eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


Igric
(tag)

Sziasztok! Nem rég lett nálunk easy box, úgyhogy nem tudom mi van ilyenkor...Kicsúsztam az átvételi időből és vissza ment az előre fizetett cucc, ilyenkor van valami teendő vagy automatikusan visszatérítenek? :R


Beni2360
(félisten)

Fel hívod őket ha akarod az árut és le adsz egy kikuldetesrol egy mesét. Küldjék ki újból, így is úgy is jár a futarjuk.


tibbike01
(őstag)

Sziasztok,

Holnap reggel hánykor fog kezdődni az Emag Glamour napok? Lehet tudni valahonnan?


Albert.Tamas
(tag)

Sziasztok!

Nincs valakinek kuponkodja?
Nagyon szepen koszonom elore is :R


kmarci25
(veterán)
Blog

Még a glamour akció keretében rendeltem elég sok mindent, okt. 7-én adtam le a rendelést, easybox-ba kértem. Azóta rögzített rendelés állapotban van, semmi változás. Két nappal ezelőtt a formanyomtatványukon érdeklődtem, kaptam visszaigazolást, hogy megkapták majd keresnek, de továbbra is semmi. Eddig mindent megkaptam az emagtól pár napon belül, ez is főként azért zavar, mert semmi infó nincs a rendelésről. Ilyenkor mi van? Lehet őket valahol még keresni?


8
(senior tag)

messengeren írjál nekik, gyorsan válaszolnak munkaidőben
vagy beragadt rendelés és elindítják, vagy törlik valami random okra hivatkozva (elárazás, készlethiány stb, ilyen esetben tökmindegy hogy még most is annyi az ára és van raktáron nem, szokta érdekelni őket...)


kmarci25
(veterán)
Blog

Köszönöm, megpróbálom ott is. :R


kmarci25
(veterán)
Blog

Hű, ez tényleg gyors. :)) Már válaszoltak is, jövő hét elején várhatom.


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Sziasztok!

Nem találok rá választ, hogy miként tudok legariztatni egy rollert, amit nem én vettem az emagon.
Nekem is van emag fiókom és megkaptam a számlát a garanciajeggyel az előző tulajtól, de nem látok rá lehetőséget, hogy egy nem általam vett terméket is le tudjak gariztatni.

Lehet, hogy ezt csak az eredeti vásárló tudja intézni? :F


tlac
(nagyúr)

jogilag a garancia a termékhez van kötve, nem a személyhez
gomb lehet nincs rá, de ettől még tudnod kell intézni, meg van hozzá minden dokumentumod


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Én is így tudtam, de weben semmit nem találtam náluk, így az ügyfélszolgálathoz fordultam.

Az az eljárás ilyenkor, hogy küldenek egy emailt az eredeti vevőnek, akinek az erre írt válasz levélben meg kell adja az én nevem, telszámom és email címem, ezzel jóváhagyva a garanciáztatást.

Azt nem tudom mi történne, ha az eredeti vevőt már nem lehetne elérni.


tlac
(nagyúr)

:Y
ez elég necces
ezt telefonban mondták vagy megvan írásos formában is?


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Telefonon... Nem firtattam tovább a dolgot, mert szerencsére ismerős az eredeti vevő és intézkedett is gyorsan.


ridiculous
(aktív tag)

Ha rendeltem easyboxba és nem veszem át akkor terhel valami költség? Rendeltem valamit de közben megoldódott és nem igazán van másikra szükségem :D


Ákinard
(aktív tag)

Nem.


Beni2360
(félisten)

Appban amíg át nem vettem ott volt a rendelés lemondasa gomb alul. Próbáld ki.


ridiculous
(aktív tag)

Néztem, már nincs ott. :(
..már futárnál van, ma rakja be a boxba (valószínűleg).


Ákinard
(aktív tag)

Amikor útnak indítjàk a csomagot, eltűnik. Utána már csak az a megoldás van, hogy nem veszi át.


Beni2360
(félisten)

Most megkerestem és üzleti atvetelnel volt a lehetőség.

üzenetek