exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


Jahno
(őstag)

Ja, meg a Google kódokat. Pár cég szopolni fog, aki mondjuk olyasmikre építettek kampányt, mint a feketelista és társai. Tiltsuk be a kávét is :C


Phülöp
(addikt)
Blog

Én le tudtam volna érettségizni addigra, de szakmunkásképzőt vettem előre, utána mentem csak gimibe. Így 20 évesen érettségiztem 18 helyett.
Mondjuk eszembe nem jutott volna akkor elkötelezni magam valaki mellett.


Phülöp
(addikt)
Blog

A Craft Cadence hátizsákom belső zipzárja elengedte magát, garanciális javítás vagy csere a gyártó szerint nem járható út. Visszakaptam jóváírásként a kifizetett ár 40%-át, anyósom meg kb. 10 percet szánt a javításra varrógéppel.


npera
(újonc)

A gonosz DPF helyett inkább egy GPF kellene neki...

A dpf-regenerálás a használati utasítás szerint egy észrevétlen 5-10, de max 15 perces folyamat, mely alatt folyamatos 2000-3000 közötti fordulaton kell tartani az autót s ezalatt a részecskeszűrőből magas hőmérsékleten kiégeti az összegyűlt károsanyagot - és amit egyébként nem érdemes megszakítani (habár nincs semmi visszajelzés arról, hogy épp történik, csak a pillanatnyi fogyasztáson látszik). Szerintük erről ennyit érdemes tudni, több szó nem is esik róla.

Mi az a dpf-regenerálás a valóságban?
- állsz a dugóban, és minden előjel nélkül elkezd a kocsid zúgni és 20 litert fogyasztani, nem tudod jelezni, hogy ez most nem lesz alkalmas
- megérkezel épp az úticélodhoz, mikor bekapcsol a regenerálás, emiatt mehetsz valami hosszú és széles többsávos útra, hogy kiégesd 2-3000 fordulaton
- elhatározod egy hosszú úton, hogy megállsz pihenni a következő étteremnél, pihensz, eszel valamit, majd mielőtt megállnál, bekapcsol a regenrálás

3 év alatt összegyűlt sok ilyen történet. Szóval az autó ezen része botrány. Sokan (szabálytalanul) kiszedik az autóból, vannak, akik csak vidéken használják, csak országúton/autópályán - ott nem annyira tragikus, de azért ott is meg tud történni, hogy rosszkor érkezik a tisztítás.


Phülöp
(addikt)
Blog

:W
Neked szerintem már régebben megígértem, hogy bántani foglak. Lábbal.
Jelzem, hogy ez nem változott. :DDD


npera
(újonc)

Aj-aj.

Én Ortliebbel járok melóba. Az kisebb és nincs külön laptop rekesze. Viszont belül van egy két patenttal (!) berögzített kis hálós szütyő, amin van egy cippzáros zseb. Kisebb papírokat lehet bele tenni, de szerintem ezt leginkább pénztárcának találták ki. Egy A5-ös boríték belefér állítva asszem, tehát ha asszony ad levelet feladni, akkor bele tudom csúsztatni.

Mivel a melóba járós cuccaim kábé kitöltik az egészet, így tényleg csak a boríték fér bele, más már nem.

A Cadence asszem 4 literrel nagyobb, nekem is olyat kellett volna venni, de elizgultam....


ncc1701
(veterán)

Jobban van optimalizálva, de kispórolják belőle az akkut, ezért ugyanaz, mint egy droidos teló. Ha nagyon nyomkodod, nem bírja a napot végig.


ncc1701
(veterán)

Igazából sosem értettem, h miért nem tesznek egy gombot a kocsiba, amivel manuálisan el lehet indítani.


Phülöp
(addikt)
Blog

Két oldalon a hálós betéten kívül pont elfér egy-egy 1.5 literes palack.


npera
(újonc)

Ja, végső soron meggyulladhatna egy lámpa, hogy most már ajánlott indítani. És a gépkönyvben le lenne írva, hogy kábé mennyi időt kell menni legalább országúti sebességgel és nem leállítani közben. Akkor az a műszaki érdeklődésű vagy a gépet üzemeltető és nem csak hanyagságból romboló autótulajdonosok legalább tehetnének valamit érte.

A baj vélhetően az, hogy az átlag tulaj leszarná és csak idegesítené az is. Így aztán ne lesz benne.

Pedig a vízhőfokmérő is jó lenne ha lenne és mutatná a tényleges hőfokot. Meg töltésmérő. Meg olajhőfok. Meg nyomás. A mai megcélzott sofőrnek ez mind-mind túl sok és zavaró....


zetor2000
(senior tag)

#comic picture:


npera
(újonc)

Király! A táska és a vázlat is :R


Phülöp
(addikt)
Blog

Többször próbáltam már fotózni, de sose sikerült olyan érthetővé tenni, mint amilyen a rajzon.


ncc1701
(veterán)

De legalább a BC-vel ki lehetne ezeket iratni, mert a szenzor tuti benne van, úgyhogy ha jól gondolom ez minimális programozás lenne csak.


Gabibácsi
(tag)

A macska?


qnadam
(veterán)

valamelyik pözsókkal szokták azt csinálni, hogy a tükörfűtésre kötnek egy ledet. amikor az egyszercsak világít, akkor lehet tudni, hogy regenerálásba kezdett az autó, mert ahhoz mindenféle plusz fogyasztókat is felkapcsol...


qnadam
(veterán)

említettél már ilyesmit, most sem számítottam másra.
pedig nem is én írtam ilyet, én csak lerajzoltam.


Gabibácsi
(tag)

Én meg nem tudtam hogy kettő katalizátorom van, és az alsónak nincs baja. De már tudom, és azt is hogy az első bent van a motortérben, és ha akarják akkor kiszedhető az.. és ki is tisztíttattam, azóta nincs hibakód, pedig mindig visszajött 100 km alatt.


eattila
(csendes tag)

Az.


eattila
(csendes tag)

A gazbojlerunk ugy nez ki beadta a kulcsot. Kereshetek szerelot. Es lehet vehetek ujat.

üzenetek