Logitech szerviz - Egyéb hardverek fórum

üzenetek

hozzászólások


Duff7
(csendes tag)

Hello! A segítségeteket szeretném kérni abban, h nekem van egy Logitech MOMO Racing Wheel-em, de elromlott benne a potméter. Vki nem tudna segíteni, h hova tudnám vinni ahol ki tudják cserélni vagy megjavítani? Vmi logitech szervíz, vagy márkaszervizes cég... Köszi


shteer
(titán)
Blog

Logitech-nek nincs szervíze. garival lehet csak élni náluk

ha csak potmeter, egy elektroszervíz megteszi


Duff7
(csendes tag)

de vmi pontos szervízt tudnátok mondani ahova elvihetnéM?^^


blunt
(aktív tag)
Blog

próbáld meg ott, ahol vetted!


tomcsi23
(veterán)

Jó lenne már megtanulni, hogy a szerviz az rövid "i". :(((


Duff7
(csendes tag)

már nagynon régi, 6 éves, a levél sincs meg :S


whYz
(addikt)
Blog

akkor talán vegyél egy újat? :DD
mostanában már dobálják feléd az ilyen szintű egereket...


Ndruu
(MODERÁTOR)
Blog

Érdemes megpróbálni felhívni az ügyfélszolgálatot.

Nem tudom, most melyik szám él, van kettő is.

06-1 777-48-53 - én ezen hívtam őket régebben
06-1 485-06-48 - ez van most az oldalukon

Segítőkészek szoktak lenni, megmondod nekik mi a baja a terméknek, ők meg felajánlják, hogy vagy megszerlik, vagy kapsz egy újat helyette. (Mivel a MOMO R. Wheelt már nem forgalmazzák, lehet hogy a legújabb kormányukat ajánlják fel.)

[ Szerkesztve ]


Duff7
(csendes tag)

ok köc megprobálom :)


braincruiser
(csendes tag)

Sziasztok,

A Logitech szervízzel kapcsolatban.
Évek óta használok logitech cuccokat - hál istennek ezek közül eddig csak kettő ment tönkre. Volt anno egy duplaoptikás egerem, ami egyik napról a másikra halt meg 4 év használat után, illetve a napokan a Chillstream controllerem adta meg magát (kontaktos lett).

Magyarországon valóban nincs hivatalos szervíz, és az egy éven belül is általában gariba cserélik. Viszont.
Van nekik Svájcban Headquarter-jük, telefonszámmal.
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=hu,hu (itt megtalálható)

A duplaoptikás egeremnél tudtam meg, hogy a logitech 3 éves worldwide garanciát vállal a termékeire, ami a hazai forgalmazón túl is érvényesíthető.

Én a következőt tettem. Felhívtam Svájcot. Kb. 15 perces telefonbeszélgetés alatt felvették az adataimat, a termék gyári számát amivel be lehet azonosítani, megkérdezték a forgalmazó nevét ahol vettem, majd kézséggel közölték, hogy 7-10 napon belül postázzák a csereterméket.

A dualoptikál egeremnél az volt a helyzet, hogy már nem gyártottak olyat, így kaptam akkor egy mx510-et helyette. Akkor annyi kérésük volt, hogy vágjam le az USB csatlakozóját és postán adjam fel a részükre. Ezt meg is tettem. 2 hét múlva meg mentem a postára az mx510-ért.

A mai napon ugyan ezt tettem a chillstream controllerrel kapcsolatban. Ráadásul az ügyintézés is gyorsabb volt, mert nem kellett felvenni az adataimat ismét, csak egyeztettek. Regisztálták a hibát, felvették a termék számát, a kereskedő nevét, megkérdezték milyen színű a controller, és ismét azt közölték, hogy 7-10 napon belül érkezik a termék, és még ők kértek elnézést.

Nem foglalkoztak azzal, hogy megfelelően használtam-e, nem kértek fotót róla, és most még az USB csatlakozót sem kell elpostáznom.
Kaptam egy Ref számot ha nem érkezne meg, és hívhatom őket újra.

Szvsz. Ha valaki veszi a fáradtságot és esetleg felhívja a nemzetközi ügyfélszolgálatukat, elképzelhető, hogy az egy év magyar gariból kifutott termékét szó nélkül cserélik (3 éven belül persze).
és ugye a fenti két termék bár csak 10.000 forint környéki, de lássuk be, hogy gyártanak hangfalat, professzionális billentyűzetet, laser pointeres egeret, stb. amiknek azért nem pár ezer forint az értéke.

Remélem segíthettem Logitech társaimon.
Üdv,


dimitrov68
(csendes tag)

Sziasztok!
Tegnap vettem egy Logitech Momo kormányt, (persze használtan) minden szuper volt, működött ahogy kell!
Erre ma este bedugom, se kép se hang, nem világít egyik led sem és a gép sem érzékeli!
De kontakt van, mert, ha bedugom a trafót meg az usb-t a kormány egész lassan elkezd forogni balra!
Mi lehet a baja? Mi tegyek szerintetek? Hova vigyem? Kérem segítsen Valaki!
Köszi!
Üdv: Dimi
emil: dimitrov@t-online.hu


logitechvx
(csendes tag)

Sziasztok!
Tud valaki egy Logitech vx revolution egérhez usb csatlakozót?
A gyerekem eljátszotta, vagy megette, nem tudom.

Ha valakinek elromlott az egere, vagy megsérült akkor abból tudnám használni ezt kis pöcköt.

Köszi!

e-mail: szabozsolt@travia.hu


Inspiration
(csendes tag)

Hali mindenki! Érdeklödnék h nincs e vkinek eladó Logitech Z-5500hoz a mélynyomóban levö (alaplap-erösitö) rész eladó v 1 komplett mélyláda eladó.


Bryan65
(tag)

Logitech MOMO Rancing Force kormányhoz keresek 24v-os tápegységet illetve adaptert de sajnos külön sehol sem találtam csak a készletben,ebben kérnék segítséget hol lehetne ilyet venni,előre is köszi a segítséget... :R


fordmaster
(tag)

Hello engem az érdekelne, hogy van egy Xbox Classic-hoz való Logitech Formula kormányom és a kábel vége cserélhető. Na most az lenne a kérdés, hogy hol tudok venni Xbox360-hoz való (USB) kábelvéget? :F


lolll3
(tag)

Sziasztok!!Van egy Logitech S-510-es egerem billel adják egyben és valami baja van a bal gombnak rajta mert valamikor nemérzékeli amikor kattintok vagy érzékeli és kétszer kattintt rá ha valaki megtudja javítani az pü me.. :O :F


tihs
(tag)

Elemek teli vannak? Be kalibráltad?


lolll3
(tag)

kalibrálást még soha nemcsináltam aztse tom hogykell :DDD de megpróbálhatom ha elmondod hogyan lehet megcsinálni


Fboy
(aktív tag)

Sziasztok!
Engem az érdekelne, hogy ez az újfajta vevőegység [link] jó lehet-e a régi billentyűzetemhez. Egy ilyen szettem van, azt hiszem cordless desktop mx: [link] , de az egér már elromlott és jó lenne leváltani ezt a hatalmas dokkolót :) A billentyűzetnek pedig még semmi baja, azt nem akarnám lecserélni.


bmakszim
(senior tag)

Sziasztok!
Van egy Logitech Chillstreamem. Pár hete járt le a garija és most ugy néz ki h érintkezési hibás. A kar tetején, ahol a kábel becstlakozik ott van valszeg megtörve. Ismertek olyan helyet/szervízt/embert, ahol meg tudnám csináltatni? Nem szívesen dobnám ki.


Ndruu
(MODERÁTOR)
Blog

Nincs szerviz, garival lehet élni. Fel kell őket hívni és meg kell kérdezni, mit lehet tenni ilyen esetben. Az ügyfélszolgálat számát az oldalukon megtalálod, vagy a korábbi hozzászólások között (ha még élnek azok a számok).

Itt olvashatsz pár tapasztalatot.


themebuilder
(senior tag)

Már írtam neki a másik topicban

Korrektek szoktak lenni:

Szerviz helyett mindent kicserél a Logitech


Ndruu
(MODERÁTOR)
Blog

Én tudom, tapasztaltam már. [link]


Füleske
(addikt)

Tömören : nem jó hozzá.


themebuilder
(senior tag)

Értem :R

[ Szerkesztve ]


bmakszim
(senior tag)

Hát felhívtam őket és tényleg nagyon segítőkészek. Egy a probléma, hogy a legfontosabb száma, ami vagy a kábelen volt egy matricán, vagy a gép hátulján egy másik matricán, ami közül már egy sincs meg, hiányzik. De a diszpécser nagyon segítőkész volt és azt mondta töltsek fel képeket és majd ő megpróbálja elintézni a cseregarit, viszont chillstreamet már nem tudnak küldeni. Hát remélem sikerül neki és kapok egy rumblepaded, az sokkal kényelmesebb és még rezeg is!


themebuilder
(senior tag)

RumblePad II Wireless USB-re ha lehet fizess rá, nem bánod meg
hogy kopott le a matrica, nekem 3év alatt mintha új lenne úgy néz ki a karom


bmakszim
(senior tag)

ÁÁ, ha raktáron nem csak 1 darab lett volna még rá sem kellett volna fizessek, de diszpécser szerint, ha közben azt az egyet elviszik, húzódna a dolog és ő ezt nem akarja, ezért kapok egy kábeles rumblepadot (legalább nem kell töltögetni állandóan)! Hihetetlen ez a Logi! Nagyot nőttek ma a szememben. Nem tudom melyik másik cég cserélte volna ki úgy a termékem, hogy se papírjai, se doboza, se hitelesítő matricája nincs meg és mindezt ingyen!


themebuilder
(senior tag)

Hidd el a vezeték nélküli sokkal jobb

Mivel van súlya ezért sokkal jobb az érzete

sokszor 1 hónapig bírja 2500Mah-s akkumulátorokkal


bmakszim
(senior tag)

Oké, ilyet küldtek, jelenleg örülök ennek is, mert egyáltalán nem számítottam cserére!


ÉM
(tag)

Szevasztok!
Érdeklődnék van e valakinek tapasztalata logitech egér szétszedésében? Egyáltalán szét lehet e szedni? Mert van egy mx 600-as egerem, aminek a jobb és bal gombjai nem működnek rendesen mikor folyamatosan nyomva kell tartani őket. Vagy csak egyszerűen erősebben nyomva kell őket tartani. Ezért gondoltam hátha szükség van egy belső takarításra.
Szóval lehetséges ilyen, vagy egyszerűen kuka?


zsooolt555
(csendes tag)

Szia!
Érdelődnék, hogy esetleg pü-ben nem kaptál választ a kérdésedre. mert nekem is hasonszőr problémám van. Előre is köszi. üdv.
Zs.


ÉM
(tag)

Szia!
Sajnos nem :(
Viszont most lenne egy olyan kérdésem, hogy valahol a logitech oldalán meglehet nézni, hogy az adott termékre van a még garancia? Mert lehet van még az egérre, akkor viszont lehet érdemes lenne garanciáztatnom. :U


pokhal
(csendes tag)

Sziasztok.
Nekem a kormányommal van baj.
Minden oké benne, kormány része tökéletes, a pedálok is, de az erővisszacsatolása hibás.
magától mozogni kezdd, majd nem reagál semmire (nem csatol vissza, ráadásul még fura szagot is ad a kormány)
Valaki esetleg nem foglalkozik ilyenek szervízelésével?

2002-es a cucc...

[ Szerkesztve ]


inhumanzor
(csendes tag)

Csáóó!!
Van egy Logitech MX518 típusú egerem.. Sajnos levertem a földre és az egyik áramkör eltört és nem érzékeli a gép a kattintást.. Légyszi segítsetek..


845261
(csendes tag)

Helló!
Van egy Logitech MOMO Racing Force Feedback kormányom amit 2009. 12. 19.- én kaptam. Az a baja hogy lötyög a kormány a helyén, annyira hogy a Force Feddback funkciót nem is tudom használni... Már egyszer volt szervízben de visszaküldték mert a szervíz szerint semmi baja :W Valaki tudna segíteni esetleg hogy hogy tudnám orvosolni ezt a problémát? És még azt szeretném kérdezni hogy, ha felhívom a Svájci 'Headquarters'-t akkor ott tudok beszélni velük magyarul? Mert van a kormányra 2 év gyártói garancia.


Ispy
(veterán)
Blog

Szia!

Én 1,5 éve vettem egy logitech harmony 1000 univerzális távirányítót, ami bekrepált. Aztán itt olvastam, hogy valaki felhívta a svájci központot, és cserélték neki az egerét. Én is felhívtam őket (csak angolul lehet velük beszélni, én egy lengyel sráccal küzdöttem meg, azaz ő velem) múlthéten szerdán, hétfőn megjött a zsír új harmony 1100-as. Csak annyit kértek, hogy küldjek el nekik egy fényképet a gyári számokról + a számla másolatát. Jah és 2 év gari van international a harmonykra.

Szóval le a kalappal a logitech előtt!

Ispy


Taru
(tag)

Hello!

Kérdésem lenne, hogy van egy Logitech HS02-s bluetooth headsetem amit elég sokáig nem használtam, most meg amikor töltöm a ledje villog. Állítólag ez aku hiba (legyengült, már nem tölt rendesen) és ki kéne cseréltetni (leírásban is benne van, hogy ha nem tölt rendesen akkor kicserélik a szervízben a benne lévő akut), de látom itt nincs szervíz.

Esetleg tudja valaki, hogy hol tudnám kicseréltetni (nem logitech szervíz is jó ha kitudják benne cserélni az akut)?

Esetleg kitudom-e én cserélni (árulnak-e hozzá akut? És hogy kell kinyitni, mert a leírás csak annyit mondott, hogy a fülhallgató részt nyissam fel lapos csavarhúzóval mást nem, és a készüléken nincs semmi rés ahol bele lehet nyúlni, vagy felnyitni valahogy, eltörni meg nem szeretném :F ).

Válaszokat előre is köszi. :R

[ Szerkesztve ]


FefeeX
(veterán)

Alapvetően annyi az olvasottakhoz kapcsolódó hozzáfűzni valóm, hogy aki nem akar angolul élőszóban beszélni, az írásban is intézheti az ügyeket. Email supportnak hívják, alapvetően angol nyelvű. Kell hozzá egy account a logitech honlapjához, és ki kell tölteni a kérdőívet, plusz leírni a problémát.
Azután kerestem, hogy 10 perc beszélgetés után közölte velem emberünk, hogy otthonról hívjam, mert be kell jelentkeznem otthonról, használnom kell valami szoftvert, meg el kell érnem bizonyos dolgokat... Amit a vállalati tűzfalon keresztül nem lehet.
Érdekesmód, mikor megírtam mindent, hogy több gépen, több oprendszeren, stb próbáltam, már nem cseszegettek ilyennel. Szóval, kitöltöd, elküldöd, és küldenek vissza valamit.
Sajnos a Harmony 555-öm kijelzője rejtélyes módon berepedt, viszont már túl voltunk a 2 év garin. Azt mondták, nincs szerviz, de megpróbálhatom javíttatni valakivel (már nem garis), illetve hogy ne legyen olyan gáz a dolog, egy új termék (csak harmony, csak 1 db) vásárlására felajánlanak egy 50%-os kupont. (gari időn kívül, teljesen korrektül)
Amúgy a kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt, azóta vettem egy Harmony One-t, amit alapáron tuti nem vettem volna meg, viszont így is tuti többet fizettem érte, mint amennyibe összességében a Logitechnek került :)

Másik, újabb sztori. Vásároltam még korábban egy Dinovo Media Desktop Lasert. Sajnos tudvalevő az, hogy a BT kapcsolata ezeknek nem tökéletes. Kb 2 éves a cuccom, de idegesített, hogy egy 40ezres premium szett ilyen hülyeségeket csinál (egér elugrál, billentyű "beragad", és hasonló marhaságok)
Kértek számlamásolatot, meg part numbereket, aztán mondták, hogy mivel ilyet már nem gyártanak, választhatok mást, hasonló értékben. MX5500 van úton felém, azonnal nem tudták küldeni a magyar kiosztásút, mert nem volt raktáron. Azt írták, hogy természetesen ha sürgős, a számla alapján visszautalják a vételárat. De nekem bejön az MX 5500 - bár sajnálom a dinovo-t, nagyon szeretem (van egyébként még egy belőle, a munkahelyemre vittem, mert nem bírtam a gyári hp szutykokat, ott nincs vele érdekesmód probléma, lehet azért, mert konkrétan rálát a BT vezérlő mindenre, és minden méteren belül van hozzá...)


djxp01
(senior tag)

Miért a svájcit hívtad fel? Az itthoni számukat is felhívhattad volna. Ott is nagyon korrektek, mindig találtak megoldást a problémára, és csak a p/n, s/n-t kérték el. (persze minden termék más-más garanciális folyamatot igényel gondolom)


FefeeX
(veterán)

Távirányítónál hiába a magyar számot tárcsázod, svájcban kötsz ki és angolul kell beszélned, amúgy egész addig az automata magyarul beszél hozzád :)


Chosen
(addikt)
Blog

Sziasztok!

Írtam a supportnak a G25 cserém miatt. Adatokat és számlát kérnek, az elsővel nincs gond, de utóbbival van, mivel ajándékbe kaptam a kormányt rokonoktól, így sem számlám sem bármilyen adatom nincs róla, hogy hol vették, mit csináltjak? :(


DigitXT
(félisten)

Kérdezd meg a rokonokat, hogy megtartották-e a számlát. (Sanszos,
hogy igen, mivel elég nagy értékű volt cucc, s a garihoz ugye kell.:K)


FefeeX
(veterán)

Írd meg nekik, segítőkészek lesznek úgy is, csak onnantól a pénzvissza nem játszik szerintem, csak a csere. Olvastam már itt olyat, hogy se SN nem volt se számla, és cseréltek új egérre. Mást nem hiszem hogy tudnál csinálni.


Chosen
(addikt)
Blog

Írtam nekik, meglátjuk hogy reagálnak. :R


jorden06
(senior tag)

Sziasztok!

A mai nap folyamán vettem egy Logitech M195-ös kis rágcsálót. A legolcsóbb, legalapabb nano egér, viszont az normális, hogy a 4 db kis gumitalp az alján nem egyenletes, és így teljesen sík felületen billeg egy milliméternyit?


Chosen
(addikt)
Blog

Nem volt gond, le kellett fényképezni a support számommal a kormányt helyette. :) Azt viszont nem írták, hogy a futárnak oda kell-e adnom a kormányt, viszont az egész szövegben garanciális cseréről írnak. :F

[ Szerkesztve ]


FefeeX
(veterán)

Nem kell, mivel a futár nekik pénzbe kerülne, ha elvinné :) Szóval bár cserét írnak, a régi ott marad nálad. Javíttathatod, de eladni ne nagyon add el, mert ha a következő ember is gariztatni akarja, az mindkettőtöknek nagy szívás lesz... ;)


Chosen
(addikt)
Blog

Ez egy ereklye, mindenképp megtartom, csak a Logitechnek adnám vissza :D


Chosen
(addikt)
Blog

Egyébként ahogy visszaolvastam már egy éve is G27-et kaptak akik G25-öt gariztattak. Most az a helyzet, hogy nekem levélben nem írtak erről semmit, hogy mást kapnék helyette, elképzelhető, hogy találtak a szekrényben egy utolsó G25-öt?

üzenetek