GPRO online F1 manager játék - Klánok, Ligák, Versenyek fórum

üzenetek

hozzászólások


IreN!CuS
(őstag)

Sikerült igazolnom egy OA 85ös pilótát,Salary: $1.500.000
Maradt ~20millám érdemes ebből az összegből a kocsira/pilótára/tesztre költeni vagy inkább vegetáljam ki a dolgot?


Deathjay^
(tag)

Nekem még meg kell néznem a stratégia beállításokat. Nem nagyon foglalkoztam velük :)


joergie
(őstag)
Blog

tesztelni csak pro-tól érdemes, ott a technical director megdobja a dolgokat. kocsira akkor költs ha már elkopott. 99%tól kezd el füstölni az autó, szóval addig lehet őket hagyni kopni. majd GO kiszámolja mennyiket kopnak az adott alkatrészek a különböző versenyeken. pilótát mindenképp, minden versenyen érdemes edzeni, elsősorban fitness és yoga edzésekkel.
ne költsd el mindet ha nem muszáj, bár ha ezt tanuló évadnak fogod fel, akkor azt csinálsz amit akarsz. ha fel akarsz jutni, akkor spóroj keményen. én 50-60millió körül végeztem azokban a szezonokban amikor feljutottam amatőrbe vagy pro-ba.


Deathjay^
(tag)

De ideges vagyok. Sikerült magam qualifikálni, de mire beállítottam volna a verseny stratégiát addigra már nem lehetett :((( :((( most mehetek 0 beállítással :O :O


Deathjay^
(tag)

nah hát sikerült a 19ből elérnem a 17. helyet :) ami 0 rizikóval elég jónak mondható így elsőre ;) szerintem :D majd a következő versenyen meglátjuk mi lesz

[ Szerkesztve ]


IreN!CuS
(őstag)

akkor nem tesztelek :)
Megpróbálok minél többet megspórolni hátha feljutok.
Köv futamra mivel nem találtam meg a renden beállitásokat főleg a felfügesztés terén,megprobálok ilyen taktikával menni:50 L startnál;1pit:55L;2pit:75L;3pit:55L;
22 overtake;18 def;20 clean
Mennyire működhet ez a taktika?


Deathjay^
(tag)

Hockenheim GP (Germany)-ra sikerült asszem megtalálnom a beállításokat. :D már csak a pit strategyt kell eltalálnom és akkor esélyes egy jó helyezés.

Practice lap 3 comments from your driver:
I am satisfied with the setup of the car


IreN!CuS
(őstag)

milyen beállításokat használtál? :)


Deathjay^
(tag)

elküldtem priviben a setupomat. ezzel meg volt elégedve a pilótám. közepes keverékkel fogok menni, kicsivel több üzemanyaggal, kevesebb kiállással, hátha össze jön :D


IreN!CuS
(őstag)

kösz,én is vissza küldtem ami nekem volt beállítva.
Én most pont rövid etapokat próbálok menni,meglátjuk :)) 50L-el indulok aztán meg 55L.Hátha :)


Deathjay^
(tag)

nincs mit. majd minden kiderül kedden. amúgy te melyik bajnokságban vagy?


joergie
(őstag)
Blog

jól van látom már nem kell bemutatni a játékot, rácupantatok :)
Priviben nyugodtan kérdezzetek adatokat ha kell, kérdést meg inkább ide be hogy mindenki lássa :)
Aláírásnak benn van az én linkem, amire regisztrálni lehet. Annyi az előnye, ha alám regisztráltok, könnyebben megtaláltok-vagy én titeket- és szívesebben segítek :C

hockenheimre annyit mondanék hozzávetőlegesen, hogy monzai 216,5ös fogyasztáshoz képest nekem tíz literrel kevesebbet evett legutóbb. lágy gumin pedig 135km-t bírt 20fokon.
Többi rátok vár :)

Amúgy ritka szar versenyem volt. feltartottak, nem bírtam előzni, végén még egy extra kiállás is volt, szóval még a rajthelyemet se tudtam hozni, úgyhogy egy jó kis 9-11edik hely helyett lett egy fasza 23adik hely belőle. :O Úgy érzem maradok egy kiálláson, és én tartok fel másokat. Bár újabban már azzal is gyorsabb vagyok, hátrébbindulok és van előttem valami fajankó azonos taktikán, jóval lassabban természetesen. Várok egy tényleg esős versenyre, mást nem tudok tenni :(


kvoaksz
(csendes tag)

Király voltam Nepálban! :DD

9. helyen végeztem, úgy hogy még 4 körrel a vége előtt is tankoltam!
A boxtaktikával buktam el a pontszerző helyett, de elözgettem mindenkit! :C
Az autó fogyasztott mind a szél, 3 lityó körönként, erre nem voltam felkészülve. :Y
Ha esett volna az eső akkor biztosan pontszerző vagyok! :C
Na majd holnap!
:C :C :C :C :C :C


IreN!CuS
(őstag)

Elárulód milyen benzin stratégiával mész a versenyen?Meg mennyire lenne érdemes magasra állítani a risk-et előzésnél,mivel én 2szer fogok 50L benzinnel menni,h ne szorujak be senki mögé?
szerk.:úgy tűnik 7. helyről fogok indulni.

[ Szerkesztve ]


joergie
(őstag)
Blog

én valszeg 3 kiálláson menné0k, ha nem lenne sajátos a helyzetem, de mivel az, ezért egy kiálláson vagyok.


IreN!CuS
(őstag)

Értem és szerinted milyen nagy riskel menjek előzés terén?22-re állítottam be de félek,h kevés lesz,és esetleg beszorulok valaki mögé és elmegy a verseny teljesen.


Deathjay^
(tag)

az én kicsi pilótám eldobta a vasat vagy nem tudom :D de nem tudtam befejezni a versenyt. előbb füstölt, közbe jött egy box, kiálltam nem figyeltem (msn-eztem) és annyit látok h bent vagyok a boxba :D


Deathjay^
(tag)

nah kiderült mi volt a probléma! elszállt a váltóm, ezrét kellett feladnom a harcot :O :O


kvoaksz
(csendes tag)

Megvan!! :C

5. hely, ha van még egy kör 4. vagyok 2mp-et hoztam körönként az elöttem füstölgőn! :C
Jó volt a stratégia, csak 2 körre elegendő üzemanyag maradt a végére, 2 kiállás, 7. helyről indulás, gumi medium, ebből lett a siker! :C :C :C

Nyomjátok!!!


IreN!CuS
(őstag)

Ahogy néztem a q2 esős lesz,viszont utána a start-tól 30 percig 0-1% esély van az esőre,ilyenkor mi a jó eljárás?Elmenni száraz beállításokkal lemenni azt a pár kört amíg eső van száraz gumikkal és sok benyával?vagy inkább használjak esős beállítást,kevés benyával és gyors kiállással az elején?És milyen gumit érdemes használni erre a hűvös időre?

[ Szerkesztve ]

üzenetek