Közben kiderült, hogy a Vaterán nem lehet privát üzenetet küldeni, mert amit lehet, azt mindenki láthatja termék alatt és válaszolt az ügyfélszolgálat is.
"...Kapcsolatfelvételi adat a Vatera üzenetváltó rendszerében nem adható meg, tehát a fizetést / átvételt csak privát úton, privát e-mailben tudják egyeztetni (azon az e-mail címen, melyet az eladó adataként a rendszertől megkapott).
Az eladó kérheti más névre / bankszámlaszámra az utalást, ez nem szabálytalan.
A Biztonságos Vásárlás Program szolgáltatásnak nem feltétele, hogy a kommunikáció a Vatera felületén történjen .
Az adásvételek teljesítésére 14 napot szoktunk javasolni.
Ha a termék a vásárlást követő 14. napon sem érkezik meg, úgy kérjük, hogy jelezze Ügyfélszolgálatunk felé.
Leveléhez csatolja a vételár utalását igazoló bizonylat másolatát jól látható formában, illetve az eladóval lefolytatott levelezésről készített képernyőmentést, melyen látszódik, hogy az eladó milyen bankszámlaszámra kérte a vételár utalását.
Figyelmét köszönjük!..."
[ Szerkesztve ]