Sziasztok!
Mi a menete, ha megakad egy visszaküldés?
Az EMAG-on vettem, egy partner cégtől (NEW NOUVEAU (Románia)) egy ablakot, amit nem jó színben küldtek ki.
Átvétel után rögtön írtam az EMAG-nak és a partner cégnek is.
Az EMAG írta, hogy vegyem fel a céggel a kapcsolatot, de a partner cég nem válaszol, a telefonszámon előfizető nem kapcsolható.
Visszaküldést választottam az EMAG-nál, jóvá is hagyták, de nem jött érte még senki, + visszatérítés sem érkezett.
A partner cég elérhetetlen (Nem is értem,hogy miért nekem kellene intéznem a másik céggel, mikor a vásárlást/fizetést/kommunikálást az átvétel pillanatáig az EMAG-al intéztem)
Mi ilyenkor a teendő?
Most már félek,ha el is viszi egy futár a csomagot, pénzem honnan lesz vissza, ha elérhetetlen a 3. fél?
[ Szerkesztve ]