Futárcégek - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


Fitzgerald
(veterán)

"Pannon XP" nevű noname futárcég ma vizsgázik nálam. Elvileg a kiszállítás napján sms-ben értesítenek annak várható időponjáról, és ha előző nap feladták a csomagot, akkor köv. munkanap délután 5.-ig kézbesítik azt.
Bár sms-t nem kaptam, a csomagot tegnap feladták, látom a rendszerükben is a tracking alapján, úgyhogy van még egészen pontosan 3 órájuk és 42 percük, hogy a kezemben legyen. Ha ez nem történik meg, a csomagot nem veszem át, a terméket megrendelem máshonnan, a webshop meg majd elgondolkozhat rajta, hogy érdemes-e a továbbiakban is szar futárral szállíttatni. Mármint ehhez én egymagam kevés vagyok, de remélem nem csak én vagyok így ezzel a dologgal, és elég nem időben kézbesített csonagjuk lesz ahhoz, hogy átgondolják az egész szitut.
Amennyiben így alakul a dolog, nem akarok én rosszat senkinek.
Drukkolok a Pannon XP-nek.


Fitzgerald
(veterán)

Pannon XP megmérettetett, és könnyűnek találtatott. Se sms, se csomag, se semmi. De legalább a tracking-em frissült üresre:

:D


neo-geo
(aktív tag)

Sziasztok. UPS-el van egy nem kicsi problémám. Egy ismerős vett nekem kintről egy Oakley szemüveget (opti.fashion.net) oldalról, egy olyan címre amin 07-18 óráig van mindig valaki. A probléma, már a harmadik napja nem kapom meg a csomagot, de a futár nem volt, nem hívott, és semmiféle cetlit nem hagyott, hogy ott járt volna. Ma hívtam kétszer is az ügyfélszolgálatot, és minden adat egyezik, és mondták ma meg fogom kapni a csomagot. Természetesen ma sem jött meg! Azt mondták, ilyenkor 5 napig tárolják, és utána visszaküldik a feladónak, vagy elmegyek érte a UPS Vecsési telephelyére. Na de ne Én mennyek már azért, amiért Én fizettem, hogy szállítsák le! Mit tudok tenni, hova lehet ilyenkor fordulni, mert nem az ügyfélszolgálatossal akarok ordibálni, mert Ő semmiről nem tehet. Előre is köszönöm, ha valaki tudna segíteni.


neo-geo
(aktív tag)

Soha többet UPS! Négy napba telt, de meg lett a csomag. Soha többet UPS!


Heavyrain
(őstag)

Express One tapasztalat :(((
Kaptam emailt, hogy ma 8:00 és 17:00 között ki fogják szállítani a csomagomat.
16:55-kor felhívtam a futárt, hogy mi a helyzet, azt mondta, hogy ma még kihozza. Megkértem, hogy ezt 20:00-ig tegye már meg és előtte csörgessen meg.
19:21-kor beírta a rendszerükbe, hogy "a címzett nem elérhető, nem tartózkodik a címen", mindezt úgy, hogy nem is hívott fel és be sem csöngetett. (szerintem el sem jött a címre). :(((

Értem én, hogy esetleg túl sok csomagja volt/lejárt a munkaideje, de akkor legalább tájékoztathatna erről. Nem kell kamuzni arról, hogy megpróbálta kihozni.

[ Szerkesztve ]


LÁZ
(addikt)
Blog

üdv, GLS-nél nincs vkinek értelmes kapcsolata?

sikerült az idiótáknak rossz embernek, rossz városba, rossz címre kézbesíteniük, és a hivatalos panaszkezelés max 30nap, erre a valós címzettnek se ideje, se energiája, úgyhogy jó lenne vhogy gyorsítani az ügymeneten :U


bozont
(veterán)
Blog

Az nem lenne rossz. ugyan még nem hívtam őket, hogy WTF, de egy csomagom Spanyolországból eljutott a magyar depóig, aztán most megy vissza. :W

Ugyanonnan egy másik megérkezett 4 nap alatt. :U


Mauzes
(őstag)

Sziasztok!

Cégünk várt egy csomagot a GLS-től, ezért ma reggel megnéztem a csomagszámot, hogy áll a dolog. A csomagkövetés szerint tegnap délután kézbesítették a csomagot, de mi nem vettünk át ilyet.

Több körben egyeztettem a GLS ügyfélszolgálattal és a portaszolgálattal is, ezek derültek

- Az ügyfélszolgálat beszélt a futárral, szerinte rendben leszállította a csomagot és át is vette tőle egy Jóska Zoltán nevű személy. A címzettnél csak cégnév szerepelt, személynév nem.

- Ilyen személy nem dolgozik sem a cégünknél, sem az épületben található többi irodában.

- Az épület kamera rendszerével visszakerestük a felvételeket, és ez igazolja, hogy ilyen méretű csomagot (21,3 kg súlyú, kb. 80x80x80 cm-es nagyméretű doboz) nem hozott a futár az épületbe és nem adott át se a címzettnek, se az épületen belül más irodának.

- Ugyanez a futár 18 perccel korábban egy másik kisméretű csomagot valóban kézbesített a cégünknek, amelyet rendben át is vettünk. De a későbbi csomag átadás ugyanerre a címre ugyanazon futár által nem történt meg.

Ilyenkor szerintetek mit lehet tenni?
Ha nincs személy megadva címzettként, akkor a futár bárkinek odaadhatja, majd később arra hivatkozik, hogy tőle rendben átvették?
Nem gyanús, hogy a futár ugyanabban a körben ugyanarra a címre 18 perc különbséggel kézbesít? Ennek mégis mi lenne a racionális oka?

A legszarabb, hogy nem csak nagyértékű a csomag, de még sürgős is lett volna.

[ Szerkesztve ]


Batib
(őstag)

Szerintetek most szombaton dolgozik a GLS? Lesz esetleg kiszállítás?


_Balee_
(aktív tag)

UPS-sel mik a tapasztalatok?

Az Apple-től rendeltem egy iPad Pro-t. Express kiszállítással UPS-sel küldik, elvileg a mai napon kellett volna megjönnie. Az UPS rendszerében továbbra is az látható, hogy a mai napon kiszállítják. Elvileg 7-ig szállítanak. Hát gondolom nem sok esély van arra, hogy ma megjön. Szerintem az a legnagyobb gond, hogy munkahelyre kértem a kiszállítást, a kaputelefonon értelemszerűen nincs kint a nevem. Persze megadtam, hogy hivatali épületről van szó. Elvileg az UPS-ses futár nem hívja az embert, és ha nem tudja azonosítani a címet, simán visszaviszi a csomagot. Ha ez tényleg így van, kurva szar egy cég.


neo-geo
(aktív tag)

Hattal visszább van egy kis szösszenet!


hhenry
(őstag)
Blog

Sziasztok! Express One milyen?


hhenry
(őstag)
Blog

Rendeltem amazonról dhl hozta a csomagot oda adta a csávó a szomszédnak a csomagot mert,hogy ő nem vár meg nem értesitetek előre.Jelezve lett a dhl-nek és emeberünk fegyelmit kapott.


bLaCkDoGoNe
(veterán)

Az itthoni divízió kritikán aluli, idiótákból álló tróger társaság. Jó náhány csomagom volt már rajtuk keresztül, egyetlen egy (nem viccelek!) esetben sem sikerült normálisan, időben, probléma nélkül kézbesíteni azt. Mindig nekem kellett telefonálgatni, 15-20 perceket várva az ügyfélszolgálatra.

Volt olyan, hogy teljesen fals címre vitték (az egyébként helyesen címkézett) csomagot, vagy napokat utaztatták ide-oda (a csomagkövető szerint reggel felvették, este visszavitték anélkül, hogy kézbesítették volna).

A legutolsó csomagommal pl. egy hétig játszották ezt (egyébként január 2-án adták fel Angliában):

Hitvány, tróger banda.


Greentea
(senior tag)
Blog

Nekem most Németországban ingáztatják a csomagomat Frankfurt és Nürnberg között már jó pár napja :DD Kiváncsi leszek...


Predator2
(addikt)
Blog

Helló

Urak van még esély, hogy ezt megkapom? [link]

Először nem kézbesítettek, (rájuk vártunk, de nem jöttek végül)
Másnap hívtak, hogy hozzák a cuccot, de nem voltam otthon, így nem tudtam átvenni.

Lesz 3. próbálkozás, vagy esélytelen?

Üdv


Edorn
(aktív tag)

FoxPost automatából automatába küldés esetén a kazettát viszik át egyik helyről a másikra?

Azért kérdezem, mert egy terméket küldenék az eredeti kartondobozában, ami viszont nem egyszínű, hanem termékfotók, meg logok vannak rajta és olyan kevés csomagolóanyag van itthon, hogy baromi körülményes lenne bevonnom egyszínű papírral, amit pl a posta elvár... FoxPost-nál számít ez?


Sanyi52
(tag)

Sziasztok! A Royal Sprint-től várok holnap csomagot. A csomagszámot még nem kaptam meg. Állítólag 8 és 16 óra között fog érkezni. Elég nagy intervallum.
Aki mostanában rendelt, tapasztalatát kérném, hogy szólnak-e előtte telefonon?


#03556352
(lelkes újonc)

Sziasztok!

Még múlthéten a Jófogás Háztól-Házig szolgáltatásával feladtam egy 50.000 Ft értékű csomagot, amit hétfőn sikeresen kézbesítettek. A pénzt már elvileg szerdán elutalták nekem, de nem jött semmi. Ugye az utalásokat nem a Jófogás, hanem a GLS futárszolgálat intézi. Írtam nekik e-mailt, hogy egyeztessük a bankszámlaszámot, hogy jó bankszámlaszámra utalták -e, a bankszámlaszám jó, egyezik, a pénz viszont hozzám nem érkezett meg még ma sem, és az utalás óta eltelt 4 munkanap.

Mi lehet a gond szerintetek? Mit kéne tennem?

Köszönöm.


Kuruc2
(senior tag)
Blog

4 napnál tuti több a határidő sztem.

üzenetek