exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


Phülöp
(addikt)
Blog

alsó kettőben biztos vagy?
szerintem az nem füstölő


Jahno
(őstag)

Jajám, annak írják a közért listájában. Én minden nap meglepődöm valamin. Kerestem dokumentációt, néztem felhasználói videót. Van mikor majdnem öklömnyi darabokkal füstölnek. Erre azt írták, hogy füstre és fűtésre is jó. Meglátjuk. 3 egyforma zsákkal nem akartam venni, ha gyújtósnak használom akkor is megérte.

[link]

Télre pont kikavarjuk és szomszéd sajtjaiból jöhet a füstölt verzió is.


Bujdy81
(csendes tag)

A határ nekünk is kb. 15 perc volt, max. 30, regisztrációval. Ellenben ismét felhúztam magam a horvátok lehúzásán!

Azok kedvéért, akik azzal példálóznak, hogy a horvátoknál milyen olcsón épül az autópálya:
Azt az útszakaszt, ami osztottpályás, leállósáv nélküli, keskenyebb sávokból áll és 60-110 között váltakozik a sebességhatár, nos azt NEM autópályának hívjuk. Gyakorlatilag két dologban hasonlít az autópályára: osztott pályás és fizetni kell érte. Károlyváros (Karlovac) és Pula között konkrétan nulla méter olyan szakasz van, ahol 130-cal szabadna menni...

Mindezért a határtól Puláig fizettünk kb. 6000 Ft-ot irányonként!

Ja, és azt is illene felmérni illetékes elvtárséknak, hogy ha a turizmusból élnek, akkor az A1-es autólályán Zágráb-Károlyváros között ne legyen már dugó a semmitől! Odafelé hétfőn mentünk, visszafelé pénteken, szóval nem a szombati csúcsban...

Egyszerűen túl van terhelve az út és nem látszik a kapacitás bővítése, miközben drága és a GDP egy húzóágazatát veszélyezteti (speciel átgondoltuk, hogy 9-10 órás tortúra árán NEM fogunk menni jövőre is)...


Bujdy81
(csendes tag)

407 SW kuplungra kikapcsolja, Rifter nem. Pedig mindkettő Pug...


Grillo
(senior tag)

Vitara sem kapcsolja ki. És működik 6-ban is, azt is ki van fizetve. :DDD :DDD


Jahno
(őstag)

Na, 8 éve voltam Zágrábban, akkor hasonlókat írtam, de senki nem akarta felfogni. Ugyanúgy 60-70es tábla, kihajtós parkoló és benyakút is minimálisabb (valami megállás/kaja kellett volna, de akkor kb. nem is létezett) és árban hasonló rettenet. Igazából egy vastagon fizetős főút volt, csak azért nem emlegettem mostanában, mert gondoltam tán fejlődött valamit.


-NoVa-
(őstag)

Nin felé nem volt ilyan gond, 126-os átlagsebességet produkáltam onnan BP-ig.

Most meg BP-Kolozsvár-BP kör volt, a Brandenburgi szakaszon megállapítottam, hogy 200 körül a légnyomás feltolja a tetőablakot tokostól közel fél centit, és megnő a zaj a beltérben. Visszanyomkodással és óvatosabb gázpedálkezeléssel nincsenek ilyen gondok.

Romániából befelé alaposan ellenőriznek, csomagtartót is nyittatnak mindenkinek. Onnantól haladósabb volt. Az M4 végre elmegy a határig, progress.


qnadam
(veterán)

kolozsvár felé brandenburg kerülőnek hangzik


Sipi-
(tag)

Várpalota mellett ne akarjatok holnap a Vár-völgybe menni, mert le van zárva a Hungarian Baja verseny miatt. Ma is le volt zárva :W


Sipi-
(tag)

Nem messze tőlünk parkol egy ID.4. Jól néz ki, nem kicsi autó. Elfogadnám :DD


-NoVa-
(őstag)

Én most Taycan Turbo S-eket láttam közelről bőven, és levontam a konklúziót. Kell a hang a sportkocsinak, anélkül unalmas. Egy Cayman S-ért, vagy egy 944-ért is végtelenül tudok rajongani, a Taycant meg csak megnéztem egyszer, aztán hagytam. Közlekedési eszköz.


hobizoli
(nagyúr)

voltam ma az Euroring-n a 4h-s versenyen csak nezokent
M5-n Ocsa utan vmi kamion beborult az arokba jobbra....hurra :U
Ocsa elott dugo lett az M5-n nyilvan, nezem, hm vhol errefele lehet kimenni... amikor a jobb oldali kamionsor is elindult vegre, akkor lattam, ket tgk kozott, hogy ja pont a kihajtoval vagyok egyvonalban, de mar azzal reszevel, ahol mar fordul az ut jobbra, es kezd a szalagkorlat
nab+
na akkor tovabb... keccsolunk kb 1.5km-t lepesnel is lassabban, egyszercsak ott a tenyallas helyszine, a leallo sav es a kulso sav lezarva, belso savban lepesben megy el a sor a mentes mellett, de szo szerint katasztrofa turistaskodva menek el mellette
elmegyek en is a belso savban, <enter>, 500m mulva nem lattam a mogottem jovot mar a turkorben se, aki meg elottem volt a baleset mellett elhaladaskor

ja meg a szokas szerint a magat mindenkinel IS fontosabbnak erzo sok tolakodo faszkalapkiraly hozta a formajat, nemet meg bolgar meg szerb rendszamos gyokerek, akik a lealloban akarnak elozni, es dudal a kamionra, aki beall felig a kulso, felig a leallo savra
volt par magyar is persze, mert ki nem maradhattak volna ok se ebbol, tipikusan a merkelvagenesek persze mind... ja meg egy SuperB, de hat az is VAG :DDD

----------------------

piros Punto az most csak a 4. lett a versenyen, mert jobb eleje nem volt kompatibilis egy gumibalaval, es a futomu is kapott, aztan kesobb megint ugyanott
feltengely is mar kattogott a vegen, meg ajobb oldali ajto is csak ugy nyilt , hogy erintore vette a sarvedot :B

nyertek a Vályi Pista-ék a Speedzone csapataval a SzaboKrisz23 rallycross pilota es a Nagy Norbi turaauto versenyzovel harmasban
most nem ok hibaztak, hanem a "mieink"-nek nem adta ki a dolog

de azert az megvan videon, amikor a ~5. korben a GT elmegy celegyenesben a Vályinak :DDD

kovetkezo racse november elejen lesz


zetor2000
(senior tag)

Tegnap jött szembe valami YT videó, azt a végén mondják, hogy "a Pista most nem lesz itt, mert megy a 4h-sra." Ez valami élő volt, vagy olyasmi, mert az volt, hogy "premiering", talán a Pannon Portyák... volt élő cset is, akármi.
Na, a lényeg, hogy volt élő is a 4órás versenyről, de ha baj van/volt a képpel-hanggal, akkor az csak azért lehet, mert egy nem annyira technikus kezelte. Meg állítólag térerő gond... összes szolgáltató :D
Namindegy.

Legalább jó volt?


Sipi-
(tag)

Megoldottam a négyzetes, kábelleszorítós alátét problémáját. Megvettem a legolcsóbb mixvill kapcsolót, mivel abban még csavaros a kábelek rögzítése és nem rugós, mint a drágábbakban. Szétszedtem és kiszedtem belőle a kábel leszorítót. Kireszeltem akkorára a lyukat rajta, hogy az M4-es csavar jól elférjen benne :DD


zetor2000
(senior tag)

Azt nem értem, hogy ez a rugós leszorító miért jó... Nekem a csavaros időtállóbbnak tűnik, és bármikor javítható - szóval szerintem ennek kéne a drágábbakban lennie.

Kolegám vett anno valami Mixvill szutykot, abban meg olyan volt a kábelszorító, hogy kb. 1x használatos. Na, olyat se többet.

Amúgy ilyen csavarboltban nincs? M6os az a rackanyákban akad, de kisebbet / nagyobbat nem tudok, max M3as az ilyesmi szerelvényekben.


hobizoli
(nagyúr)

jo, csak az elozes utan tul sok lett a maradek lendulet a 3. kanyarban :DDD es a elejen meg lett utve a futomu... onnatol meg buko volt, a hatra levo ~140 korre

a terero meg hat olyan amilyen, de ha van ilyen elo adas, akkor sokan ki sem mennek, szoval a rendezvenynek nem annyira jo


Sipi-
(tag)

Csavarboltban nem találtam ilyen anyát vagy alátétet.
Gondolom a rugós rögzítő gyorsabban és kevesebb hibával szerelhető. Ha pl. egy új társasháznál egy szinten be kell szerelni 2-300 dugaljt és kapcsolót, akkor gyorsabb, hogy csak bedugja a kábelt és kész. Nem kell csavarozni, meg van-e húzva rendesen, stb. Szerelni meg alapvetően egyszer szokták, nem piszkálod napi szinten a bekötéseket Te sem.

[ Szerkesztve ]


qnadam
(veterán)

olyan valóban van, hogy a világvégén ha x ezer ember rászabadul a puszták lefedésére hivatott cellákra, akkor megfekszik a szolgáltatás, de erre vannak eszközök, amik x darab simre szét tudják osztani a streamet, és a túloldalon összerakják. mondjuk a dolog hátránya, hogy ez pénzbe kerül :)


Jahno
(őstag)

Finnek már a spájzban vannak: [link]


Samott
(addikt)

Ok, ez azert durva: SpaceX Starship Fully Stacked for the first time

Richard Branson meg Jeff Bezos bohockodnak az urugrasaikkal, kozben Musk ilyesmiket epit a SpaceX bazisan. Par honapja nevetgeltunk a felrobbano horpadt hordokon, most meg mar itt tartanak (amikor emelokosarban dolgoznak rajta emberek, ott latszik mekkora nagyok ezek a raketak). Amugy erdemes kovetni a csatornat, mert nem csak SpaceX hanem aktualis urkutatasi tortenesekrol is egesz jo beszamolot csinal a srac.

[ Szerkesztve ]

üzenetek