[RIOS ERROR] exHWSW - Értünk mindenhez IS - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Kíváncsi vagyok a Totalcar mikor repül rá a témára. Van egy raktárhoz vezető rakodórámpa, ami előtt nagyméretű táblák figyelmeztetik az autósokat, hogy tilos parkolni és el fogják vontatni a kocsit. De sokan csak megpróbálják, aztán kábé 20 percen belül el is húzzák a kocsit. Nos, erről van kompiláció is. Pár éve néztem, aztán most megint megtaláltam.

Ha pár hét múlva felbukkan a TC-n, akkor tudjátok, hogy honnan lesték az ihletet :)


Samott
(addikt)
[RIOS ERROR]

Ilyet lattam mar korabban is, lehet hogy pont te hoztad. Azzal a Maserattival bajban lesznek, mert feltortek, ha a nonek jo ugyvedje van meg tudja szopatni oket csunyan. Egy dolog elhuzni egy szabalytalanul parkolo autot de egy masik dolgo kutakodni az utastereben... nem egy sulycsoport a ket eset.


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Nova és Phülöp. Flip-flop keréken hogyan van felfogatva a lánckerék? Egyik oldalt szabadonfutó, másik oldalon fix. Valami hasonló módon, mint egy kazetta egy váltós gépen?

Hol lehet különféle méretű (fogszámú) lánckerekeket kapni? Vagy hogyan keressem leginkább?


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Igen, azt néztem, hogy kinyitották valahogyan. Ami már önmagában vicces, hogy ki tudták nyitni. A kormány kifordult amikor húzni kezdte a vontató, gondolom azt akarták fixre rakni középre.

Japp, Ámerikában mindent IS ki lehet perelni. Anyu úgy nézett ki, mint Szörnyella Dö Frász, szóval a vontató lehet bajban volt utána.


-NoVa-
(addikt)
[RIOS ERROR]

Racsnisból egyszerű, ha pályaláncot használsz pályahajtóművel. Akkor olcsón kapsz BMX racsnis fogaskereket hátra.

A fix fogaskerék simán feltekerve jól meghúzva nem fog lelazulni, a gumid tapadása jóval hamarabb adja fel, nem egy bonyolult dolog. Létezik záróanya, de nem kell túlgondolkodni, közúton hegyen lejtőn soha nem volt gondom vele.


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

A menetes a fixie oldalra megy, ugye?


-NoVa-
(addikt)
[RIOS ERROR]

Mindkét oldal menetes, nem szórakoznak kónuszos kazettás cuccokkal tudtommal. Aztán tévedhetek, bármire képesek.


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Ah, köszi! Ez egy BMW 18T elvileg. Szabadonfutó.

A bringán KMC S1 lánc van, standard szélességű.

A lánckerék elöl 46T, de fogalmam sincs milyen lyukkörön megy. Csak annyit írnak, hogy 46T a honlapon.


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Ha majd megkapom 11-én, akkor szétszedem és fotózok. Meg zsírozok összerakás előtt.


Phülöp
(addikt)
Blog
[RIOS ERROR]

Nem tudok mit hozzátenni.


-NoVa-
(addikt)
[RIOS ERROR]

Akkor 16, vagy 15 mehet hátra, racsnisból 15 vagy 14. Nekem a 48:16 pont jó hegyre is, síkon meg elmegy. Pedálfordulatszám kérdése, az meg idővel fixin kialakul. Asszony szokta nézni hátulról, hogy mennyire semmi oldalirányú fölös csámpázást nem lát nálam, amit más országútisok produkálnak.


WiZARD
(addikt)
[RIOS ERROR]

hogy te miket találsz yt-n amit néha órákig tudok nézni munka helyett, persze semmi értelmük/hasznuk :DDD


WiZARD
(addikt)
[RIOS ERROR]

Taycan Turbo S vs Pokróc Pléd

Kár hogy végül a plaid+ törölve lett és csak ezt a gyengébbet árulják :DDD

[ Szerkesztve ]


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Ugye? De szórakoztató tud lenni :C


Samott
(addikt)
[RIOS ERROR]

Porsche tulaj ott a palya szelen a mobiljarol rendelte meg az uj teslajat... milyen megalazo ez mar. :)


WiZARD
(addikt)
[RIOS ERROR]

Szerencséje van, hogy nem fordítva történt, mert taycant nem tudna a mobiljáról rendelni :D


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Sikeresen eltűnt a hozzászólás, beírom újra :Y

Az országúti 53/39T elöl és 11-25T hátul. Az eloszlása a következő.

Use: Road
Group: Veloce
Gear: 10-speed
Teeth: 11-25
Gradation: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25 teeth

A Fuji 46/17T. Ha visszafelé számolok, akkor a 6. és 7. fokozat között van valahol. Majd kipróbálom holnap, hogy kábé milyen érzés. A melóba menet van pár emelkedő, egyik sem tragikusan meredek, de az elején alighanem majd lehet eléggé szívkodni magam, mert a cadence furcsa lesz.

Melóba az átlagom széliránytól és erőtől függően kábé 22-25 km/h körül szokott lenni. A gyorsabb részeken kábé 35-el lehet menni, a nagyon hosszú lejtőn pedig akár 50 is, de akkor ugye váltok. A meredek emelkedőn meg kábé 15-18 körül. Szóval furcsa lesz, de nem lehetetlen.

A gépen slick abroncsok vannak, amit alighanem elhasználok, aztán úgyis megy rá a szegecses, ha befér a 30-as szélességű. Alapból 28 mm-es van rajta.


npera
(újonc)
[RIOS ERROR]

Ja, ez eléggé a helyére teszi a dolgokat. Ha lenne benne rendes kormánykerék és bajuszkapcsolók, akkor az ultimatív családi kocsi lenne.

Majd alaposan megnézem a "kormányt", ha vezetem. Meg az ülésre is kíváncsi vagyok.
Egy olyan tesztpályán tudom alighanem meghajtani, ahol maximum 130-al lehet menni, de már elméletileg láttam magasabb sebességet is ott.... :B

Közúton nem igazán akarom majd feszegetni a határokat, mert ez kábé olyan, mint lajhárok között egy gepárd. Vagy vándorsólyom....


-NoVa-
(addikt)
[RIOS ERROR]

48:16 fix 28km/h az nekem kb olyan, amivel kimegyek a világból, ha rendesen pótolom a kalóriát. Egyszer Gyíkékkal eléheztem Szlovákiából visszafelé, amibe jutott némi Pilismászás is, azóta inkább viszek pár szelet valamit ekkora túrákra.

Most meg bedugott füllel belebambulok a naplementébe, és zen.


hobizoli
(nagyúr)
[RIOS ERROR]

De az mi paraszt mar, ahogy elmegy tole... :Y :Y

mondjuk a Raven Model S ellen mar neztek a multheten, hogy mennyire megy jobba, es azt is qrvara otthagyta, a Raven ellen meg a Teaskanna messze nem volt ennyire latvanyosan gyorsabb

ezek utan az Nring-n szerintem bemegy 7perc ala(!) is :K

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]