Ezt Én sem tudom!
Valaki mondja meg, hogyha az első időmérőn kiválasztott gumi helyett, eső gumival megyek a q2-n, akkor a versenyt is azzal kell kezdeni?
Remélem nem, mert a versenyre nem mond esőt!
Ezt Én sem tudom!
Valaki mondja meg, hogyha az első időmérőn kiválasztott gumi helyett, eső gumival megyek a q2-n, akkor a versenyt is azzal kell kezdeni?
Remélem nem, mert a versenyre nem mond esőt!
én ez a kettő közül fogok választani,de remélem kapunk segítséget
".....q2re feltenni az esős gumit és nagyon kevés benyával feltölteni majd a verseny első 1-2 körében kiállni és nagyon rátankolni így lesz egy elnyújtott 2 kiállásos stratégiám,vagy inkább végig szenvedni azt az első 1-2 kört száraz gumival és ezek mellett jól megtankolni az autót és utána 2 rövid etap a végére lágy gumival,magas előzési riskel...."
[ Szerkesztve ]
Szia!
Ebben nem vagyok biztos, mert még csak tegnap regeltem (és már várom a versenyt ), de lefutottam a Qual 2-őt száraz gumin... és a "Race setup"-nál engedi beállítani a száraz és az eső gumit is a startra.
Persze jó lenne, ha egy tapasztaltabb emberke is megerősítené az állításomat
[ Szerkesztve ]
85L-el indulok eddig pole:2 ígéretesnek tűnik a dolog kéne már a dobogó a 4. és 5. hely után
Igen, arra vigyázzatok, hogy ne szaladjatok bele egy száraz gumival futott Q2-be, de nem kell aggódni, a fél csoport mindig elfelejti átállítani, még proban is Én lekopogom, eddig mindig odafigyeltem.
Arra kell figyelni, hogy ez első időjárás a practice/Q1-re vonatkozik, második pedig a Q2/Start-ra tehát a Q2 és a start is esős lesz. Nyilván ezért van, hogy az első félórában 0-1% esőt valószínűsít. Ha belegondolsz, 12s a box, maga a kerékcsere 25-30mp körül mozog rookie-ban. Ha hozzávessszük, hogy a száraz gumi esőben kb 10mp-el lassabb, az azt jelentheti, hogy ha 4 kört vagy többet esik az eső, akkor már megéri az elején feltenni az esős gumit.
Tehát igen, be lehet állítani, hogy: milyen gumival induljon(külön-q2-től függetlenül-esős, illetve az előre kiválasztott száraz közül), ki lehet választani eső esetén, illetve száraz időjárás esetén-ha eddig nem volt ez triviális.
Volt még kérdés?
tudsz adatott mondani a fogyasztásról,és h a gumik mennyit bírnak?
fogyasztás nagyjából ugyanaz mint előző futamon(nüansznyival kevesebb), soft elég 2 kiállásra rezgés nélkül, esoft 3ra. medium nem biztos hogy elég 1 kiállásra, de én lehet azzal megyek, még meg kell néznem mennyi a különbség a gumik közt időben.
Remélem mindenki használja a GPRO organizert.
Kösz.
Használom a GPRO-t bár igazából nem tudom h kell használni a pit strategy tool részt,mivel nem tudom a pontos(megközelítőleg)a fogyasztást meg h mennyit bír a gumi.
én abba a 2 mezőbe hiába írok be bár mit is, nem csinál semmit :S nálad megy?
mod: közben rájöttem hogy az én készülékben van a hiba
[ Szerkesztve ]
nekem az megy,csak nem tudom miből kapom meg a ~pontos érteket h mennyit fogyaszt az autó meg miből tudom kiszámolni,h mennyit bírnak az egyes gumikeverékek.
Közben rájöttem, hogy megy nekem is, csak entert kell nyomni a végén
Sikerült kvalifikálnom magam a 8 rajtrácsra azért ilyen "korán", mert holnap nem tudom mikor érek haza.
milyen benya stratégiával mész?meg mekkora risk-t állítottál be?btw eddig úgy tűnik,h a 3ik helyről megyek nem is rossz
[ Szerkesztve ]
grat a 3. helyhez. a risk amit beállítottam az 80-80-50-30. a Startnál meg szúrja be az orrát ha lehet mindenhova
a benzinen még gondolkozom... 85 literrel indulok esős gumikon. amint szárad a pálya extra soft gumikra váltok. majd a nap folyamán megvizsgálom a dolgokat. esetleg ha te is valami hasonlón mész szívesen meghallgatlak
[ Szerkesztve ]
80-80-50-30 nem sok risk-hez?vagy csak elírtad és az a benyára vonatkozott?
Én is 85 literrel indulok,utána 60-75-60.
A risk(sorrendben)25/22/28 remélhetőleg szabad lesz az út 2-3 kör után,amikor az esősök kijönnek
Rajthoz meg: overtake where possible bár ez kicsit rizikós esős pályán száraz gumikkal,de hát vagy vagy
Arra figyelj,h asszem úgy van ha bemész cserélni az esős gumidat,tankolni is fognak,na most ha 85el indulsz könnyen lehet h 2 kör után száraz lesz a pálya,és mondjuk be van neked írva 80L az első tankolásra akkor kb 150-160 literrel fogsz menni azt meg 1ik gumi sem bírja ki,meg lassú is
Nagyon remélem,h max 2 körig fog esni...ha tovább akkor megszívtam
A 49es csoportban az egyik srác Olga Vasilyeva jól csinálta úgy néz ki kb 30-35L lehet a kocsijában esős gumikkal,úgyhogy vele nagy meccs lesz,mert az elején elfog menni szinte biztos.
[ Szerkesztve ]
Igen az volt a risk, de belátom lehet kicsit sok így esős pályán ez Szerintem se fog túl sokáig esni az eső, így beírok egy ~40 litert. Bátor vagy, hogy bevállaltad a száraz gumit De még akár jól is jöhetsz ki belőle
Én is bevállaltam a száraz gumit, de az a kérdés, hogy ilyenkor ha nem állítom be, hogy mennyit várjon az eső után, tehát mikor jöjjön be ha elkezd esni, akkor kijön a következő körben vagy nem. Én ugyan beraktam hogy 2 kört várjon, de így is szívni fogok az utolsó negyedbe ha elkezd esni, mert akkor lemaradok a többiekkel szemben, meg akkor is ha 3 körig esik, vagy ha már elindulok szárazzal akkor nem jön ki ha 0-n hagyom?
Jaj most mi lesz!?
"ha 85el indulsz könnyen lehet h 2 kör után száraz lesz a pálya,és mondjuk be van neked írva 80L az első tankolásra akkor kb 150-160 literrel fogsz menni"
Az nem úgy van, hogy amit beírsz számot az üzemanyag mennyiséghez azt már a feltankolt állapotra érti boxból kijőve?
Tehát, ha 85-el indulsz és 85-öt állítasz be, ugye alapesetben akkor jössz ki ha elfogy a benzin (vagy a gumi, de most azt ne nézzük ) eső esetén pedig ahogy beállítottad (eső kezdete/vége után x körrel).
Pl. hagysz 1 kört az eső után (5 km; 3,45-5 liter <- ez elég tág mert még nics adatom ) akkor marad min. 80 liter a tankban, amire már nem fognak tölteni. (Nem lesz 160 l a tankban.)
Ha jól értelmeztem a leírásokat.
Én úgy tervezem, hogy lesz eső a futam utsó negyedében. Remélem bejön a taktika, bár csak tippelni tudok a fogyasztásra és a gumikopásra, ezért lehet hogy mégsem lesz jó.
Nagy rizikót nem vállaltam, a célom hogy befejezzem a versenyt.
Szponzorokkal hogy zajlik a tárgyalás? Milyet érdemes választani?
lehet,h így van de ezt sajnos nem figyeltem meg,jobb lenne valami tuti info.
Mert szerintem lehet úgy is értelmezni h az első pit-nél mennyit tankoljanak,tehát akkor rámegy a 80 még 80
de majd megmondják remélem
[ Szerkesztve ]