exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


blueboi69
(csendes tag)

"(Amúgy meg lehetne kérni cyberdét, hogy adja kölcsön az S Klassét, beülünk négyen és csak állunk a ház előtt a kereskedőnél, miközben blueboj bemegy tárgyalni cyberdé-vel, a hát előtt hagyva az ML-t. Anno voltak ilyen autói. Mi ki sem szállnánk az S-ből csak, nézelődnénk, hogy "érezze a törődést"... )"

Ezt a részét kifejezetten élvezném :C


blueboi69
(csendes tag)

"Egyébként milyen indokokkal venné vissza az autót? Jogilag vagy erkölcsileg?"

Inkább erkölcsileg, mert lepapírozva semmi nem volt rendesen. Ez az én saram is, hogy belementem ilyenekbe, de annyira szabadulni akartam az ürgétől, hogy inkább belementem, hogy intézze. Ez az én hibám.
Ő viszont szóban (messengeren írásban is asszam) vállalt 1év garanciát az autóra.
Másrészt netes fórumokon, amikből elmondása szerint él, lejáratom, amennyire csak lehet.

Simán mondhatja, hogy nem veszi vissza, valszeg ez lesz amúgy, de megpróbálom.
Korábban már mondtam neki, hogy a motorvezérlőben más a km, azt mondta, hogy biztos kint kicserélték, ő nem tudott róla.

Namost ha alá is hamisított mindent, akkoris az itthoni műszakin 2xx ezer km van. Ha a külföldi adásvételin 4xx ezer van, akkor simán rámverhető a dolog, ha valakinél kiderül. Pl a következő tulajnál... nem?


blueboi69
(csendes tag)

Most pont ettől félek, hogy papíron kijöhet, hogy én tekertem vissza és neki semmi köze az egészhez.


eattila
(csendes tag)

Van vele adásvételid nem? amin szerepel a km nem?


-NoVa-
(őstag)

Akkor az eltelt időt figyelembevéve még egy durva gyorshajtási csekk is beleférhet? :)


Sipi-
(tag)

Ford szervízben voltál? Kérd el a digitális szervízkönyvet.
Szerződésen van km állás? Lennie kellene.


eattila
(csendes tag)

Bármi szerintem :)


Vodike
(tag)

Okés, így már világos. Tényleg nem tudtam ez hogyan van.

Amúgy blubi, te lekérted mennyi km van benne amúgy? Én is lekértem tavaly és valós volt benne, nem tekergették. Egyébként nekem azt mondta a nepper, hogy rohadtul nem éri meg tekergetni itthon, mert nagyon megszopják. Igaz ahol én vettem az egy 21 éves cég és mondta a figura, hogy nem éri meg nekik az arcvesztés. Ők is ugyan úgy lekérik és inkább nem hozzák be a kamu kilométereset. Viszont az a hozzáállásuk amit írtam fentebb.

[ Szerkesztve ]


blueboi69
(csendes tag)

Tulajdonképpen nincsen szerződésem. Vagyis van, de másolat és mintha nem lenne minden adat rajta. Alvázszám és km van ugyan, csak ezt mondom, hogy sztem ő simán az adataim alapján megírta a külföldi adásvételin és aláírta helyettem.
Ezt nem tudom, csak felmerült bennem, hogy ha kiderül ilyen turpisság, akkor simán bevédhette magát ezzel, hogy őt csak megbíztam az ügyintézéssel.
Az átírást is ő intézte, már úgy hozta az autót, hogy megvolt a forgalmi a nevemmel és másnap jött a törzskönyv a postás által.


blueboi69
(csendes tag)

Carvertical-on kérdeztem le, ott 10km volt. Ford oldalán nem adott ki infót erről, szervízbe nem mentem be, mert azt olvastam, hogy csak tulajnak adnak ki adatokat.


Samott
(addikt)

De mar tulaj vagy, nem?


blueboi69
(csendes tag)

Igen. Pénzt nem is utaltam el neki, amíg nem küldött fotót a forgalmiról. A második felét is akkor kapta meg, amikor hozta az autót. A sok szabálytalanság ellenére, próbáltam óvatos lenni, hogy legalább azzal ne verjen át, hogy lelép a pénzzel, mert akkor se autó se pénz.

[ Szerkesztve ]


Jahno
(őstag)

"már a könyvelésben van"

Az jó, mert ott 5-10 évekre mindenfélét eltesznek és bármikor szívesen visszaküldik mailban :-)

A pro verőembe izé problémamegoldókkal meg óvatosan kell lenni, eseti meló még okés, csak aztán el ne fajuljon a dolog.


Samott
(addikt)

Akkor hivatalosan is le lehet kerni, nem?


Jahno
(őstag)

Nem a bukást kell lesni, mert továbbra sem szeretném eladni másnap, hanem inkább pár évig nyugton maradni és nem azon tippelgetni, hogy ha jó borsos 1 milliót még ráverek, akkor mi jön ki holnap.

Nálam most évente keveset fut az autó, havi 5-6 alkalommal használom, de pont olyan ütemezésben, hogy állásidővel sem szopnék. És lassan kellene, de ötletem nincs mikor.

Elmúlt pár évben akadt nem kevés ismerős aki 2-3 millióért vett autót (volt aki 3at is beszopott, akadt közte svájci orvos meg minden klasszikus is), tuti jó, utánajárt, megfejtette a világot, még max. 1-et ráköltünk és akkor de jó lesz. Aztán nagy részük 1.5-2őt költött rá és még mindig csak közelíti a jót, oszt van egy használt autója.

És én is azt mondom, hogy garancia nincs, lukra lehet futni, ez is olyan, mint a használt ojjektív, hogy néha meg lehet venni, aztán néha meg beszopolsz.


Sipi-
(tag)

Persze, ezt mondom én is. Forgalmival becsattog egy Ford szalonba, megcsodálja a csillogó 10+ milliós új S-Max-ot, utána pedig a szervíz munkafelvevő kinyomtatja a digitális szervízkönyv bejegyzéseit.


-NoVa-
(őstag)

Aztán kiderül hogy tényleg 200k kőrül látott utoljára rendes szerelőt.


blueboi69
(csendes tag)

Na ez meg a másik....


hobizoli
(nagyúr)

en mar nem tudom kovetni ezt

mi a siras lenyege, hogy 6.-ban nem megy a tempomat, amit egyebkent se hasznal, mert 5.-ben jar 120-l autopalyan is ?


npera
(újonc)

Mint a török kolléganő, a BMX X3 20d-vel. Ami valami 5 éven át nem volt még olajcserén sem, aztán ő megvette és ment vele. Aztán elkezdett egyre kehesebb lenni a kocsi. A márkaszervizben meg aztán fogott a ceruza.

üzenetek