Garancia kérdés, fogyasztóvédelem - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


luciferc
(őstag)

Elmondom. Azt, hogy te kivetíted a te ismereted, meg a pár 100 vagy akár ezer (és azért ez már nem tűnik reálisnak) általad ismert ember tapasztalatát véleményét százezrek, sőt milliók vásárlására. Ez klasszikus hiba, amikor nem tudsz elszakadni a saját ismeretedtől és mindent azon keresztül nézel, közben meg sem az ismereteid nem általánosak (szerk: vagyis nem általános ismeret, nem ismeri a többség), sem a merítésed nem reprezentatív. Gondolj bele, eleve csak olyan emberekkel találkoztál, akiknek gondja volt a samsunggal.
Kérdezzél körbe utcán random embereket, hogy vennének-e samsung cuccot. Megkérdezel 100 embert, lehet lesz köztük, 5, de tudod mit, legyen 10, akinek volt rossz tapasztalata (te is tudod, hogy nem lesz ennyi, de legyen). A felük mondja azt, hogy soha többet samsung. Hú, azta, rögtön megváltoztatjuk a hozzáállásunkat, mert az emberek 5%-a (a valóságban meg még 1% sincs) nem hajlandó a legjobb esetben is pár évente esedékes vásárlásánál (és ez csak telefonnál van, minden más inkább 8-10 év) a samsungot megfontolni. Hát, csődbe megyünk, mondja a samsung.
Na ezt látod rosszul.

[ Szerkesztve ]

üzenetek