Futárcégek - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


csampei
(senior tag)

+1 a DPD mármint hogy az egyik legszarabb amivel volt szerencsétlenségem találkozni! a Telefonos egyeztetést egyszerűen nem ismerik,vagy ha igen akkor felárral (állítólag)! A mai világban kissé nevetséges hogy valakit arra kötelezzenek hogy "8:00-18:00-ig" otthon b@ssza rezet,még ha nem dolgozok akkor sem,hátha még melózik! Két nap alatt kétszer beszéltem a diszpécserükkel hogy egy k@rva telefont engedjenek már el kézbesítés előtt manapság ez sem egy nagy kérés,főleg céges telefonról. Persze magyarázkodás elzárkózás,vagyis magasról sz@rnak az ügyfélre! Odáig jutottam hogy mikor ezt a kommentet írom elég jelentős anyagi kár,de még nagyobb nem anyagi kár ért! Úgyhogy mivel nincs mit veszteni marad a polgári per (tapasztalat hogy a fogyasztóvédelem is sz@rik rájuk,meg egyébként is minden bejelentésre,csak ha már mondjuk média ügy van belőle,róluk is ennyit...)! A poén az egészbe hogy bármely nagyobb vagy kisebb futárcég zokszó nélkül rám csörög hogy itt járok a környéken otthon vagy vagy hova vigyem,a GLS,DHL,MPL,Royal Sprint,Trans-O-Flex,stb a DPD az nem! Hát mi a f@szt gondol magáról ez a szájbab@szott cég????? Mivel mi is egy cég vagyunk így most kurva jó emberbe "álltak bele"!!!

Összegzés aki csak teheti kerülje őket nagyon nagyívbe,mert egy kalap sz@rt nem ér az egész cég! Flegma lekezelő,diszpécser központ átlag 20 perc fél óra várakozás idő,hivatkozások,magyarázkodások kibúvók keresése,de a megoldásra nem törekednek!

Vásárlásaink,beszerzéseink 90%-ban az interneten történnek,van tapasztalat bőven,de ennyire rossz még nem volt,de nem is lesz többet! :W :W :W

üzenetek