Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


gabo91
(aktív tag)

Szeretnék segítséget kérni.

2024.05.26-án vásároltunk akciósan az Euronics Tatabányai üzletében egy Philips 8505/10 soundbart.
Az akciós ár miatt rendelni nem lehetett, csak néhány üzetben volt elérhető, így egy ismerőst kértem meg aki ott él, hogy vegye meg nekem.
Az eszközt 1 hét múlva kaptam meg, akkor tudtam üzembe helyezni. Ekkor szembesültünk vele, hogy nincs a csomagban távirányító ami a termék kötelező tartozéka lenne a gyártó és az eladó weboldala szerint is.
A termék kiállított darab volt az üzletben, ők csomagolták be a dobozba. (A számlán semmi féle kedvezmény nem szerepel, nincs feltüntetve, hogy kedvezményt kapnék mert kiállított darab.)
Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol rögzítettek egy panaszt eszközpótlásra. Ma kaptam egy emailt amiben konkrétan hülyenek néznek és lepattintanak.

Hova, kihez forduljak? Mik a lehetőségek?
Sajnos nem lehet rendelni távirányítot, ha lehetne nem pörögnék a dolgon megrendelném... így viszont kb olyan mintha kapnál egy tv-t amihez nincs távirányító....

Úhy gondolom ők adtál el tartozék nélkül, nekik kell pótolni, ez nem garancia kérdése. Ha nem tudja pótolni akkor cserélje ki egy másikra aminek a dobozában van.
[kép] [kép]

Köszönöm előre is a segítséget.

üzenetek