Epson nyomtatók - Nyomtatók, szkennerek fórum

üzenetek

hozzászólások


parkasz
(senior tag)

Sziasztok!

Van egy Epson Stylus c84 -es nyomtatóm. A következő a gond vele. Irtó halványan és csíkosan nyomtat, de csak a fekete. Próbáltam már a szoftveres fejtisztítást is, de a helyzet nem változott. A tintafigyelő szerint, még több mint a félig van. Tisztítás után egyet nyomtat nem halványan, de csíkos az is, majd visszaáll a halványra. Mi a tútó baja lehet, és főleg mit csináljak vele?


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Hi :)

Az a lényeg, hogy volt egy C43-as nyomtatóm régebben és most van egy C45-ös nyomtatom és nem m űködik. Mégpedig azért, mert azt írja ki, hogy a nyomtató alkatrészeinek szavatóssága lejárt és ennyi...
Ez volt a baj a C43 -nál is. Ez azt jelenti a szervizes szerint, hogy az EPSON -nál olyanok a nyomtatók, hogy nyomtatási képpont mennyiségre van beállitva és, ha eléri ezt a kb. mondok vlmit 125millió képpontot akkor annyi. Szervizbe kellene vinni, hogy ezt reseteljék, csak többe kerül mint egy új.

Valaki tud valamit arról, hogy ezt a resetelést otthon el lehet -e végezni, vagy kuka és új megint ???

HELP :F

THANX :R


atuci
(senior tag)
Blog

mikori benne a fej, mert nekem úgy rémlik, az epsonban külön van a fej meg a patron. Szerintem az rossz, cseréld ki.


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Nem...

Leírtam a hibát pixel korlátozva vannak az EPSON -ok...

Epromot ki kellene sütni, vagy valahogy resetelni, de hogy ??? :F


atuci
(senior tag)
Blog

én nem neked válaszoltam :)

Sajnos a te problémádra nem találtam semmilyen megoldást. Egyébként meg elmehetnek a p**ába az Epsonnál, ha ilyet raknak a cuccukba, miért nem lehet vele annyit nyomtatni amennyi jólesik? Ha szar lesz a nyomat, akkor úgyis lecserélném egy idő után a nyomtatót, de ne ők mondják meg mikor kell lecserélnem.

[Szerkesztve]


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Hi

Hát igen én se hallottam ilyet, most írtam nekik levelet...

Meg persze, ha nem válaszolnak írok a fogyasztóvédelemnek is...


atuci
(senior tag)
Blog

kiváncsi vagyok mit válaszolnak :)


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Egy f*sza történet, hogy soha ne vegyetek EPSON -t :(( :(

>Nekem is van most új ilyen nyomtatóm, de azt írja ki, hogy az alkatrészek szavatóssága lejárt, azthiszem nagyon csalodtam az EPSONban, hogy befolyásolja mennyit nyomtasson az ember, pedig a szivacs tiszta. Ezelötti nyomtatóm C43 volt, annak is a pályafutása ezzel szakadt meg és mindkettő nyomtató 1 éves volt pont. FELHÁBORÍTÓ, írni fogok a fogyasztóvédelemnek, ha nem mondják meg hogyan kell az EPROM -ot resetelni...
>A saját szervizesük mondta, hogy dobjam ki a C43 -at is és inkább vegyek másikat, mert többe kerülne megcsináltatni, mint újjat venni...
>
>Kérdezem én ezt is dobjam ki, mert az EPSON korlátozza a pixelszámot, egyik nyomtató cég/ HP, CANON / sem korlátozza csak az EPSON, az ismerseim nem panaszkodtak más típusokra...
>
>Persze minden ismerösmnek elmondom a gondomat és senkinek nem fogom ajánlani ezt a márkát...
>
>Nagyot csalodtam az EPSONban...

Válasz erre--->>>

Tisztelt Horvath Attila!


Köszönjük szépen a küldött e-mailt.

Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.

Sajnos ez ügyben nem tudunk segíteni, kézülék el kell küldeni javíttatni.

Tehát soha a büdős életbe nem kell EPSON nyomtatót venni, mert korlátozzák, hogy mennyit nyomtassál :(( :( :((

B****k meg :((


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Kiegészítő--->>>

Az Epson Chip Reste-elő, nem a nyomtató számlálóját rezeteli, hanem a chip-es patronokon a chip-et, így maximálisan ki lehet használni a benne lévő festéket, vagy ha fel van töltve tintával a patron, akkor resetelés után ismét úgy érzékeli mintha tele lenne a patron.

A nyomtatónál amúgy mi volt a hiba üzenet? Nem felváltva villogot a piros meg a zóld led? Ha igen, akkor be kell hozni hozzánk. Ez a hiba kb. a nyomtatók 80%-nál megoldható.

Tisztelettel, Dancs Alex
Gracom KFT.


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Tisztelt Ügyfél!


Köszönjük szépen a küldött e-mailt.

Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.


#EPSONMAIL#0106/1447216#06


Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.



Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
Elöre is köszönjük az együttmüködését.

Tisztelettel


Renate Erdelyi

EPSON SERVICE

Válasz erre végkifejlet :

Tisztelt Renate Erdelyi

Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.

Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...

Sajnálom:

Horváth Attila


atuci
(senior tag)
Blog

bakker, ez tiszta szívás.

Éppen most vettem egy multifunkciós nyomtatót anyósomnak, az is epson, dx 3850-es, remélem mivel ez elég új típus, ebben már nincs ilyen korlátozás.


HoReSz1975
(őstag)
Blog

Hi

Sajnos mindegyikben van az EPSON szervízes mondta nekem :( :( :(

Én most vettem egy CANON IP 1500 -ast, nagyon király, gyönyörű képeket nyomtat és kegyetlen halk, nem olyan hangos, mint az EPSON -ok
és persze van benne számláló nullázó is :P :Y :D


HoReSz1975
(őstag)
Blog

EPSON folytatás és befejezés:

Tisztelt Ügyfél!


Köszönjük szépen a küldött e-mailt.

Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.


#EPSONMAIL#0106/1447216#06


Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.



Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
Elöre is köszönjük az együttmüködését.

Tisztelettel


Renate Erdelyi

EPSON SERVICE

Válasz erre:

Tisztelt Renate Erdelyi

Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.

Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...

Sajnálom:

Horváth Attila

THE END

:( :( :(


atuci
(senior tag)
Blog

igazából nekem a legolcsóbb multifunkciós kellett, amiben színenként lehet cserélni a patront.

Te mennyit nyomtattál vele ill milyen idősek voltak a patronok? É mennyi idős volt a nyomtató?

Mert ez tényleg röhej, hogy ha normális használat mellett egy év után kidobhatod a nyomidat.


bonat
(senior tag)

upp


bonat
(senior tag)

Jó hogy ide tévedtem, mert én is most tervezem egy CX3800-as vételét 19k-ért!!
De ha ez igaz, amit itt olvastam, akkor nem veszek epsont!!!
Most ez tényleg???????? :))


bonat
(senior tag)

küldtem nekik mailt!!!
Hogy tényleg van e náluk ilyen....
Várom a választ!! :))


bonat
(senior tag)

Válasz jött a levélre.....

Tisztelt uram!

Minden tintasugaras nyomtatóban van olyan alkatrész, amely a ''hulladék'' tintát (patroncserekor a fej feltöltésére szánt, fejtisztításkor az átmosó mennyiséget) felszívja. Ez nem csak az EPSON tulajdonsága. Amikor ez az alkatrész megtelik, ki kell cserélni. Amennyiben nem történne meg, a többlet tinta elöntené a készüléket, a nyomtató tönkremenetelét okozhatja és a környezetben is kárt tehet.

Ennek a bekövetkezési időpontja nagyon függ a használattól. Ha jó minőségű tintát (EPSON gyártmány) használ, ritkán kell fejet tisztítani és így a szivacs sem telik meg hamar. A csere költsége egyébként DX 3850 esetében, garanciaidőn túl kb. 5000 Ft.

Üdvözlettel:

Kovács Lajos

ASC Magyarország Kft
1107. Bp., Fogadó u. 4.
tel.: +36-1-886-4931
fax: 886-4932
e-mail: office@asc.co.hu


bonat
(senior tag)

upp


Gismo
(addikt)

B@xkiöcsém ez nagy gáz!
Akkor Epson kilőve!

üzenetek