Zsírozni szoktam, de ja. Szerelő haver nézett is, h asszony kerekéről milyen szépen lejön cserénél. Pedig arra ilyen torziós nyomatékkulccsal tettem fel még tavaly. Meg most is. Ő csak centírozza, meg megemeli a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Zsírozni szoktam, de ja. Szerelő haver nézett is, h asszony kerekéről milyen szépen lejön cserénél. Pedig arra ilyen torziós nyomatékkulccsal tettem fel még tavaly. Meg most is. Ő csak centírozza, meg megemeli a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Sima dobozos furgon (Caddy, Combo, Kangoo, stb) is dupla díjas pl. megyei matricánál, annak ellenére, hogy pont ugyanakkora mint a személy kivitele.
Eddig is en csereltem a kerekeket, csak erzesre huztam meg a csavarokat.
Mondjuk pont a villanymotor tönkremenetelét nem értem, azt eléggé jól lehet méretezni, akár kicsiben, akár nagyban, rengeteg tapasztalás / információ elérhető róla. Kicsit fölé tervezel, hűteni se kell annyira, azt örök élet... de itt nem. Persze lehet nem is maga a motor ment tönkre, hanem valami csapágyazás, de ezt nem említi a cikk, így gyakorlatilag mindegy is.
Mondjuk 5-6 év alatt durva lehet levezetni 1M kilométert... pláne átlag 100-120km/h tempóval.
A legnagyobb hatótáv (500 mil) már az a kategória, ami tetszik. Az ICE se sokkal több, de ez már pont elég egy Budapest - Nyíregyháza - Szombathely - Budapest távra...Kis megállós töltéssel.
Ismerős csinált ilyet nemrég, csak neki valami Tranzitja van, asszem.
hat anno elvittem a tesom Ignis-et a gumishoz, hogy kene ra uj teligumi, levette a 4 csavart es egy meteres nyelu bumszli feju gumikalapaccsal utotte le a felnit
mondta is elotte, hogy most ne nezzek oda
de en tudtam hogy ezt maskeppen nem lehet, ha ra van gyogyulva, meg ez azert van ott pont az ilyen esetekre celszerszamkent
volt egy kis akksis furoja is bekeszitve egy drotkoronggal, azzal megkinalta a kerekagyat ott ahol a felni felfexik ra, jott is a rozsdapor, mintha muszaj lenne, lefujta levegovel, aztan befujkalta vmi spray-l
amikor a lassu defekt miatt odamentem a Koer utcanal a ejjel-nappali gumishoz vele 2 eve, ugy jott le a felni, mintha csak tegnap raktak volna fel
nyari gumi azon sosem volt, ugyhogy nem volt cserelgetve a gumi/felni rajta egyebkent
amennyit megy, annak jojaz
de egy iylen kereket probalj meg ut szelen vhol levenni
ja meg az is amikor a legkulccsal felveretik
147-rol tavassazl neztem en is, hogy WTF van, amikor a kulcson alltam es recsegve indult meg
na az tuti nem 110Nm volt csak
a felni siman lejott, az nem gyogyult oda
aztan neki rezpasztat, 400Ft egy tégely es alig kell belole
en a meloban is zsirzok minden csavart
foleg ha alu-ba megy be, es nedvesseg is tudja erni (kondenzacios viz lecsapodas a 6-7fokos hutoviz miatt)
az ugy ossze tud rohadni galvanelem reakcio miatt szarazon osszerakva, hogy ihaj
meg sokszor meghuzva a menet is roncsolodik, mert szarazon surlodik egymason a ket menetprofil
na meg az sem mind1, hogyha pl az eloirt 40Nm-bol 20Nm a (gyász)menet surlodasat gyozi le, akkor azt csak 20Nm-l huztad meg igazabol
autonal hengerfej csavaroknal is eloirjak, hogy a hengerfejcsavar menete is ker par csepp olajat meg a csavar feje ala is illik tenni pl a nivopalcarol odabiggyentve, hogy meghuzaskor azok egymason szarazon surlodasa miatt fellepo nagyobb nyomatekigenyre ne kattanjon le elobb a kulcs a kelletenel
OK, hogy vmikor utana meg ra kell huzni 2x90fokot is az osszes csavarra, de honnan kiindulva?
[ Szerkesztve ]
Évi 200ezres futással valami közös használatos lehetett, vagy ki tudja. Nagyon durva.
Motor meg nem ilyen egyszerű, múltkor a szétbontós videónál hümmögtünk is.
Naponta kijossz hozzank. Masnap meg hazamesz. Az ev minden napjan ezt eljatszva talan kijon a 200k/ev.
Annyit ult az autoban a faszi amennyit mas naponta dolgozik.
Felét már csináltam, meg nyilván más a város/ügyfelezés és a drogfutárkodás hosszú távra. Legtávolabbi ingázós kollégák kb. 90-90 kilométereket mennek, időben az sem mindig kevés.
Szep lassan megdoglik a nyomtatott sajto: GameStar elofizeto toborzas
Napi 600-800km az mas kategoria. Es akkor meg toltogessen is, mert ugye 3xx a hatotav.
Szoval napi 2 toltes. Minimum. Azaz 8-10 ora. Nem tudom mit csinal a faszi, de tuti nem csinalnam. Kb az autoban el.
550 az átlag, de akkor minden napon ment. Ha ez a melója, akkor is határeset. Biztos van ilyen.
Elég durva, jah. És van, amikor szervizelték is, mert 2 motorcsere, meg akksicsere is volt. Meg azt a tabletet is cserélték ott középen. És azért ennyi idő alatt pár gumit is megehetett.
Megszületett, de még reszelik majd egy kicsit. Mint ahogy az eredetit szokták. Azon gondolkoztam, lehet valamelyik mérnök rossz blogot olvasott, autós helyett valami egyéb retróst és ott tart, hogy "minél kevesebb poligon, annál gyorsabb" :-D
Mérföld? Előzőleg kilométerrel számoltunk. Akkor még *1.6. Húvaze. Fizikai határok.
Az ilyen gémerizéknek nyomtatottan már semmi értelme nincs régóta
anno azért vettem hogy legyen mit olvasnom a vonaton, de aztán meg már mindenhol van internet, elavult dolog