Tisztelt Ügyfél!
Köszönjük szépen a küldött e-mailt.
Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.
#EPSONMAIL#0106/1447216#06
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.
Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
Elöre is köszönjük az együttmüködését.
Tisztelettel
Renate Erdelyi
EPSON SERVICE
Válasz erre végkifejlet :
Tisztelt Renate Erdelyi
Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.
Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...
Sajnálom:
Horváth Attila