eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


szekra
(őstag)
Blog

Nekem van olyan rendelésem ami szeptember eleje óta csücsül az easybox-ban, lemondás/törlés gomb nincs, hiába írtam nekik, hogy nem fogom átvenni, semmi. :D


#21346560
(veterán)

Azt hogy? Nekem mindig odaínak egy dátumot, hogy meddig vehetem át! És az kb 1 hét szokott lenni!


Serpiko
(addikt)
Blog

Nekem mindig 72 órát írnak, hogy ennyi idom van átvenni. Mondjuk napi szinten járok arra így nekem egyszerű.


Ákinard
(aktív tag)

Sehogy. Jó eséllyel rég nincs benne, csak nem regisztráltàk be.
Tippre nem emagos rendelés volt, hanem partnertől, ők meg hanyagabban kezelik a rendszert. Én rendeltem Romàniából, átvettem, de hetekig azt írta ki, hogy jön a csomag. Majd egyszer átàllt arra, h csomag átvéve, de dátum-időpont meg sem közelítette a valósat 😀


zeon.hu
(nagyúr)

Üdv!

Lányom egy tws fülest küldene vissza.
Partner a Bervolo, adatoknál romániai cím van megadva.
Akkor oda kell küldenie a csomagot vagy érte jönnek vagy mi várható?
Email-ből nem derül ki, csak annyi, hogy tudomásul vették a visszaküldési kérelmet.


Ákinard
(aktív tag)

[ Szerkesztve ]


omfgk
(addikt)

Ott kezdődik ,hogy a fülhallgatót nem is kell ,hogy visszavegyék.

Persze visszavehetik, ha akarják, de ilyen termékeknél nem kötelező.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (Például használt fogkefe, golyós dezodor, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrend-kiegészítők. Fontos azonban tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba.);

A felsorolás mondjuk elég beteg, de a fül - fülhallgató kapcsolata elég egyértelmű. :))

[ Szerkesztve ]


zeon.hu
(nagyúr)

Thx!

Kizárólag futár lehetőség jön fel, nem biztos, hogy megéri.
Ügyes...


zeon.hu
(nagyúr)

Elfogadták az elállást.
Egyébként tényleg vacakul szól. Hogy mind ilyen (nem hiszem) vagy hibás darab, az most mindegy.


omfgk
(addikt)

Tudomásul vették ,hogy visszaküldöd.

Ahogy az emag által forgalmazott termékeknél is. Felületen bejelölöd és máris automatikusan dátumozza.
Ez még nem azt jelenti ,hogy bevizsgálták és elfogadták.

[ Szerkesztve ]


Ákinard
(aktív tag)

Gondolom az áru jellege miatt ha nem akarnák visszavenni, már megírták volna neki.
Tőlem is vettek vissza vízálló MP3-at boltban, (webes rendelés volt). Mondtàk, hogy ugyan nem gyakorolhatnám az elállást, de láthatóan nem volt használva.


zeon.hu
(nagyúr)

Rendben, thx!

Ezzel szerint újabb email várható a végleges döntésről?

[ Szerkesztve ]


omfgk
(addikt)

Fontos azonban tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba.

De ezt még nem tudják.
Tehát a fülest tényleg vissza lehet küldeni bontatlanul is.


Beni2360
(félisten)

Én is vettem fejhallgatót, sz@r volt a hangja, telefonon jeleztem az EMagnal az elállási jogot, felette a vissza küldesz és futárt küldött. Esetleg ajánlat box vissza küldés ha oda kérted. Ilyen is volt már nálam. Nem a forgalmazóval vagy kereskedelmi kapcsolatba. Majd az Emag rendezi a továbbiakat.
Ui: ha nem veszik vissza jótállásban kell vissza küldeni és ha 3. alkalommal is az a hiba lép fel csere vagy pénzt ajánlanak fel. De köztudott, hogy az Emag elsőre fissza fizet és nem javittat.

[ Szerkesztve ]


HdRew
(őstag)

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, ha az emag volt az eladó, és visszaviszem gariztatni a terméket, akkor mi a menete az egésznek?

Visszakapom a pénzt, vagy előbb bevizsgálják és majd csak utána fogják visszaadni, ha bizonyossá válik a gariztatás jogossága?

Köszi előre is a válaszokat.


Beni2360
(félisten)

Fel hívod őket és akkor a termék alapján döntenek, hogy pénz vagy javittatas.


HdRew
(őstag)

Köszi szépen. :)


8
(senior tag)

Ebben a pillanatban érkezett meg easyboxba egy csomagom (késve, már tegnapelőttre volt jelezve), persze négynapos hosszú hétvége előtti nap, ma már nem tudom átvenni, csak kedden este legközelebb, de átvételi határidő vasárnap délelőtt.

Nem először fordul elő. Ilyen esetben alapból beállíthatnák a 3-4 napos hosszú hétvégék utáni munkanapot átvételi határidőnek, illetve a pénteken érkező csomagoknak alapból a hétfőt mindegy milyen sűrű forgalmú az automata.

Így csak az ügyfélszolgálatnak generálnak több munkát, mert minden pénteken külön kell kérnem a hosszabbítást hétfőig ebben az automatában, gondolom nem egyedül vagyok így.


Ákinard
(aktív tag)

Ha alapból hosszú idő lenne hagyva, valszeg az sem menne el érte korábban, aki amúgy megtehetné. Nekik meg tele lenne a box. Így akinek szüksége van rá, hosszabbítást kér, a többiek meg ürítik.

üzenetek