Számhordozás - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


KTU
(addikt)
Blog

Igen.
A Vodafone szám elveszik.


Livius
(őstag)

Sziasztok!
A vezetékes telefon számhordozásról van valakinek tapasztalata a UPC-nél? Egy Telekomos telefonszámot szeretnénk áthordozni a UPC-hez, és az érdekelne, hogy a UPC nyilatkozatával együtt amiben szerepel már személyigazolvány szám, név, lakcím és telefonszám is, kell-e majd leadni valami másolatot a személyiigazolványról is esetleg?

Ezt igazából azért kérdezném mert a nyilatkozatban az alábbi szöveg van benne, egy igen/nem lehetőséggel, és most kiderült, hogy a személyi szám egy régi lejárt személyi szám már sajnos. Persze ez a régi szám van még mindig meg a Telekomnál, és a UPC-nél is, tehát ha kérnének másolatot kicsit fura a helyzet, hogy teljesen más a személyiszám már valójában.

"Aláírásommal hozzájárulok, hogy az azonosításomhoz szükséges – személyes adataimat tartalmazó -
okiratokról, okmányokról a szolgáltató másolatot készíthessen, és azokat az Adatvédelmi Tájékoztatóban
foglaltaknak megfelelően kezelje. igen nem"


siege5
(aktív tag)

Sziasztok!

Nem túl felkapott a topik, de remélem azért tud majd valaki tanáccsal szolgálni.
A telenortól szerettem volna összesen 3 számot átvinni a vodafone-hoz.
Mind a 3 sim az én nevemen van, és mind a három kártyás sim, így tartozás nem áll fen.
Az elsőt még előző hónapban novemberben elrendeztem az pár nap alatt át is futott, ahogy az kell.
A másik kettőt most december hó elején, azonban míg a 2. sim sikeresen áthordozásra került, a 3.-at már elutasították nem egyező adatokra hivatkozva.
Sajnos ez már önmagában meglepő, de gondoltam felkeresem a telenort első ízben, ott egyeztetés után minden adatom rendben volt, így ismét megpróbáltam.
Sajnos másodjára is elutasítottak.
Felhívtam a telenort, ott nem tudták megmondani a hiba okát, elviekben minden adatom jó, annyit közöltek próbáljam meg újra.
Mivel érdemben ez engem nem nyugtatott meg, tettem egy próbát a vodafonnál is, de ott is minden adat rendben volt.
Megpróbáltam hát harmadjára is a hordozást, de ismét nem egyező adatokra hivatkozva dobtak vissza.

Nos mivel egyik ügyintéző sem lát hibát, és senki sem tudja megmondani, mégis pontosan mi nem egyezik meg mikor már többször egyeztettem, ezért jelenleg két kártyát tartok fent, ami nem túl praktikus.
Írtam azért egy üzenetet a telenor ügyfélszolgálatnak,hogy legalább derítsék már ki hol van baj a rendszerben, vagy mit kell variálni, de sok esélyt erre nem látok.

Kérdésem, hol vagy miként lehetséges ezt esetleg egy harmadik félnek bejelenteni? Vagy milyen opcióval deríthető ki a probléma oka? Esetleg, manuálisan adatokat egyeztetni a két cég között?
Van rá egyáltalán megoldás?

A segítséget előre is köszönöm.


4Grider
(nagyúr)

Neked kell egyeztetned az adataidat a régi szolgáltatónál. Nagyon fontos, hogy ha valahol a születési helyed pl. Budapest 13., az az új előfizetéssel is Budapest 13.-nak kell lennie. Véletlenül sem Budapest XIII-nak.


siege5
(aktív tag)

Ezt én értem, és már többször is megtörtént, mind telefonon és személyesen ez az egyeztetés, de ugye abba már nem látok bele, hogy ők hogy viszik fel az adatokat én csak odaadom az irataimat ennyi az én részem, és nem is engednek betekintést ebbe, szóval patthelyzet a dolog.

Szerk: szerencsére mondjuk nincs semmi olyan a címemben nevemben ami túl bonyolult lenne, például az általad írt, gondot okozható kerület megjelölés.

[ Szerkesztve ]


4Grider
(nagyúr)

Személyes egyeztetésnél papírt kell kérni. Azzal kell menni az új szolgáltatóhoz. Ha ennek ellenére sikertelen a hordozás, kötbért kell kérni az új szolgáltatótól. Az arra adott - esetlegesen elutasító - válasznak tartalmaznia kell az elutasítás konkrét okát. Konkrét okot, tehát nem azt, hogy eltért az adat. Ha ez nem így van, akkor a kötbér igényt fenn kell tartani, és az NMHH-hoz fordulni jogorvoslatért.


siege5
(aktív tag)

Köszönöm, megpróbálok így eljárni.


szubence
(csendes tag)

Sziasztok,

Van lehetőség valahogy úgy számhordozásra, hogy a régi előfizetésem megmaradjon?
Illetve „láncolt” számhordozás lehetséges-e? Ez alatt a következőt érteném, ami a konkrét megoldandó probléma lenne:
Van 2 T-Mobile-os előfizetésem (saját néven): T1, T2. Szeretnék egy új Vodafone előfizetést kötni: V1. V1-re áthordoznám a T1-es számom, úgy, hogy T1-es előfizetésem megmaradjon és arra a T2-es számot áthordozni. T2 előfizetés pedig megszűnne.
Tehát az elvárás az lenne, hogy a végén V1-en lenne a T1-es régi számom, T1-re átjönne a T2-es számom és T2-es előfizetés megszűnhetne.
Vagy bármi egyéb trükközéssel megoldható-e ez egyáltalán?

Köszi


4Grider
(nagyúr)

Nincs ilyen lehetőség. Főleg ha a t1 már lezárt díjcsomag.


brickm
(őstag)

Sziasztok!

Van 2 számom a vodánál, előfizetésben a nevemen. Szeretném mindkettőt átvinni a telenorhoz, de a telenornál az egyik már nem az én nevemre kerülne, hanem a gyerekére. Meoglható ez? Nem hordoztam még számot, nem tudom mik a feltételei.


4Grider
(nagyúr)

Hordozás közben nem változhat az előfizető. Vagy előtte vagy utána az kell íratni az előfizetést.


brickm
(őstag)

Koszi a gyors választ!


Merlini
(tag)

Szeretnénk egy Dominó előrefizető számot másik szolgáltatóhoz hordozni. Elhordozást követően a rajta lévő egyenleget visszafizeti a Telekom?

Telekom ezt írja a hozzá hordozóknak:
„Számhordozás előtt nézd meg egyenlegedet, mert feltöltőkártyás kártyák esetén a fel nem használt egyenleged a számod átadásakor elvész, azonban korábbi szolgáltatódtól azt visszaigényelheted.”

NMHH: „Ha Ön régi szolgáltatójánál előre fizetett, úgynevezett feltöltőkártyás szolgáltatást vett igénybe, akkor a számhordozásnál a fel nem használt összeg elveszhet.”

Még ha a Telekom csak ilyen feltételesen, az NMHH viszont igazán leírhatná fixen visszafizetik, vagy sem.
Jogszabályban nincs ez egyértelműen rögzítve? :F
Van gyakorlati tapasztalat(od) erről?

Ha csak ezer forint lenne rajta ellottóznánk stb., de több van rajta, ezért merült fel a kérdés.


4Grider
(nagyúr)

Jogszabályban szó szerint az van, hogy újabb feltöltés hiányában történt szerződés megszűnés esetén a bennragadt egyenleg visszaigényelhető egy évig.
Számhordozás esetén pedig nem azért szűnik meg a szerződés, mert nem töltöttél rá, hanem azért, mert a hordozás folyamatával azonnali hatállyal felmondod a szerződést.


kl122
(tag)

Sziasztok!
Jogtalanul elutasított számhordozási igény esetén jól értelmezem, hogy a kötbérigényt az átadó szolgáltatónál kell benyújtani írásban?

üzenetek