Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


luciferc
(őstag)

Sokáig én is így gondoltam. De aztán rájöttem, hogy más cégek se feltétlenül jobbak, és az ott csalódottak majd mennek a samsunghoz. Plusz ha valami műszaki ok vagy egyéb miatt a samsung a nyerő, akkor úgyis az lesz. De főleg az első. Az egyik csalódik a samsungban, a másik az LG-ben, a harmadik a Philipsben, aztán cserélnek.
Ezekre egyedül a nagyon komoly és folyamatosan növekvő büntetés a megoldás. Plusz a személyes felelősség. A döntéseket ugyanis nem a cég hozza, hanem emberek. Meg kell találni, hogy ki a felelős a jogsértő döntésért és neki személyes büntetést is adni. Csak pár esetben kellene eljátszani, utána minden illetékes vezető elgondolkodna, hogy megéri-e neki személyesen kifizetni a sok 10 milliós büntetést azzal, hogy mondjuk 10 évre eltiltották hasonló munkaköröktől, meg vezetői pozíciótól. És lehet menni melózni a pultba. Ha meg a kis ügyfeles a szemét, akkor neki megéri-e a céges szabályoknál szigorúbbnak lenni, ha fél éves fizetése bánja.
Mindig van személyes felelős.

üzenetek