Futárcégek - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


ANDROID???
(addikt)

SAMEDAY 24 HU COURIER
Tudja a mail címet, tudja a telefonszámot...
Előző héten sikertelen kézbesítés. Miért az ügyfélnek kell hívni a céget, hogy melyik nap érkeznek? Tapasztalat ezekkel a nullákkal valakinek?


LendvaiFeri1
(addikt)
Blog

Nike-ról rendelt terméket a tegnapi napon kellett volna a nap végéig kézbesíteni a UPS-nek. Ez nem történt meg, a csomagkövető pedig már váltott a mai napra, viszont a "Kézbesítésre kész" részről visszaugrott az "Úton" részre.

Valaki járt már így velük? :O


ΞΔGLΞ
(nagyúr)

Kb mindig ez történik...99%-ban.
-----------

#160Pug
Te szerencsés vagy akkor... :)

[ Szerkesztve ]


lugosi
(MODERÁTOR)
Blog

Sziasztok!

Az Express One-nal milyenek a tapasztalatok mostanában?


lugosi
(MODERÁTOR)
Blog

Tárgytalan most már.


iszoke
(senior tag)

Nem tudom, nézi-e valaki ezt a topikot, de a sameday futárszolgálat jól felb*szta az agyamat. Rendeltem volna terméket emagról, amit easyboxba kértem, de a futárszolgálat hív fel, hogy nem fér be, ami annyit jelent, hogy a webshop átvert. Oké, megbeszéltem egy futárral, hogy hozzák ki lakcímre péntek délután. Ehhez képest nekem kellett ma felhívnom őket, és akkor mondják, hogy reggel jönnek, mert első vagyok a listájukon. Ekkor derült ki, hogy csak úgy átadták egy másik futárnak a cuccom kiszállítását, mert nála "kevesebb cím volt". Csak épp magasról lesz*rták vagy meg se nézték amiben a másikkal megegyeztem, hogy mikor tudom átvenni. :W Ezért lemondtam emagnál, és chaten is közöltem velük.
Ehhez képest bejelentkezésnél mit látok? "A kézbesítés sikertelen, újra megpróbáljuk". Ezek tényleg ennyire hülyék? Vagy csak fosnak az egészbe? :W


lugosi
(MODERÁTOR)
Blog

Szerintem halott a topik.
Én egyébként az elmúlt pár évben igyekszem kerülni a futárszolgálatokat ha csak lehet, a mérhetetlenül silány dolgozói hozzáállás miatt. Eljutottunk odáig hogy a legjobb megoldás ha a sima Magyar Posta hozza a csomagot. Valahogy ott a dolgozók is sokkal jobb hozzáállásúak, plusz maga a rendszer olyan, hogy ha nem vagy otthon akkor sincs gond, kapsz egy értesítőt és be lehet érte menni, nincs ez a könyörgés a futárnak, meg telefonálgatás. Azt vettem észre magamon hogy olyan webshopból már nem rendelek, ahonnan csak futár házhozszállítás van (legalább egy csomagautomata legyen, vagy még jobb a sima posta, ha nincs akkor inkább máshonnan).


Pug
(veterán)

Eljutottunk odáig hogy a legjobb megoldás ha a sima Magyar Posta hozza a csomagot.

Hat en az MPL-nel keves rosszabb szallitott tudok emliteni. :N


embe
(nagyúr)
Blog

Sziasztok!
Tudtok ajánlani olyan futárcéget ami/aki szállítana pl. 4-500eFt. értékű erősítőt, és erre van biztosítás?
A GLS-t néztem, és ha jól értelmezem akkor ott csak 50eFt.-ig van biztosítva a csomag.

Eddig az MPL Vaterafutár frankón megoldotta, 1 napos szállítás stb. De most hogy a súlyhatárt levitték 10kg.-ra, kiesik.


mexel
(veterán)
Blog

Sziasztok! Tud valaki futárcéget aki szállít hűtőszekrényt és nem horror áron?


flash-
(veterán)
Blog

mostanában kapok random a gls mobilszámáról (amin korábban küldték a valós rendelésekről az értesítést csomagszámmal, átvételi kóddal) annyit üzenetben hogy: Pin-kód: és egy 6 jegyű szám...

20 900 0924..
vagy ez már nem a gls értesítő szám, tegyem a spam-be?

[ Szerkesztve ]

üzenetek