Ez az oldaltól függ leginkább. Pár lehetséges megoldás:
1. A már nem elérhető termék URL-t átirányítod egy termék kategória oldalra. Ez jó lehet kis oldalaknál ahol nem gyakran fordul elő ilyen átirányítás.
2. Nagy oldalaknál ahol az évek alatt több ezer vagy százezer termék változtik, a rengeteg átirányítás feleslegesen terhelné a szervert, úgyhogy 410 vagy 404-el válaszoljon a szerver az ilyen URL kérésekre. Ezt mutatni fogja a Search Console, de teljesen természetes jelenség, úgyhogy nem fogja hátrányosan érinteni az oldal teljesítményét. A 410 annyival jobb, hogy az a termék tuti biztos nem fog visszajönni és nem csak ideiglenes nem elérhető a termék oldal. Fontos hogy a 404 hiba oldal felhasználó barát legyen!
2. Ha csak ideiglenes a termék hiány, akkor 302-vel (ideiglenes átirányítás) a termék kategória vagy a legjobban hasonlító másik termékre lehet irányítani a cimet.
Ezek a leggyakrabban használt megoldások.