üzenetek

hozzászólások


opr
(veterán)

Ezzel szemben a teny az, hogy ma a letezo legjobb kompromisszum a hybrid mindenkinek, aki nem tud otthon tolteni, es/vagy gyarkan megy messzire, tehat a nepesseg minimum felenek.
Jo a teljesitmeny, nagyon megbizhato, rugalmas es alig eszik valamit, a karbantartasa pedig mara mar trivialis es olcso (es Lexus eseten a 15 ev garancia se eppen alulbecsulendo a nep szemeben. Nem veletlen, hogy ugy tartjak az arukat a Toyota hybridek, mint kb semmi mas). Jo pelda pl a Lexus IS300h: Tobb, mint 200 lo, siman benzinnel megy, es varosban, normalisan vezetve 5 liter alatt eszik.

Toyota tobbszor jelezte, hogy szerinte ennek a jelenlegi, litium-ionos baszakodasnak nincs ertelme, a solid state (magyarul szilardtest talan?) akkuban latjak a jovot. De leirni pont a toyota-t egy evtizedre elore ugy, hogy naluk kb senki nem kolt tobbet akkufejlesztesre, az nekem nagyon fura.
2030-tol nem lehet tisztan benzines vagy dizel autot forgalmazni. Hybridet lehet tovabb. Kinek van ebben a legtobb tapasztalata es a legjobb hirneve? Yapp, Toyota.
2035 az, hogy mar kizarolag elektromos autot lehet forgalomba helyezni (ha addig nem toljak ki/valtoztatjak meg a hataridot). Az tobb, mint egy evtized. Az meg ket teljes generacionyi auto, rancfelvarrassal egyutt. A harmadik az, aminek mar feltetlen olyannak kell lennie, hogy tisztan elektromos is, es jo is.

Nem tudom, valahogy nem erzem ugy, hogy el fog sullyedni a Toyota a tortenelem pocegodreben a kozeljovoben.

üzenetek