lemondhato ha gondolod.
HUN_Sector
(senior tag)
Vigyázz, nekem meg egy fórumtársnak xerox tonert küldtek gtx 1660 vga helyett. Mihaszna banda.