üzenetek

hozzászólások


Surfym@n
(senior tag)

G2 Master ennek egy jobb ár érték arányú alternatívája.
Ott már sokkal jobb a futómű, cserébe ott nincs alapból hidrós fék.
200W-al gyengébbek a motorjai, csak 20,8 Ah az akksi, viszont jóval olcsóbb, van rendes indexlámpája, kicsit szofisztikáltabbak a kezelőszervei, s állítható a kormánymagasság is.
Terepmintázatú gumija miatt jobban kapaszkodik terepen.


Viper26
(nagyúr)

Most meg is néztem, tényleg jó vétel lenne.


Alaaf Pi
(senior tag)

Ezeken a fék konzolok szabványos megoldások? Ha igen, milyen szabvány: motoros, valamelyik kerékpáros?
Kormány magassága állítható?


Viktor S
(csendes tag)

A 40 kg durva. Ez már a nagy elektromos teherbringák nagyságrendje.


caprine
(aktív tag)
Blog

Ez a 40 kg érték biztosan jó? 25 - 28 kg egy normál eBike 26" kerekekkel és jóval több anyaggal.

Sose fogom megérteni ezeket az erollereket. eBike még oké, de nekem ez a roller az semmit nem ér, pláne így 40 kilós kiszerelésben.


judas13
(addikt)

Igen az.
40 kg, ez tudtommal kifejezetten városi tömegközlekedésre ajánlott modell. Ja nem :)
Ez már tényleg másik szakkör lehet, mert ez brutál súly.


TechMagneTic
(tag)

Sokiág nézegettem a rollereket miútán elkezdett haldokolni a sajátom (Ninebot ES2)
Majd 4000Km-t bírt a kis akkuja de kellett már egy jobb felfüggesztéssel és hatótávval rendelkező roller. Ezt a "csodás" márkát is néztem de nekem túl "Kínai" és gagyi rengeteg megoldása. Illetve szempont volt, hogy nem akartam 25 Km/h-nál többel menni vele.
Így a Kukorí és Sencor meg a hasonló "Blackview" Márkákat messziről elkerültem és el is fogom örökre. Navee S65 lett. Ami 6 napot bírt :DDD Ment vissza a shopnak és végül Xiaomi 4 Ultra lett helyette. Nagyon nem bántam meg :)


Mustaros
(aktív tag)

Pedig a Navee elég jó cucc a noname kínai rollerek tengerében, amit vettél az eléggé prémium, szóval nagy ugrás volt a régi rolleredhez képest.
Ninebot max g2 is jó választás lett volna szerintem.


.mf
(veterán)

"úttestre elvileg a menetdinamikája alapján alkalmas lenne, csak ehhez a jogszabályi keretek (még) nem adottak"

Remélem nem is lesznek, a használóik érdekében. Láttam már néhány izom-rollerest úgy cikázni haladó kocsisorok között, hogy csodálkozom, hogyhogy nem rendszeresek a rolleres halálos balesetek. Egy robogóval, motorral is necces, de itt a kis kereket ha megdobja egy kátyú - amiből a magyar utakon van bőven - könnyen beeshet egy jármű elé, alá.
A 40 kg meg... Az már majdnem néhány smkp e-motor (Surron Lightbee - 54 kg) súlycsoportja.


TechMagneTic
(tag)

Valóban nem egy rossz kategória a Navee. A Dobozon volt egy kb. 50-60 cm-es beszakadás' .. Vélhetően szállítás során kapott egy olyan ütést amitől deformálódott a féktárcsa illetve kiszakadt a hátsó szelep. Ennek okán a fék folyamtosan "befogott" a hátsó abroncs meg folyamtosan lapos volt. :(


polo493
(tag)

a g3 pro nem tudom mennyire stabil 55nél de a master elég instabil roller lett minden más kiváló és ár értékben a legjobb ,nekem is master van a g2 max stabilabb volt és tudta az 50 -et nem szitált


elder troll
(senior tag)

Szintén (~5 év után) ES2-ről váltottam Navee S65-re, utóbbit miért küldted vissza?
Bő 1000 km után örömódákat tudok zengeni a gépről, egyedül a hangja érdekes (nem kell csengetni), illetve a féket célszerű beállítani az elején, nekem 600 km után sikerült :DDD

[ Szerkesztve ]


TechMagneTic
(tag)

Fentebb írtam. Röviden: Sérülten érkezett a doboz (Amit az iPon szépen leragasztott pár kartonpapírral, hogy ne lássam :DDD ) A féktárcsában akkor "8-as" volt, hogy menet közben befogott a fék és a hátsó abroncs szelepe volt kiszakadva. Nem volt vicces éjfélkor benzinkútra menni, hogy lökjek bele valami levegőt ami pár órát bírt benne :(((
(Különben rohadtúl imádtam a Navee S65 hangját! Pontosan az a hang amikor egy benzines autó tolat :D Sose tudták akik előttem sétálnak, hogy jövök vagy megyek. Illetve elvileg ugyan az a két Roller a Navee S65 meg a Xiaomi Ultra 4 de nagyon nem. Az Ultra 4 gyengébb, a másik motor miatt, cserébe jobb a fék, és nem csak 20 hanem 25-re korlátozva. Végül a Xiomi maradt meg. Múlt péntek óta nyúzom de eddig nagyon bevált)


elder troll
(senior tag)

Jogos, nem olvastam tovább.
Nekem is 8-as volt a tárcsában, csak idáig azt hittem, hogy azt én csináltam bele. A járdán ugráltak félre a népek, amikor egy villamos hangjával lassítottam a bringaúton (bringa és gyalogút). 600 km után kértem meg rokont, hogy nézzünk már rá, mert ennek nem ilyen hangjának kell lennie. Nem volt korábban tárcsafékes szerkezetem, így nekem újdonság volt. Viszont abban biztos voltam, hogy valamit állítani kell rajta. Állítás után már tudok "abs" szerűen fékezni (előtte satu vagy lófing), az emberek sem ugrálnak előlem lassításkor :DDD

[ Szerkesztve ]


TechMagneTic
(tag)

Igen. Van rá lehetőség, hogy manuálisan is tudj rajta állítani. Csak az enyémen már ez nem volt opció. Mikor megjött aznap a délután ment rá de annyira el volt már deformálódva, hogy nem lehetett sehogy sem beállítani.

[ Szerkesztve ]


elder troll
(senior tag)

Xiaomi tesójánál (4 ultra) van visszatáplálás, tempomat?
Nekem a "motorfék" hiánya 5 év után nagy érvágás volt, konkrétan nem használtam a fék kart, mindig ugyanazon az útvonalon közlekedtem, már mm pontosan megvolt az a pont, amikor meg kellett pöccintenem a gáz kart (tempomat off), hogy pontosan ott álljak meg, ahol szándékoztam. A Navee-ban eléggé különleges motor van, ennél nem opció a visszatáplálás/motorfék.
Rokon a rollerem láttán és pár próba után le akarja cserélni a D38E-t S65-re, viszont ha minőségben jobb a xiaomi verziója, akkor inkább azt javasolnám neki.


Peaceliker
(addikt)

Kukirin feature az indokolatlan súly 😅
Minden gépük nehezebb mint a konkurens gyártóké, mert alu helyett több az acél és sokszor még csavar is pár zsákkal több van bennük. Itt mondjuk a kivehető akku dob jó pár kilót, de a 40 akkor is nagyon sok. 60v os gépek között egyik nehezebb a zero 10x, az 34 kiló. Mantis 10 dual pl 28 kiló, de az a könnyebbek között van.


Surfym@n
(senior tag)

én tetettem 720mm-es kormányt + hidrós fékeket a master-re + meghúztam az összes csavart, azóta ha pl 57-el megyek (nálam az a max), akkor is stabil. Átlag max 40-el használom (2-es fokozat, single mód - a hatótáv miatt), bőven tökéletes számomra :)
ja és a master csak 33kg :))

[ Szerkesztve ]


Lajmund
(senior tag)

Nem tudom az ilyen rollekhez bátorság vagy hülyeség kell jobban. A megállásra és a manöverezhetöségre gondolok. Arrol nem is beszélve hogy ha bármi van garantált az hatalmas bukta igy állva. Tényleg ki vesz ilyen 40 kilos szörnyet? Mert ezt már sehova nem pakolgatod kb. Ennyi erövel meg inkább egy elektromos robogo vagy bico bármi ami stabilabb kényelmesebb. Xiaomi ultra 4 ami kb kéne ha vennék rollert. Árban sulyban mindenben a legszimpib.


TechMagneTic
(tag)

Tempomat nincs benne. A Ninebot ES2-ben volt. Egyszer kipróbáltam de ennyi. Soha többé nem használtam. A 4 Ultrában 3 opció van a visszatöltésre. Jelenleg mediumon hagytam. Maxon már eléggé fékezi, visszafogja. A Navee S65 erősebb volt. Eléggé dombos, emelkedős helyen lakom (Pécsen) de simán bárhová felvitt. A Xiaomi már picit nehezebben kűzd meg a dombokkal de azért megy neki. A fék határozottan jobb. Tanulni kell és ki kell tapasztalni mekkora "fogásra" hogy reagál. A gázkar nagyon finoman működik. A Navee S65 a motorja miatt jobban gyorsul, "erősebb"' de a fék és a max 20 Km/h miatt nekem jobb lett a Xiaomi.


secretgarden
(aktív tag)

Túl nehéz... Kb. 20-25 kilóig kezelheto rendesen egy ilyen, pl. rakható be csomagartóba, viheto fel lépcson emeletre egy átlag embernek. Valoszinuleg ez a Schwarzeneggereknek szánt model :DD

[ Szerkesztve ]


polo493
(tag)

úgy láttam már van belőle V2 verzió amiben javítottak hibákat én első szériában vettem


judas13
(addikt)

Vagy Hulknak :)


adamklark
(senior tag)

Az a durva hogy az elektromos összecsukható biciklim is könnyebb mint ez (kiegészítőkkel is)


AuraSync
(őstag)
Blog

"ezzel 6-7 órányira csökken"
Amíg ilyen semmirevaló akku teknológia (igen direkt írtam k-val) van addig nekem nem lesz se rollerem se elektromos cangám.
Nevetségesek ezek a töltési idők. Azért töltsem 7 órát, hogy 3 óra alatt lemerítsem ja hát persze.
Jó lenne most már továbblépni és nem ugyan azt eladni újra és újra csak új néven.

Én úgy gondolom hogy jelenleg megtorpant az emberiség az akkumulátorok tekintetében. A telók sem azért bírnak többet ugyan azzal az akku mérettel mint az előző gen mert új akku van hanem mert optimalizálták a szoftvert és kevesebbet eszik.


Alaaf Pi
(senior tag)

Már a húsz is nehéz pl. másodikra felcipelni minden nap.


Peaceliker
(addikt)

Vehetsz gyorsabb töltőt. Lehet ez 2x5-6A el picit több mint 2 óra is :)


AuraSync
(őstag)
Blog

És ez hogy fog hatni az akku élettartamra? Csak mert egy ilyen drága eszközt az ember nem 1-2 évre vesz.


Peaceliker
(addikt)

Ez még mindig lassú töltés egy ilyen cellának. 1C-ig(kb 23A), tuti semmit nem számít.


judas13
(addikt)

:Y Ez akkor tényleg erős, napi kihívást kereső felhasználók számára készült eszköz.


TechMagneTic
(tag)

Ne haragudj de nettó hülyeség amit írtál: "7 órát töltöm és 3 óra alatt lemerül" ... Csak saját példámmal élve: 4-5 órát töltöm a melóhelyen és 5-6 akár 7 napig is használom. 50-70KM a sajátom megtehető távja. Nyilán függ millió tényezőtől de nincs ember aki 3 óra alatt letudja meríteni az akár 70km-es hatótávot. Ellenben ha neked sikerült ezzel a rollerel vagy hasonló kapacitásuval akkor gratulálok :DDD


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Ha belegondolsz, menjen csak 25 km/órával, akkor az nagyjából 3 óra alatt összehozza a hatótávot.


TechMagneTic
(tag)

Jó. Legyen így. Akkor mondjatok egy példát erre kérlek: 3 órát mentek egyhuzamban valahová úgy, hogy tudjátok, hogy 0-ra merül a roller a végén :F Totál nem kötekedés miatt írtam az előző hsz-t sem, csak nem kell valótlan dolgot állítani


judas13
(addikt)

Nem életszerű semmi esetre sem. Még ha papíron igaz is. :)


AuraSync
(őstag)
Blog

"nincs ember aki 3 óra alatt letudja meríteni az akár 70km-es hatótávot"

De bizony van főleg ott ahol én lakom. Zalai dombság mond valamit? Nekem egy ilyen drága eszköz nem csak arra lenne jó, hogy munkába járjak a városban sík úton.
Nyilván nem hegyet akarok mászni vele, de ismerjük milyen az amikor papíron valami szépen néz ki.
BT hangszórók üzemideje mind kamu, drónok üzemideje szintén.

Persze azóta már változott az üzletpolitika és kénytelenek voltak odaírni, hogy csak 50%-os hangerőn meg csak 25km/h szélcsendben és társaik.

Ha a túlárazott JBL Boombox-okhoz nem 24 óra lenne írva csak 12 (ami inkább reális, de előbb is le lehet meríteni volt akinek sikerült 3 óra alatt) akkor nem kérhetnének érte annyit amennyit.

Akkor még a kamu Watt számokról szó sem esett... :U

[ Szerkesztve ]


judas13
(addikt)

Nyilván vannak kivételek, mint pld.te :)
De a többség nem a Zalaköveskút-i kilátó felé hajt majd fel félúton. :K

[ Szerkesztve ]


Peaceliker
(addikt)

1 óra alatt is le lehet ;] kimész a forgalomba, 40kmh átlag simán összejön akkor 1 óra max


AuraSync
(őstag)
Blog

"4-5 órát töltöm a melóhelyen"

Amúgy ez is full reális mert természetesen minden meló helyen van kiépítve töltő kocsiknak meg rollereknek is. :U

Na jó lépek a topicból mert baj lesz. :DDD

Akkor szóljatok ha olyan roller-t adnak ki 500k-ért ami 100km-t elmegy 50km/h-s sebességgel 25%-os emelkedőn is szembeszélben.


Peaceliker
(addikt)

Amint lesznek frankón működő telok amik jó képet lőnek 50k ért, lesz ilyen is ;]
Csúcs hw csúcs áron van sajna. Hogy reális-e az az ár? Nyilván nem. De gazdasági szempontból a felvevő piac határozta ezt meg :))


TechMagneTic
(tag)

Nézd. Én nem veszekedni jöttem ide ahogy te és rengeteg társad teszi. Megint leszüllyedt a fórum színvonala egy random facebook poszt hozzászólás szintjére. Jelen esetben megint az a tény áll fent, hogy vitatkozol a semmiről. Nekem van rollerem. Több mint 4 éve használom. Több fajtát is használtam. Jelenleg is használok napi szinten e-rollert. Több mint 4000 Km-t közlekedtem / mentem e-rollerel rengeteg helyen és városban. Neked nincs rollered (vagy nem említetted / árultad el). Szóval megint csak megy a fröcsögés, hogy így sz@r meg úgy sz@r de semmilyen valós élettapasztalatod nincs róla. Ez tipikusan az az óvodás szint mint amikor valaki leírja, hogy "most nézte meg a filmet és szerinte jó volt. Majd jön egy random arc aki szerint tök sz@r. Miért láttad? Nem..." Nincs több kérdésem. Nem is értem miért írok valódi véleményt ami évek alatti valós tapasztalat útján szedtem össze ha jön egy random hülye akinek nincs is rollere de megmondja nekem, hogy nem úgy van. Rendben. Legyen neked igazad. További szép napot! :W :W :W


TechMagneTic
(tag)

Igen. Reális. Azt hiszem a MO-I munkahelyek nagyrészén már van villamos energia bevezetve pár éve. Ezáltal van konnektor is. Természetesen ez alól kivétel ha zetort vezetsz egy szántóföldön.. De a telepen tuti van áram.. Jézusom. Mi van veled ember? Fáj az élet? :DDD


gusthy
(veterán)

Attól függ, mi számít rendszeresnek. Vannak rolleres balesetek bőven.


Surfym@n
(senior tag)

Van már V3 is... a V1-ben inkább a vezérlőket meg a BMS-t optimalizálták. V1-ben sokaknál típushiba volt (nálam is sajnos), hogy ha töltőn marad a roller, utána nem kapcsolható be, csak az akku kábelének széthúzása majd újbóli csatlakozása után. V2-nél még betettek egy csavart a kormányoszlop aljába, amivel lehet állítani a csapágyat s a kormányzás feszességét. V3 meg "stílus upgrade"


Lami66
(őstag)

Nem vagyok érintett a dologban, csak megjegyzem, hogy ha lenne töltögetnivalóm, akkor a munkahelyen (ipari park, vidéken, külföldi multik egymás hegyén-hátán) nem tudnám tölteni, pedig van áram, mert ipari hegesztőrobotok vannak százszámra a cégnél. Van ugye a céges parkoló a cégen kívül, ott max a térvilágitás oszlopaiban van áram, de free konnektort sehol nem találsz az egész ipari parkban. Ha cégen belüli parkolókat nézem, dettó ugyanez a helyzet. Ha nagyon erőltetném a dolgot, akkor talán úgy lehetne megoldani, hogy egy 50 méteres hosszabbító végét bekönyörgöm a személyportára vagy cégen belül pl. a büfébe, aztán azt húzom tökön-babon keresztül a parkolóig. Hát azt mindenki döntse el maga, hogy ezt mennyire fogja bármely cég EHS (munka és balesetvédelem) részlege jóváhagyni.


TechMagneTic
(tag)

Nézd... mindenre lehet szélsőséges példát felhozni. Mint említettem nem vitatkozni jöttem ide. Tapasztalatot megosztani... De ebben a közösségben már nem lehet... :(((
Most még írjátok le 12-en, hogy a üzbég hegyekben vagytok kecskepásztorok és ott éppen nincs konnektor. Rendben. Elfogadom az szélsőséges példákat, de egy átlag random városi / belvári munkahelyen ahol a rollerek mondjuk 80-90% van ott lesz töltési lehetőség. Miért kell minidg egy nettó bullshit ellenpéldát felhozni? Felfogtam. Sziasztok.


N€T0X|N
(őstag)
Blog

ha a 10 inches első kerék egy nagyobb gödörbe csusszan be, akkor ott könnyű fejreállni (jelentem: sikerült kétszer is)

Ez terepen alap. Feláll, leporol, röhög, megy tovább. Tegnap egy homokbányában álltam fejre a Masterrel, utána igen látványosan jöttem ki onnan. Nem oda való, na. :D Ekkora kerékmérettel semmilyen érdemi terepre nem valóak ezek, maximum földúton, ösvényeken nem kell félni vele (annyira).
Én szoktam vele vadulni olyan helyen, ami ránézésre is baromság - egyébként motorra akarok váltani, csak annak még nincs hely. Full protektoros felső (könyök-váll-gerinc), sípcsontvédős hosszú térdvédő, kesztyű és cross sisak a minimum, ami rajtam van ilyenkor. A G3 Pro papíron jó, de valójában nem tud többet, mint a Master, a hidrós féken kívül. Az meg 30-40 ezerért van kínából (Nutt, Xod, Zoom, válogatni is lehet). Szélesebb kormány kell rá, magasabb rugóstag elöl, meg némi csicsa, ami jól esik és a G3 pro áráért/alatt egy stabilabb, jobb rollert lehet ebből kihozni.

[ Szerkesztve ]


Lami66
(őstag)

Értem én, hogy egy fővárosinak a vidék nettó bullshit, és szerinted itt csak zetor van meg kukoricaföld. Ha neked egy random ipari park és annak parkolói szélsőséges páldának számít akkor nagyon sajnálom. Persze ha ebböl egy lenne az országban akkor érthető lenne. Viszont csak a környékemen levőket nézve, Tata, Tatabánya, Oroszlány, Környe, Mór, Veszprém, Székesfehérvár, legalább 150 ezer ember dolgozik ezekben az ipari parkokban, és legtöbbjük 10 km-nél nem lakik messzebb. Azt gondolom, hogy a tesztben bemutatott roller pont nem a lakóparkból a belvárosi irodába szlalomozóknak készült (arra vannak más típusok), hanem azoknak akik távolabbra és rosszabb utakon járnának. És abban is biztos vagyok ezek vannak többen és nem a belvárosban szlalomozók.


winss
(tag)

Nektek valami seljetet küldhettek, mert én több, mint egy éve nyúzok egy ilyet napi szinten és nem ezek a tapasztalataim. Az enyém megy 65-öt és még sose szitált be. Mondjuk nem rángatom ész nélkül a kormányt, vagy nem tudom mit csinálok másként, de teljesen stabil a cucc. A rugózás tényleg elég lágy az volt az első, hogy a rugók előfeszítését maxra becsavartam. Úgy elég jó lett. Gyárilag marha puha volt. A gázadagolhatósággal sem volt soha problémám. A teljesítmény meg abszolút jó, mert ahol én használom ott egy gyengébb roller nem menne fel a dombon. Ez is megszenved rendesen egy meredekebb kaptatón, de legalább felvisz. Egy motorosan sose használom, mert értelme sincs. A legnagyobb táv amit megtettem vele többször az olyan 50-55km volt sík terepen szembeszélben. Még minimális töltöttség maradt is a végére. Ja tempomattal mentem olyan 35-ös átlagal. Nekem a terepgumis verzió van. Terepen is szoktam használni, de nyilván csak ésszel, mert nagyot lehet esni. Ja és jó nagy marha aki fullface sisak meg egyéb védőeszközök nélkül rááll. :D


judas13
(addikt)

:C :K


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Ezt Bog több videóban is megjegyzi (mármint azt, hogy sokaknak jól működik), de ezzel együtt mivel a tesztpéldány nála produkálta a leírtakat, azoktól eltekinteni nem lehet.

üzenetek