Autós topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Richard!
(addikt)

Én sem értem, hogy hol vannak a rendőrök. A Győr-Sijófok útvonalon 1, azaz egy db trafis rendőrrel találkoztunk, azzal is Siófok belterületén.
Úgy látszik nagyobb volt a füstje, mint a lángja... :U


Peter.70
(őstag)

Nekik is melegük van és hűsölnek valahol


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Ez a kérdés kifejezetten nekem lett célozva? :D


bitpork
(veterán)
Blog

Hun vagy?


tboldi
(nagyúr)

Reggel éppen az utcánk végén állították fel a tripodot. :D


focvis
(veterán)

Sréhen, átellenben a túlsó végén. A strandolást szerencsére megúsztam, az esővizet már kimertem az aknából, bringázni megyünk.


Speeedfire
(nagyúr)
Blog

Tényleg fura kicsit a segge. De gondolom változik még kicsit a végleges forma. :)


V911
(junior tag)

Elnézést kérek, mellékattintottam egy több oldalas visszapörgetés után:)))
Új kérdést akartam.

Májköl: A megalomániám az oka, hogy ez tetszik, hasonló az opel kadett combihoz, de úgy tünik annál egy kicsit nagyobb, és gondolom a márka masszívabb. Az opel kadett kombik mára eléggé rossz állapotban vannak. Ez a típus talán kevésbé van agyonhajtva mert inkább családi luxus autó volt nem pedig trógerautó mint a kadett.

Munkába járáshoz kellene, de úgy hogy közben rendszeresen viszek ezt azt. Ezért lenne érdemes mindig magammal cipelni a nagy rakteret. Gyakran viszek 3 méteres szögvas szálakat, nem sokat, ebbe elférne az is.
Gyakran viszek hatalmas hungarocell táblákat, nem nehezek, de kell hozzá a nagy tér.
Gondolkoztam kicsi autóban és utánfutóban, de azzal az a gond nem mindig van nálam, állandóan üres utánfutót magam után húzni pedig szerintem elég nagy vesztesség.
Régen seat terrám volt, az megfelelt, testátlóban a 3 méter is megvolt neki.
De mostanra nagyon elkoptak a seát terrák, 10 éve is ritka volt, ma mégritkább. A nagyobb baj, hogy ami van az nagyon szét van hajtva.
Olyan autó kéne ami nem úgy olcsó hogy utána ráköltöm a többszörösét.
Hanem próbálom megtalálni a legolcsóbb típust, vételár+ráköltés, szerviz+fogyasztás+hivatalos költségek terén. Más költség asszem nincs. És ezt nagy raktérrel kombinálva. S fontos a nagy raktér nem nagy tömeghez hanem nagy térfogatnak lesz úgyhogy megfelelne egy seat terrat szintű (1400 cm3 diesel) autó is csak ne legyen széthajtott és/vagy szétrohadt. Benzines ellenes se vagyok, de pl. a 900 cm3-es benzin seat terát még annyira se javasolták mint az 1.4-es dieselt.
Olyan tanácsokat is hallottam, hogy 600 000 Ft alatt egyáltalán ne is vegyek autót, mert csak rá***szás.

Mellékesen megjegyzem, hogy 15 éve még barkas párti voltam, de végül 5-ször annyiért vettem seat terra 1.4 dieselt a forintban kevesebb mint feleannyi fogyasztás miatt

[ Szerkesztve ]


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

[link] kicsi?
Az a baj az olcsóbbakkal, hogy rozsda miatt rá fog menni az ára. Ez galvanizált karosszéria, néha a műanyag dobbetét alatt ki kell mosni, esetleg pici olaj vagy valami viasz nem árt, de ez 1500 Ft, nem 150k. Motor életbiztosítás, 5-5,5 liter a Holdra és vissza bármikor.

[ Szerkesztve ]


Jaffa75
(őstag)

Napi 40km-re ne vegyél dízelt... ráadásul ha ez városban zajlana, akkor végképp, nem arra van kitalálva! Én most napi 60-at megyek (ebből 50 városon kívül), de beszélem le magam róla, mert annyit nem hoz fogyasztás oldalról, hogy a magasabb vételárat behozza. Ha meg valami feladja a motortérben, akkor az komolyabb és húzósabb tétel, mint egy benyásnál (dpf, kettőstömegű...)... :K


nandow
(aktív tag)

Sziasztok!

Volt már valaki közületek Szardínián itthonról autóval? Ha igen, mik a tapasztalatok? (pl komp)
Mennénk oda nászútra, de nem nagyon megy oda repülő a nekünk megfelelő időpontban. (Vagyis hát inkább vissza.) Szóval eszünkbe jutott, hogy lehet saját autóval kellene menni, és akkor ott nem kellene bérelni autót.
Viszont féltem az autót az olaszoktól. :D

[ Szerkesztve ]


barnam_
(nagyúr)
Blog

Szerintem azért nem kevés költői túlzás van ebben a cikkben. Oké, biztos vannak ilyenek, hogy nem engednek besorolni. De nehogy már ne tudjon vissza szúrni egyet, és nyomni egy padlógázt, hogy a belsőbe menjen...
Nekem a cikkben százszor említett öreg dízel Mercim van picivel kevesebb lóerővel mint a benzines sor hatos Mergája, érdekes módon mégis tudok besorolni :D
És igaz, hogy csak két hetente, vagy havonta megyek hosszabb távon autópályán, de ritkán találkozok olyannal, aki villog. Ha meg villog, akkor sem leszek szívbajos, elengedem majd ha szabad lesz a külső sáv, és nem egy kamion mögé kell beállnom.

(#108749) V911: ha már nagy, és Volvo, valami ilyen kellene neked: [link]

(#108733) Jaffa75: nem, dehogy :)


mdani01
(aktív tag)

Ebbol az Octaviabol a TDI -t szabad venni ugye?


szőröscica
(addikt)
Blog

EQMontoya volt.


szabonagyur
(félisten)
Blog

Mai nap mar delelott kiegtem... Egy Porsche, egy M4 es egy Mustang is ugy elozott meg, hogy ramhuzta a vegen az autot, pedig boven volt hely.

Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy valamelyiknel nem veszem el a gazt... :U


V911
(junior tag)

Köszi.
Kisebb de asszem annyival nem kisebb, mint amennyivel jobb vétel. Ennek a típusnak nem kombiban is hatalmas a csomagtartója gondolom kombiban is jókora mégha nem is akkora mint az előbbi csatahajóknak.
Ráadásul kis fogyasztás mellett nagy masszív diesel 2 év műszakival..
Skodával a szocialista időkből rossz emlékeim vannak, de végül is nem szép emlékeket akarok venni, hanem jó autót. Esetleg furgon jellegben van hasonló áron hasonló színvonalú autó?


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Caddy vagy Inca 1.9 SDI, de azok tudnak rohadni :(


tboldi
(nagyúr)

Gondolom, mint sok VAG típusnál, az Octáviánál is megvannak az ajánlott és a kerülendő motorkódok.


Peter.70
(őstag)

Érthető, de hidd el nagyon fájt volna a javíttatás

üzenetek