Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


gabo91
(aktív tag)

Felhívom, de a hozzá állás nem tetszik.
Étterembe ha választok étlapról egy sajtal sonkával töltött csirkemellet hasábbal, kihoznak egy tál sültkrumplit akkor jogos a reklamációm...

Kérem vissza a pénzt, azzal sem vagyok előrébb, mert már nincs akció, 45k volt a termék, jelenleg 75-80k.
Cserét kérni lehet opció?

Lacko: Az illető tett nekem dzivességet, hogy elmemt érte. Te levernéd rajta? :)
Nem ért hozzá, nem az volt a feladata, kifizeti átveszi, nem gondoltam, hogy a boltban ilyennel próbálkoznak....
Másrészt a kapcsoló nem bukott volna ki, mivel használatinutasítást is kispórólták a dobozból, így csak netről tudtam meg hogy járna a kapcsoló is.

A probléma az egésszel az, hogy így a 2 év garanciám is bukom. Philipsnél szervíznek követelménye a termék tartozékai... kapcsllót pedig nem tudok prpdukálnk. Bukom a garit emiatt? :Y

üzenetek